Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 36 van 38
Pagina 36 van 38 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38
Re: Leuke uitspraken topic
L. gister tijdens het eten. Mama, wat staat daar? Halfvolle melk, hoezo? L.: "Huh, maar het pak zat helemaal tot de rand toe vol."
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Opa lag gisteren een dutje te doen op de bank. Mijn oudste vond het warm en had een waaier gehaald, terwijl ze daarmee naar opa liep, zei ze: "Stil zijn hoor, ik ga opa even koud maken" (opa heeft het er overigens gewoon levend vanaf gebracht )
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pineco schreef:Opa lag gisteren een dutje te doen op de bank. Mijn oudste vond het warm en had een waaier gehaald, terwijl ze daarmee naar opa liep, zei ze: "Stil zijn hoor, ik ga opa even koud maken" (opa heeft het er overigens gewoon levend vanaf gebracht )
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Haha altijd leuk om te lezen!
M'n moeder kwam van de week in ons zwembadje spelen. Ze had haar (roze) bikini aan. Zegt dochter tegen haar: "Oma, wat heb je een mooie bikini. Dat zal mij ook echt goed staan."
Later stond m'n moeder zich om te kleden. Hoor ik dochter zeggen: "Jij hebt kleine borsten, van mama zijn groot."
M'n moeder kwam van de week in ons zwembadje spelen. Ze had haar (roze) bikini aan. Zegt dochter tegen haar: "Oma, wat heb je een mooie bikini. Dat zal mij ook echt goed staan."
Later stond m'n moeder zich om te kleden. Hoor ik dochter zeggen: "Jij hebt kleine borsten, van mama zijn groot."
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
'Bram heeft me geslagen op mijn lievelingszij!' (Hij slaapt het liefst op zijn linkerzij, zijn lievelingszij noemt hij dat blijkbaar haha)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
J heeft gister voor het eerst op het potje gepoept dus ik ze dat ik heel trots op haar was. Zegt ze "Ik ook trots op jou mama, want jij kunt ook goed op de wc poepen!"
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ze wou niet zwaaien toen ik wegging bij het kdv.
S'avonds vroeg ik waarom ze niet wou zwaaien.
Mama mijn gezwaai was op.
S'avonds vroeg ik waarom ze niet wou zwaaien.
Mama mijn gezwaai was op.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Thije is naar de kapper geweest en ik vind zijn haar heel stoer. Dus ik zei: 'Ik vind jou echt super stoer!'. Waarop hij zei: 'ik vind jou ook heel stoer mama!' Toen ik hem vroeg waarom hij mij dan stoer vond zei hij zacht: 'omdat jij mijn beste vriendje bent!'
Gast- Gast
Minneke schreef:Thije is naar de kapper geweest en ik vind zijn haar heel stoer. Dus ik zei: 'Ik vind jou echt super stoer!'. Waarop hij zei: 'ik vind jou ook heel stoer mama!' Toen ik hem vroeg waarom hij mij dan stoer vond zei hij zacht: 'omdat jij mijn beste vriendje bent!'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Minneke schreef:Thije is naar de kapper geweest en ik vind zijn haar heel stoer. Dus ik zei: 'Ik vind jou echt super stoer!'. Waarop hij zei: 'ik vind jou ook heel stoer mama!' Toen ik hem vroeg waarom hij mij dan stoer vond zei hij zacht: 'omdat jij mijn beste vriendje bent!'
aaaah smelt..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Geweldig leuke uitspraken weer!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Vanmorgen was ik de tas aan het inpakken, omdat we een dagje naar mijn ouders gingen.
Opeens schoot me te binnen dat de babyfoon ook mee moest, dus ik zeg "oh ja, we moeten de babyfoon nog pakken, mama zou 'm bijna vergeten"
Waarop T zich voor zijn hoofd slaat en zegt "oh, dom!"
Opeens schoot me te binnen dat de babyfoon ook mee moest, dus ik zeg "oh ja, we moeten de babyfoon nog pakken, mama zou 'm bijna vergeten"
Waarop T zich voor zijn hoofd slaat en zegt "oh, dom!"
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Dochter wijst op een invalidenparkeerplek: Kijk staat weer leeg, maar wie heeft er nou ook een roze stoel?
(Heeft blijkbaar eens roze stoel verstaan in plaats van rolstoel).
(Heeft blijkbaar eens roze stoel verstaan in plaats van rolstoel).
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Onze oudste laatst: 'mama, een jongetjeszusje.. Dat is een broertje hè?'
En toen ik laatst zei dat ze iets aan 'papa' moest vragen, wilde ze weten aan welke papa ze het moest vragen. Blijkt ze mij regelmatig 'papa' hoort zeggen tegen mijn eigen vader. Nu denkt ze dat zowel haar eigen vader als mijn vader papa zijn. Als ze nu vraagt 'welke papa?' moet ik 'm beantwoorden met 'jouw papa' en dan weet ze genoeg.
En toen ik laatst zei dat ze iets aan 'papa' moest vragen, wilde ze weten aan welke papa ze het moest vragen. Blijkt ze mij regelmatig 'papa' hoort zeggen tegen mijn eigen vader. Nu denkt ze dat zowel haar eigen vader als mijn vader papa zijn. Als ze nu vraagt 'welke papa?' moet ik 'm beantwoorden met 'jouw papa' en dan weet ze genoeg.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Wat een geweldige uitspraken allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
R vanmorgen... Mama ik vind je zoooooooo lief, mag ik en op de iPad en tv kijken....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb vanochtend de liefdesverklaring gehad van mijn dochter. 'ooohh mamaa wat hou ik toch van jou' 'Je bent zoooo lief' 'jij bent mijn mama' ( hele super dikke knuffel krijg ik erbij ) Ik had de tranen in mijn ogen staan. *smelt*
En ze wordt ongeduldig want ze wil de baby graag zien en de laatste dagen legt ze haar handjes op mijn buik en zegt ze 'Babyyyy kom er nou eeens uihuit'
En ze wordt ongeduldig want ze wil de baby graag zien en de laatste dagen legt ze haar handjes op mijn buik en zegt ze 'Babyyyy kom er nou eeens uihuit'
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik hoorde mijn buurjongetje laatst tegen zijn moeder zeggen: "Mama als ik zeg dat ik heel veel van jou hou mag ik dan op de Playstation?" Moeder: "Nee dan mag je niet de Playstation want we zijn buiten aan het spelen" Jongetje: "Nou dan zeg ik het lekker ook niet."
Ik moest heel hard lachen vooral de toon waarop hij het zei.
Ik moest heel hard lachen vooral de toon waarop hij het zei.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
We waren vd week even winkelen, en l moest uitgerekend in de winkel poepen. Dus gevraagd naar toilet.
Hij wil het voortaan zelf doen, dus ik moest uit zijn zicht. Ik was even j aan het rechttrekken toen l riep " mamaaaaa klaaaar". Dus ik zeg, "OK, ik kom". Waarop hij weer schreeuwde "mamaaaa ik kom klaaaaar......NU"
Uh...
Hij wil het voortaan zelf doen, dus ik moest uit zijn zicht. Ik was even j aan het rechttrekken toen l riep " mamaaaaa klaaaar". Dus ik zeg, "OK, ik kom". Waarop hij weer schreeuwde "mamaaaa ik kom klaaaaar......NU"
Uh...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Vandaag was ik met Ties in de Prenatal. Er liep een stelletje die engels spraken met elkaar. De man loopt langs Ties kijkt hem aan en zegt op een kinderlijke toon "hello!" Zegt Ties heel droog: "hello!" Haha
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Flower_L schreef:We waren vd week even winkelen, en l moest uitgerekend in de winkel poepen. Dus gevraagd naar toilet.
Uh...
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Flower_L schreef:We waren vd week even winkelen, en l moest uitgerekend in de winkel poepen. Dus gevraagd naar toilet.
Uh...
Hahaha, moest even heel hard lachen.
Wij zaten vandaag in de auto, en man zegt tegen R. 'Kijk een trein' waarom R. Zegt huh? En man weer 'een trein' dit tot ongeveer 10x achter elkaar, waarop man tegen mij zegt, zou R. Nou echt doof zijn? Waarop R. Zegt 'mijn oren doen het ZEEER goed papa' haha
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Amy in gesprek met opa: 'Opa, jij bent zeker niet naar school geweest?' Opa: 'Natuurlijk wel!' Amy: 'Dan heb je zeker niet zoveel geleerd?' Opa: 'Jawel hoor, best veel zelfs.' Amy: 'Nou, je hebt anders niet geleerd dat je stil moet zijn als ik aan het zingen ben!'
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Geweldig Alex, daar heeft opa niet van terug
En Flower_L, altijd fijn, dat soort momenten
En Flower_L, altijd fijn, dat soort momenten
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13