hi telefoonabbo
+4
Gigi_
Caroow
nisavi
Roza
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hi telefoonabbo
Ik heb even een vraagje.
Ik heb een hi telefoon abbonement, nu keek ik deze week op het internet en zag dat ik al ruim 30 euro boven mijn abbonement zit. Afgelopen week ging het geld van het abbonement eraf, en dit bedrag was niet hoger dan normaal. Ik vond dit een beetje vreemd. Nu keek ik weer op internet en zag dat ik inmiddels 45 euro boven mijn maandbedrag zit. Ik vind dit raar, ik heb wel veel gesmst/gebeld.. maar niet extreem meer dan normaal. maar goed, kan gebeuren?
Nu is mijn vraag.. van welke tot welke datum loopt een hi abbonement? want ik kan me niet voorstellen dat ik in 6 dagen (van 1 tot 1) 45 euro boven mn abbo uitkom. Dat zou zelfs vrijwel onmogelijk zijn gezien ik deze week nauwelijks gebeld heb.. en er in mijn abbo zon 600 smsjes zitten, kan me ook niet voorstellen dat ik die allemaal al op heb.
Ik heb een hi telefoon abbonement, nu keek ik deze week op het internet en zag dat ik al ruim 30 euro boven mijn abbonement zit. Afgelopen week ging het geld van het abbonement eraf, en dit bedrag was niet hoger dan normaal. Ik vond dit een beetje vreemd. Nu keek ik weer op internet en zag dat ik inmiddels 45 euro boven mijn maandbedrag zit. Ik vind dit raar, ik heb wel veel gesmst/gebeld.. maar niet extreem meer dan normaal. maar goed, kan gebeuren?
Nu is mijn vraag.. van welke tot welke datum loopt een hi abbonement? want ik kan me niet voorstellen dat ik in 6 dagen (van 1 tot 1) 45 euro boven mn abbo uitkom. Dat zou zelfs vrijwel onmogelijk zijn gezien ik deze week nauwelijks gebeld heb.. en er in mijn abbo zon 600 smsjes zitten, kan me ook niet voorstellen dat ik die allemaal al op heb.
Gast- Gast
Re: hi telefoonabbo
Ik heb trouwens precies hetzelfde.. Ik zit ineens €11 over m`n bundel.. Nou is dat niet zo schokkend, maar het klopt gewoon niet.. Net of heb ik geen nieuw maandbedrag gekregen ofzo..
Gast- Gast
Dat wou ik dus ook zeggen.._Donnaa schreef:Sms SALDO naar 1244 en je weet wanneer je nieuwe bundel ingaat..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
bedankt voor jullie snelle reacties..
hier word ik akelig beroerd van tot 21 maart.. ik snap er werkelijk helemaal NIETS van!
hij zegt:
hi Inter Extra: Verbruik 156,63 MB t.w.v. 0 euro sinds factuur 16 februari.
Hi bel en Sms 20: uw tegoed is 0 euro tot factuur 21 maart.
betekent dit dat ik ook niet meer kan internetten?
hier word ik akelig beroerd van tot 21 maart.. ik snap er werkelijk helemaal NIETS van!
hij zegt:
hi Inter Extra: Verbruik 156,63 MB t.w.v. 0 euro sinds factuur 16 februari.
Hi bel en Sms 20: uw tegoed is 0 euro tot factuur 21 maart.
betekent dit dat ik ook niet meer kan internetten?
Gast- Gast
Nee, met Internet Extra heb je 1GB ruimte.. Dus als je over 1GB gaat, ga je daarvoor betalen. Je ziet daar ook 0,00 euro staan.
Volgens die gegevens ben je dus over je bundel tegoed heen gegaan.. Maar dat heb ik dus ook en daar klopt ook helemaal niks van.. Ik sms heel weinig en bellen doe ik vrijwel niet.. Gelukkig krijg ik deze week nieuw tegoed
Volgens die gegevens ben je dus over je bundel tegoed heen gegaan.. Maar dat heb ik dus ook en daar klopt ook helemaal niks van.. Ik sms heel weinig en bellen doe ik vrijwel niet.. Gelukkig krijg ik deze week nieuw tegoed
Gast- Gast
pff ik word hier echt zenuwachtig van.. ik weet gewoon dat ik in 2 weken tijd nog veel meer ga bellen.. ik woon op mezelf en heb verder geen andere telefoon. Ik durf het niet meer
Gast- Gast
Even contact opnemen met Hi dan
Ik heb het abbo overgezet van moeder op dochter, dus bij mij is het sowieso een beetje vreemd gelopen
Ik heb het abbo overgezet van moeder op dochter, dus bij mij is het sowieso een beetje vreemd gelopen
Gast- Gast
Ik keek online wat mijn tegoed nog was deze periode en ik zag dat ik ruim € 70 boven mijn bundel zit (gebruik buiten en boven bundel). En dan nog mijn normale abonnementskosten erbij ad € 25 Dus ik bel en sms de afgelopen dagen al niemand meer
Schrok er wel van, maar dacht dat het wel kon kloppen omdat mijn dochter een week in het ziekenhuis had gelegen en ik veel gebeld en gesmst had.
Schrok er wel van, maar dacht dat het wel kon kloppen omdat mijn dochter een week in het ziekenhuis had gelegen en ik veel gebeld en gesmst had.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij zegt hij dat ik nog 93% van mijn bundeltegoed over heb tot de factuur van 8 maart
Of HI is een beetje in de war, of ik moet mijn abbo wat naar beneden bijstellen..
Of HI is een beetje in de war, of ik moet mijn abbo wat naar beneden bijstellen..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
nisavi schreef:Ik keek online wat mijn tegoed nog was deze periode en ik zag dat ik ruim € 70 boven mijn bundel zit (gebruik buiten en boven bundel). En dan nog mijn normale abonnementskosten erbij ad € 25 Dus ik bel en sms de afgelopen dagen al niemand meer
ik heb dus ook tegoed boven de bindel 37,38 en buiten de bundel 9,44
Ik heb wel een aantal instanties gebeld. Maar zoveel kan ik bijna niet gebeld hebben.
Ik ga eens een mail naar de klantenservice sturen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Straks allemaal de rekeningspecificatie maar even goed doorspeuren dus..
Ik was het al van plan, maar ga het nu zeker doen. Een rekening van € 100 is behoorlijk veel. Schrok me ook echt rot toen ik het zag
nisavi- Fluisteraar
en jullie hebben allemaal Hi?
Wel vreemd dat jullie dan onverklaarbaar ineens allemaal zo hoog zitten..
Zal wel een foutje bij Hi zijn lijkt me dan?
Wel vreemd dat jullie dan onverklaarbaar ineens allemaal zo hoog zitten..
Zal wel een foutje bij Hi zijn lijkt me dan?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Jade schreef:nisavi schreef:Ik keek online wat mijn tegoed nog was deze periode en ik zag dat ik ruim € 70 boven mijn bundel zit (gebruik buiten en boven bundel). En dan nog mijn normale abonnementskosten erbij ad € 25 Dus ik bel en sms de afgelopen dagen al niemand meer
ik heb dus ook tegoed boven de bindel 37,38 en buiten de bundel 9,44
Ik heb wel een aantal instanties gebeld. Maar zoveel kan ik bijna niet gebeld hebben.
Ik ga eens een mail naar de klantenservice sturen.
Oh jee ik zie nu staan:
Kosten boven je bundel: €41,48
Kosten buiten je bundel: €38,12
En dan nog € 25 en denk dat de genoemde bedragen hierboven excl. btw is? Dan is het bedrag van de factuur deze maand ongeveer € 120
Haha hoe is het mogelijk, ik heb mijn telefoon nauwelijks gebruikt sinds ik van de week dat hoge bedrag zag.. ik vrees het ergste. Zal een leuke incasso worden, het gaat namelijk automatisch van mijn rekening af
nisavi- Fluisteraar
Mijn abbo bij hi loopt altijd af rond de 1ste en 4e van de maand!
Maar de rekening wordt pas rond de 18e afgeschreven.
Dus als je dan weer een week verder bent zoals in jouw geval dan betekend het dat je in iets meer dan drie weken 45 euro boven je bundel hebt gebeld.. En dat is wel mogelijk aangezien je bundel ongeveer per 4 weken wordt berekend.
Maar de rekening wordt pas rond de 18e afgeschreven.
Dus als je dan weer een week verder bent zoals in jouw geval dan betekend het dat je in iets meer dan drie weken 45 euro boven je bundel hebt gebeld.. En dat is wel mogelijk aangezien je bundel ongeveer per 4 weken wordt berekend.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn abbo loopt meestal af rond de 18de en het wordt dan rond de 24ste afgeschreven, maar aangezien die nu de 8ste afloopt, zal dat wel anders zijn nu..
Gast- Gast
volgens het smsje gaat de nieuwe bundel pas in op 21 maart.
dat betekent dat ik nog maar 2 weken met dit tegoed doe.
En ik weet zeker dat ik in die 2 weken niet voor 80 euro heb gebeld.
dat betekent dat ik nog maar 2 weken met dit tegoed doe.
En ik weet zeker dat ik in die 2 weken niet voor 80 euro heb gebeld.
Gast- Gast
Ik heb wel regelmatig gebeld en gesmst, maar ik vond het bedrag wat ik online zag staan wel erg hoog. Maar goed, ik kan pas controleren zodra de factuur online staat. Dat zal morgen of dinsdag zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
nisavi- Fluisteraar
nisavi schreef:Ik heb wel regelmatig gebeld en gesmst, maar ik vond het bedrag wat ik online zag staan wel erg hoog. Maar goed, ik kan pas controleren zodra de factuur online staat. Dat zal morgen of dinsdag zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
bij mij duurt het dus nog tot 21 maart ..
en het bedrag wat nu op internet staat komt niet deze maand he.
in de maand januari wordt het gebelde van december afgerekend.
in februari van januari
in maart van februari
het is steeds van een maand eerder en dus niet wat nu op internet staat maar van de maand ervoor.
Gast- Gast
De periodieke kosten wel. Het verbruik gaat van bundel begindatum tot bundel einddatum.
Gast- Gast
Jade schreef:nisavi schreef:Ik heb wel regelmatig gebeld en gesmst, maar ik vond het bedrag wat ik online zag staan wel erg hoog. Maar goed, ik kan pas controleren zodra de factuur online staat. Dat zal morgen of dinsdag zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
in februari van januari
in maart van februari
het is steeds van een maand eerder en dus niet wat nu op internet staat maar van de maand ervoor.
Je zou jouw telefoon bijna niet meer durven aan te raken
Maar wat nu online staat is toch wat ik heb verbruikt sinds mijn laatste betaling? Hoe dan ook is het erg veel, vond het al een prestatie van mijzelf dat ik het zo duur had gemaakt. Het zit me ook dwars sinds ik het weet
nisavi- Fluisteraar
Jade schreef:nisavi schreef:Ik heb wel regelmatig gebeld en gesmst, maar ik vond het bedrag wat ik online zag staan wel erg hoog. Maar goed, ik kan pas controleren zodra de factuur online staat. Dat zal morgen of dinsdag zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
in februari van januari
in maart van februari
Ik zou even contact opnemen met HI, dan weet je zeker of het aan jou ligt of dat HI misschien een foutje heeft gemaakt..
Gast- Gast
Klopt inderdaad..nisavi schreef:
Maar wat nu online staat is toch wat ik heb verbruikt sinds mijn laatste betaling? Hoe dan ook is het erg veel, vond het al een prestatie van mijzelf dat ik het zo duur had gemaakt. Het zit me ook dwars sinds ik het weet
Op de rekening van 22 december heb ik voor 1-31 december periodieke kosten betaald en van 16-11 tot 19-12 verbruikskosten..
Gast- Gast
ja.. tis heel vaag en ingewikkeld.. ik snap er ook niets van.. en durf mijn telefoon ook niet meer aan te raken..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: