Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 11 van 38
Pagina 11 van 38 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Ik heb een nieuwe oven dus dat is natuurlijk erg interessant voor R. Uiteraard mag hij er niet aankomen en iedere keer als hij een poging doet zeg ik nee de oven is warm dat doet auw (zoiets dan he..) hij voelt stiekem toch, kijkt me aan en schudt nee nee zo van nee hoor hij is niet warm. hhaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Joris vandaag op de opvang, had hij het grootste gedeelte van zijn brood op, behalve 3 stukjes korst. Kijkt hij de andere kant op. En dan weer naar zijn bordje. heel verbaasd: "Hey, waar komen die nou ineens vandaan?" (zo van die zijn niet van mij, dus die ga ik echt niet opeten! Was leuk geprobeerd, maar plan mislukt uiteraard.)
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
LMCurious schreef:Joris vandaag op de opvang, had hij het grootste gedeelte van zijn brood op, behalve 3 stukjes korst. Kijkt hij de andere kant op. En dan weer naar zijn bordje. heel verbaasd: "Hey, waar komen die nou ineens vandaan?" (zo van die zijn niet van mij, dus die ga ik echt niet opeten! Was leuk geprobeerd, maar plan mislukt uiteraard.)
HAHAHAHAHAH!!!!! Dit vind ik heel grappig.. dat hij dat even bedenkt!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Neefje: waarom heb jij zo'n dikke buik.
Ik: omdat er een baby inzit.
Neefje: Een baby.. heb je die opgegeten dan ?
Haha, hij heeft me nog wel een kwartier sneaky aan staan kijken. Hij zal wel gedacht hebben, wat is dat voor monster.
Haha, hij heeft me nog wel een kwartier sneaky aan staan kijken. Hij zal wel gedacht hebben, wat is dat voor monster.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik was vandaag met een paar kindjes op mijn werk aan't kletsen over mijn zwangerschap. Eentje wilde de hele tijd op mijn buik springen, maar dat kan natuurlijk niet dus ik zei: "Voorzichtig, wat zit er in de buik?" (kindje weet dat er een baby in zit). Dus kindje zegt: "Baby!". Ander kindje voelt aan mijn buik: "Oh! Een hele grote!". Waarop ik zei: "Nee nu nog niet. De baby moet nog heel groot groeien en als die groot genoeg is, komt die uit de buik." Waarop zij zegt: "En dan is je buik kapot! Boem!" (terwijl ze in de handjes klapt) Ik moest er heel hard om lachen
Vorige week moest ik ook zo lachen. Mijn neefje komt ook naar het dagverblijf waar ik werk. We waren net liedjes aan't zingen, maar hij wilde een ander liedje dan hetgeen ik met de kids aan't zingen was. Dus hij begon me te roepen: "Tante, tante, tante, tante (steeds harder!) TANTE! Luisteren!". Ik moest me echt even omdraaien van het lachen. Hij blijft altijd net zo lang doorgaan totdat je op hem reageert, maar dat hij er bij zei dat ik luisteren moest, vond ik wel mooi bedacht
Vorige week moest ik ook zo lachen. Mijn neefje komt ook naar het dagverblijf waar ik werk. We waren net liedjes aan't zingen, maar hij wilde een ander liedje dan hetgeen ik met de kids aan't zingen was. Dus hij begon me te roepen: "Tante, tante, tante, tante (steeds harder!) TANTE! Luisteren!". Ik moest me echt even omdraaien van het lachen. Hij blijft altijd net zo lang doorgaan totdat je op hem reageert, maar dat hij er bij zei dat ik luisteren moest, vond ik wel mooi bedacht
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zoontje vind een liedje op dit moment helemaal geweldig. En wel de Mosselman. Zo zingt hij dit dan...
"Zeg ken jij de wossenan, wossenan, wossenan. Die wooont in de water." En later als je het dan voor zegt zegt hij: "In Nekeninguh"
"Zeg ken jij de wossenan, wossenan, wossenan. Die wooont in de water." En later als je het dan voor zegt zegt hij: "In Nekeninguh"
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Joris zegt trouwens de laatste tijd wel meer leuke dingen:
iemand; hoe oud ben jij Joris?
Joris; half 3 (twee en een half dus)
Tilt ie iets op zegt ie: die is sterk! (zwaar dus, en hij is dan zelf sterk)
Daarstraks stukje naar het winkelcentrum gelopen (15 min.), wilde hij graag helpen met de tomaatjes pakken, dragen en op de band leggen bij de kassa. Lopen we weer terug naar huis zegt ie; Mama, ik word hier wel moe van hoor!
Laatst Dave en ik hadden het ergens over en Dave was het niet met mij eens. Dus hij zegt iets van; nee dat is echt niet zo. En dan met een intonatie van, dat snap je zelf toch ook wel. Beetje harder dan normaal kwam het eruit omdat ie het echt dom vond. (was trouwens niet hoor )
Vervolgens kijkt Joris Dave aan; papa, jij mag niet boos doen tegen mama hoor!
Dave; ik doe toch niet boos?
Joris; Jawel en nu moet je sorry zeggen tegen mama!
Dave; nee dat hoeft niet, want ik deed niet boos.
Joris; jawel en anders moet je in de hoek!
Goed opgevoed toch dat jochie van me?! Nu al voor mama opnemen. hahahaha.
Overigens zit ik me suf te denken wat hij gisteren en vandaag nog meer had, gisteren lach ik echt helemaal dubbel, maar weet het echt niet meer...
iemand; hoe oud ben jij Joris?
Joris; half 3 (twee en een half dus)
Tilt ie iets op zegt ie: die is sterk! (zwaar dus, en hij is dan zelf sterk)
Daarstraks stukje naar het winkelcentrum gelopen (15 min.), wilde hij graag helpen met de tomaatjes pakken, dragen en op de band leggen bij de kassa. Lopen we weer terug naar huis zegt ie; Mama, ik word hier wel moe van hoor!
Laatst Dave en ik hadden het ergens over en Dave was het niet met mij eens. Dus hij zegt iets van; nee dat is echt niet zo. En dan met een intonatie van, dat snap je zelf toch ook wel. Beetje harder dan normaal kwam het eruit omdat ie het echt dom vond. (was trouwens niet hoor )
Vervolgens kijkt Joris Dave aan; papa, jij mag niet boos doen tegen mama hoor!
Dave; ik doe toch niet boos?
Joris; Jawel en nu moet je sorry zeggen tegen mama!
Dave; nee dat hoeft niet, want ik deed niet boos.
Joris; jawel en anders moet je in de hoek!
Goed opgevoed toch dat jochie van me?! Nu al voor mama opnemen. hahahaha.
Overigens zit ik me suf te denken wat hij gisteren en vandaag nog meer had, gisteren lach ik echt helemaal dubbel, maar weet het echt niet meer...
LMCurious- Prater
Didi schreef:Neefje: waarom heb jij zo'n dikke buik.
Deze vind ik echt heeeeeeel errug leuk!!!!
LMCurious- Prater
Yara pakte net de videocamera vast en deed het bandje om haar pols, toen zei ze: 'ziet er wel cool uit zo, hè mama.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Als N.oa iets doet wat niet mag (bijv. aan de kachel of dvd-speler zitten) zeiden we altijd: "N.oa, nee! Dat mag niet. Mama/papa vindt het niet leuk als je dat doet". Ze weet inmiddels al erg goed waar ze niet aan mag zitten. Sinds een aantal weken heeft ze iets nieuws, bij elk dingetje dat ze niet mag..
Ik: "N.oaaa..." (ze hoort al aan de toon wat er gaat komen.. kan mijn zin niet eens afmaken)
Zij: "Neeen neeen neeen neennnn!"
Tegelijkertijd haar hoofd schuddend, haar vingertje in de lucht, wijzend en boos kijkend het desbetreffende object, alsof 'hij' de schuldige is
Ik: "N.oaaa..." (ze hoort al aan de toon wat er gaat komen.. kan mijn zin niet eens afmaken)
Zij: "Neeen neeen neeen neennnn!"
Tegelijkertijd haar hoofd schuddend, haar vingertje in de lucht, wijzend en boos kijkend het desbetreffende object, alsof 'hij' de schuldige is
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
We stonden in de rij bij de AH en D. keek de vrouw achter ons al even onderzoekend aan.
D.: Mij klein, jij dik.
Nu heeft ze het wel vaker over dik, dus ik was al voorbereid op zo'n genant moment.
ik: Ze bedoelt gewoon groot, ze weet nog niet wat dik betekent hoor.
D.: Jawel hoor!!!!!
Dit was dus wel even een moment om door de grond te zakken.
Nu heeft ze het wel vaker over dik, dus ik was al voorbereid op zo'n genant moment.
Gast- Gast
Twellie schreef:We stonden in de rij bij de AH en D. keek de vrouw achter ons al even onderzoekend aan.
Hahaha! Geweldig!
Gast- Gast
Lize schreef:Twellie schreef:We stonden in de rij bij de AH en D. keek de vrouw achter ons al even onderzoekend aan.
Hahaha! Geweldig!
+1! hahaha oh hoor het al helemaal voor me!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Dames! Kom maar weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Als ik zeg: Een, twee.... dan zegt Yrsa: 'huppeteeee!' Ik vind dat zo schattig dat ik het elke keer wil horen, maar laatst was ze het zat, toen zei ik: 'Een, twee...' en toen draaide ze zich om en zei: 'Nee, nee, mama.'
De volgende dag zei ik weer: 'Hé Yrsa, Een, twee...', toen was het even stil en toen zei ze op zo'n toon van wéét je dat niet eens: 'Drie.'
De volgende dag zei ik weer: 'Hé Yrsa, Een, twee...', toen was het even stil en toen zei ze op zo'n toon van wéét je dat niet eens: 'Drie.'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mama ik weet hoe er een baby in de buik komt! Er kruipt een muisje in een heel klein gaatje en brengt de baby!
Ik heb al witte, blauwe, roze en zwarte schoentjes... waarom mama? Ik heb maar 2 voetjes.
Ik heb al witte, blauwe, roze en zwarte schoentjes... waarom mama? Ik heb maar 2 voetjes.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij zaten aan de ontbijttafel. Mijn zoon en ik aten een cracker en mijn dochter cornflakes.
Hij: "Ik heb een cracker in de buik en *zusje* heeft cornflakes in de buik".
Ik: "En ik?"
Hij: "Jij hebt een baby in de buik!"
Ik: "Een baby?! Wat voor baby?"
Hij: "Een .!" (zo heet zn vader).
Diezelfde dag zei hij "Ik hoef niet naar het kinderdagverblijf. Ik ben ziek!" Vond ik ook wel leuk gevonden voor een 3,5jarige
Onze jongste zegt nu als je iets tegen haar zegt "Echt waar?" en "Nee toch!".
Hij: "Ik heb een cracker in de buik en *zusje* heeft cornflakes in de buik".
Ik: "En ik?"
Hij: "Jij hebt een baby in de buik!"
Ik: "Een baby?! Wat voor baby?"
Hij: "Een .!" (zo heet zn vader).
Diezelfde dag zei hij "Ik hoef niet naar het kinderdagverblijf. Ik ben ziek!" Vond ik ook wel leuk gevonden voor een 3,5jarige
Onze jongste zegt nu als je iets tegen haar zegt "Echt waar?" en "Nee toch!".
Laatst aangepast door Arden op wo 7 sep 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Arden geweldig~! jullie gaan voor een 3e toch? weet je zoontje dat?
Hier trouwens ook op de eerste schooldag: Papa het is zomer, zie je dat, de zon schijnt. Ik ga vandaag in het badje, niet naar school.
Hier werd mij gister doodleuk gezegd door de oudste: mama je hebt dikke billen, zit dat zacht? (en bedankt!)
Hier trouwens ook op de eerste schooldag: Papa het is zomer, zie je dat, de zon schijnt. Ik ga vandaag in het badje, niet naar school.
Hier werd mij gister doodleuk gezegd door de oudste: mama je hebt dikke billen, zit dat zacht? (en bedankt!)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Haha, dat is aardig!! Was jij iemand anders trouwens voorheen?
Nee ons zoontje weet niks over dat we bezig zijn voor een derde, ik denk dat als de kinderen dat zouden weten, dat gelijk de hele wereld dat zou weten
Nee ons zoontje weet niks over dat we bezig zijn voor een derde, ik denk dat als de kinderen dat zouden weten, dat gelijk de hele wereld dat zou weten
Gast- Gast
Zoontje was gister mee naar ziekenhuis voor hersen echo dochter.
Na de echo:
Mama, als ik later ook zo'n kamer heb en zo'n computer en zo'n tafel en die gel en een witte jas aandoe, ga ik ook mensen beter maken
Na de echo:
Mama, als ik later ook zo'n kamer heb en zo'n computer en zo'n tafel en die gel en een witte jas aandoe, ga ik ook mensen beter maken
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Volgens Tomas heet dit een 'supermarktman t-shirt'.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik vroeg een tijdje terug aan mijn vader of ik moest rijden want hij zag er nogal moe uit. Zegt mijn zoon: Mama je moet ophouden te zeuren. Jij hebt thuis zelf een auto om in te rijden. Deze is van opa!
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik vroeg een tijdje terug aan mijn vader of ik moest rijden want hij zag er nogal moe uit. Zegt mijn zoon: Mama je moet ophouden te zeuren. Jij hebt thuis zelf een auto om in te rijden. Deze is van opa!
hahahahhahha geweldig
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
'Mijn man tegen A: Ga je lekker slapen?
A.: Nee, ik ben net wakker!'
'Ik tegen A: Ik hou van jou!
A.: Geeft niet, mama!'
A.: Nee, ik ben net wakker!'
'Ik tegen A: Ik hou van jou!