Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 18 van 38
Pagina 18 van 38 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Y. zei vandaag tegen me: 'mama, elke dag dat ik met mijn voeten uit mijn bed stap, ben ik een stukje groter gegroeid'.
Mijn kleine meisje wordt groot, ik kreeg er tranen van in mijn ogen dat het zo snel gaat.
Mijn kleine meisje wordt groot, ik kreeg er tranen van in mijn ogen dat het zo snel gaat.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn neefje (bijna 4) was gister bij me. Op een gegeven moment keek hij naar de foto van onze overleden hond, die moesten we vorig jaar laten inslapen. Hij heeft de hond dus gekend.
"Misschien kunnen we met *hond* gaan wandelen. Wordt wel moeilijk, met *hond* wandelen, zonder *hond*".
Ik vond het heel lief en ontroerend, dat hij er nog zo aan dacht, en ook meteen dat het niet mogelijk was.
"Misschien kunnen we met *hond* gaan wandelen. Wordt wel moeilijk, met *hond* wandelen, zonder *hond*".
Ik vond het heel lief en ontroerend, dat hij er nog zo aan dacht, en ook meteen dat het niet mogelijk was.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mijn moeder wachte bij de lift op ons wanneer wij er aankwamen dit deed ze met de honden. Toen kwam er in de portiek de hond van de buren los eraan en die ging de honden van mijn moeder bespringen (die zaten aan de lijn). Net op dat moment gaat de lift open en S. ziet dit. Zegt ze ineens 'Die mogen ze ook weleens afschieten' waar ze dat nu weer vandaan heeft mag joostweten!!
Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 31 okt 2012 - 10:40; in totaal 2 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Haha bb, hoe komt ze er op!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Dochter: Wil je even kijken of er een olifant met een slurf onder mijn deken zit?
Ik: Haha, die zit er niet.
Dochter: Gewoon even kijken, het is voor jou: dan weet jij zeker dat er geen olifant is. Ik ben niet bang hoor.
Ik: Oke, ik kijk even: nee niks te zien.
Dochter: Goed kijken hoor! Echt niks? Ik ben niet bang hoor.
Ik: Nee, er zit echt niks.
Dochter: Oke, nu hoef jij niet meer bang te zijn. Want ik ben niet bang hoor.
Ik: Haha, die zit er niet.
Dochter: Gewoon even kijken, het is voor jou: dan weet jij zeker dat er geen olifant is. Ik ben niet bang hoor.
Ik: Oke, ik kijk even: nee niks te zien.
Dochter: Goed kijken hoor! Echt niks? Ik ben niet bang hoor.
Ik: Nee, er zit echt niks.
Dochter: Oke, nu hoef jij niet meer bang te zijn. Want ik ben niet bang hoor.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik was gisteren in de dierentuin N. aan het verschonen. In het verschoonhokje was ook een toilet, dus toen ik haar verschoond had ging ik gelijk maar even plassen. N. staat naast me en pakt alvast wat toiletpapier. "Kom maar mama, ik zal je billen wel even afvegen!" Ik hoorde de mensen in de hokjes naast me hardop grinniken, hahah!
Jullie nog leuke uitspraken?
Jullie nog leuke uitspraken?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Ik vond die van de scooter ook wel erg leuk eigenlijk Parisienne
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ohh die is ergBruintje Beer schreef:mijn moeder wachte bij de lift op ons wanneer wij er aankwamen dit deed ze met de honden. Toen kwam er in de portiek de hond van de buren los eraan en die ging de honden van mijn moeder bespringen (die zaten aan de lijn). Net op dat moment gaat de lift open en S. ziet dit. Zegt ze ineens 'Die mogen ze ook weleens afschieten' waar ze dat nu weer vandaan heeft mag joostweten!!
Gast- Gast
Oja.. het dochtertje van hellowkitty draagt een helmpje. N. vond het gisteren erg interessant. Een tijd geleden zag ze ergens in de stad een kindje met een helmpje, toen zei ze: "Is 'ie met de scooter mama?"Lejow schreef:Ik vond die van de scooter ook wel erg leuk eigenlijk Parisienne
Parisienne- Ratel
Mijn ouders hebben koeien en die staan sinds een paar dagen weer op stal. S. vindt de koeien een beetje eng.
Opa: S, ga je mee de koeien voeren?
S: Nee, ik bang, koeien eng.
Opa: De koeien staan vast en ik zal je wel dragen.
S: Nee opa, ikke kippen wel voeren.
Opa: S, ga je mee de koeien voeren?
S: Nee, ik bang, koeien eng.
Opa: De koeien staan vast en ik zal je wel dragen.
S: Nee opa, ikke kippen wel voeren.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mijn ouders hebben een dvd van My Little Pony, als Yrsa die wil zien dan zegt ze: 'Ik wil Makedikodi kijken!'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan, ik vind al Yrsa's uitspraken geweldig
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Susan, ik vind al Yrsa's uitspraken geweldig
Dank je! Ze is ook echt zo eigenwijs.
Susan- Lady Post-a-lot
Gisteren trouwens ook weer, we waren in het bos, Ezra ging in de plassen stampen en Yrsa zei: 'Kleine Ezra is een rakkertje.'
Echt, hoe komt ze op dat woord? De enige die ik ken, die dat gebruikt is Ome Willem op de televisie.
Echt, hoe komt ze op dat woord? De enige die ik ken, die dat gebruikt is Ome Willem op de televisie.
Susan- Lady Post-a-lot
vanmiddag zei ik tegen D., ome D. en tante W. komen straks waarop D. antwoorde met een vreugde sprongetje "Joepie!! taart eten!!"!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Rakkertje, nou inderdaad! Wel een leuk woord
Tomas zei vandaag: 'als kindjes iets doen wat niet mag, worden hun mama's gewoon boos. Maar als mama's iets doen wat niet mag moeten ze naar de gevangenis. Dan moeten ze beloven dat ze het nooit meer gaan doen. En dan mogen ze er weer uit!'
Tomas zei vandaag: 'als kindjes iets doen wat niet mag, worden hun mama's gewoon boos. Maar als mama's iets doen wat niet mag moeten ze naar de gevangenis. Dan moeten ze beloven dat ze het nooit meer gaan doen. En dan mogen ze er weer uit!'
Filoria- Ratel
Dat is wel slim!
Susan- Lady Post-a-lot
Ik kom net thuis met de kinderen van een verjaardag. Mijn dochter stapt de keuken binnen: "poeh poeh I., N. is wel echt moe van het donker hoor, echt wel bedtijd" trekt haar regenlaarsjes uit en mijn zoon zegt "wegwezen, jij zweetkakken stinkt" en dochter "ja echt, kom maar lekker ruiken boefje" waarop zoon antwoord "ik ben gekke henkie niet".
De gesprekken tussen hun zijn vaak echt hilarisch maar ik vergeet ze zoo snel weer. Zweetkakken en ik ben gekke henkie niet hebben ze vanmiddag regelmatig gehoord van al mijn puberneefjes en pubernichtjes dus dat zal ik de komende tijd nog vaak gaan horen.
De gesprekken tussen hun zijn vaak echt hilarisch maar ik vergeet ze zoo snel weer. Zweetkakken en ik ben gekke henkie niet hebben ze vanmiddag regelmatig gehoord van al mijn puberneefjes en pubernichtjes dus dat zal ik de komende tijd nog vaak gaan horen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hahaha Coco, echt heel grappig!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Er kwam ook nog heel bezorgd achteraan: 'maar jij doet nooit iets stouts he mama?'
Coco: wat cool, ze hebben gewoon een heel eigen taaltje samen!
Filoria- Ratel
Susan schreef:Mijn ouders hebben een dvd van My Little Pony, als Yrsa die wil zien dan zegt ze: 'Ik wil Makedikodi kijken!'
Zo maakt Y. van winnie the pooh: bibbiebeboe. Heeft een hele tijd geduurd voor ik erachter was wat ze zei.
Gast- Gast
Filoria schreef:Er kwam ook nog heel bezorgd achteraan: 'maar jij doet nooit iets stouts he mama?'
Wat een brave mama ben jij zeg!
Nee hoor, een eigen taaltje hebben ze gelukkig niet, gewoon peutertaal maar geen eigen taal zoals sommige tweelingen hebben waardoor niemand hun begrijpt. Dat lijkt mij eerlijk gezegd heel lastig, volgens mij had/heeft de tweeling van Happinez dat wel.
Coco- Ratel
Parisienne: ze vond die helm ook erg mooi. ze zei steeds wat heb je een mooie helm ...
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
N. wil heel graag een Baby Annabell, die heeft ze dus ook aan Sinterklaas gevraagd. Ze heeft het er al weken over. Gisteren kwam de stoomboot de haven in varen en N. zei: "Interklaas! Hij komt mij mijn pop brengen mama, mijn Baby Annabell!"
Een paar dagen geleden legde ik haar het schoentje-zetten-concept uit. Ik vertelde dat Sint en Piet er dan misschien wel een cadeautje in doen. N.: "Mijn baby Annabell, eindelijk?!" Toen moest ik haar even uitleggen dat dat niet in een schoen past, dat er nog een groot sinterklaasfeest komt en dat dan de grote cadeaus komen. In de schoenen komen alleen kleine cadeautjes. N. was verbaasd, ze liet met een bedroefd gezicht haar schouders hangen: "Oh, wat jammer"
Een paar dagen geleden legde ik haar het schoentje-zetten-concept uit. Ik vertelde dat Sint en Piet er dan misschien wel een cadeautje in doen. N.: "Mijn baby Annabell, eindelijk?!" Toen moest ik haar even uitleggen dat dat niet in een schoen past, dat er nog een groot sinterklaasfeest komt en dat dan de grote cadeaus komen. In de schoenen komen alleen kleine cadeautjes. N. was verbaasd, ze liet met een bedroefd gezicht haar schouders hangen: "Oh, wat jammer"
Parisienne- Ratel
Ze zal straks in ieder geval zonder twijfel blij zijn met haar cadeau Parissiene! Of krijgt ze geen Annabell
Mijn dochter is ziek en zat gisterenavond beneden bij ons en ze was aan het vertellen over Marokko. In in het vliegtuig naar Marokko had ze een vriendje gevonden, Ilyass. Daar heeft ze tot vorige week, 2 maand lang elke keer naar gevraagd en zegt ze over hem te gaan dromen, dus toen we het er gisteren over hadden vroeg ik of ze nog verliefd was op Ilyass. Haar antwoord; "Nee, uitgespuugd".
Man en ik lagen echt in een deuk, het kwam er ook heel droog uit.
Ze had net de trap van boven tot onder en de muur ondergespuugd, denk dat ze daar nog van onder de indruk was.
Mijn dochter is ziek en zat gisterenavond beneden bij ons en ze was aan het vertellen over Marokko. In in het vliegtuig naar Marokko had ze een vriendje gevonden, Ilyass. Daar heeft ze tot vorige week, 2 maand lang elke keer naar gevraagd en zegt ze over hem te gaan dromen, dus toen we het er gisteren over hadden vroeg ik of ze nog verliefd was op Ilyass. Haar antwoord; "Nee, uitgespuugd".
Man en ik lagen echt in een deuk, het kwam er ook heel droog uit.
Ze had net de trap van boven tot onder en de muur ondergespuugd, denk dat ze daar nog van onder de indruk was.
Coco- Ratel
Pagina 18 van 38 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke uitspraken?