Wat wil jij ons meegeven?
+10
Prosecco
Makamba
Jeanette
VeryCherry
Roze Roos
IndianRose
Flippin' Bitch
Mamsie
Guus
Caresses
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat wil jij ons meegeven?
Wees blij met wat je hebt en treur niet om dingen die je niet hebt
En natuurlijk..
Als je liefde hebt heb je alles..
En natuurlijk..
Als je liefde hebt heb je alles..
Gast- Gast
De mensen die jou verschrikkelijke dingen hebben aangedaan, waren net zo bang en angstig als jij. Ze konden je alleen leren wat ze zelf geleerd hadden.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Sommige mensen zijn gewoon niet te vertrouwen: nu niet, en nooit niet. Dus laat je daar ook niet door inpakken, het loopt altijd uit op een teleurstelling.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn quote/motto is al jaren:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
Hier sta ik zelf ook helemaal achter... ik geloof dat wanneer ik echt iets wil, dat ik het ook echt kan bereiken.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
Hier sta ik zelf ook helemaal achter... ik geloof dat wanneer ik echt iets wil, dat ik het ook echt kan bereiken.
Gast- Gast
geniet van het leven.....het kan echt zo voorbij zijn!
ik kon best wel negatief zijn, me snel irriteren aan mensen en dingen etc....
totdat vorig jaar mijn neefje van 21 overleed aan kanker.
dan sta je weer met beide beentjes op de aarde, en zie je in dat het leven echt zo voorbij kan zijn, zelfs op onze leeftijd, en dat we echt geen reden tot klagen hebben.
ik kon best wel negatief zijn, me snel irriteren aan mensen en dingen etc....
totdat vorig jaar mijn neefje van 21 overleed aan kanker.
dan sta je weer met beide beentjes op de aarde, en zie je in dat het leven echt zo voorbij kan zijn, zelfs op onze leeftijd, en dat we echt geen reden tot klagen hebben.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een hele hoop kleine dingen, maar om het in het kort samen te vatten: doe wat je gevoel je ingeeft. Let wel een beetje op je karakter daarmee, ik ben een heel inpulsief persoon en heb ook verkeerde keuzes gemaakt, maar ik leef nu vooral op mijn gevoel, ben wel iets verstandiger nu als een paar jaar geleden. En als ik iets wil dan doe ik dat, als ik daar de volgende dag spijt van heb (na een repetitie iets te veel drinken, maar het wel gezellig hebben gehad) weet ik de volgende dag dat dat mijn keuze was.
Sommige mensen piekeren ' s nachts veel, heb ik jaren gedaan. Draai een knop om, en denk , morgen als ik uitgeslapen ben ziet het er anders uit, dat is namelijk zo. Je kijkt er met een frisse blik tegenaan. Ik heb jaren gepiekerd, als kind al, en ik heb nu ook al heel wat zorgen achter mij gelaten, maar opeens had ik zoiets van " iedereen slaapt en ik lig te denken" en vanaf dat moment heb ik eigenlijk ' s nachts nooit gepiekerd. Slapen is veel belangrijker.
Sommige mensen piekeren ' s nachts veel, heb ik jaren gedaan. Draai een knop om, en denk , morgen als ik uitgeslapen ben ziet het er anders uit, dat is namelijk zo. Je kijkt er met een frisse blik tegenaan. Ik heb jaren gepiekerd, als kind al, en ik heb nu ook al heel wat zorgen achter mij gelaten, maar opeens had ik zoiets van " iedereen slaapt en ik lig te denken" en vanaf dat moment heb ik eigenlijk ' s nachts nooit gepiekerd. Slapen is veel belangrijker.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Deze vind ik echt mooi Lagom.Lagom schreef:Never make someone a priority when they're only willing to make you an option.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Deze vind ik ook mooi.Ruby Gloom schreef:De mensen die jou verschrikkelijke dingen hebben aangedaan, waren net zo bang en angstig als jij. Ze konden je alleen leren wat ze zelf geleerd hadden.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Thanx . Ik zag hem ooit staan op de facebookwall van de beste vriend van mijn ex haha. Ik heb er zelf ook wel veel aan gehad.
Gast- Gast
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Sweety schreef:Deze vind ik ook mooi.Ruby Gloom schreef:De mensen die jou verschrikkelijke dingen hebben aangedaan, waren net zo bang en angstig als jij. Ze konden je alleen leren wat ze zelf geleerd hadden.
Dankjewel! Hij is afkomstig uit het boek van Louise L. Hay. Die zin heeft behoorlijk wat indruk op me gemaakt en me aan het denken gezet, vandaar dat ik 'm hier wilde delen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: