Gebruikers sorteren op humor?
+20
Shisha
Blair
Sweety
Admin
Lotus
Cassiopeia
Suus
Serena
VeryCherry
Pussycat
Lejow
RioolSpook
Eliesje
Jeanette
bolus26
Flippin' Bitch
rapa nui
M_as
Snoes
Caroow
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gebruikers sorteren op humor?
Slaat echt nergens op. Er zijn mensen die nog nooit gepost hebben, maar wel vrij hoog staan. Misschien wordt het gesorteerd op grappige namen?
Gast- Gast
Het heeft wel echt iets te maken met dat 'humor'-ding in je profiel. Toen ik daar iets invulde, stond ik ineens 230 plaatsen hoger..
Gast- Gast
Yes! Nr 1
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Yes! Nr 1
Heb je wel op 'ok' gedrukt? Bij mij sta je op 7..
Gast- Gast
Oeps... Ik keek naar laatste bezoek
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
June schreef:Het heeft wel echt iets te maken met dat 'humor'-ding in je profiel. Toen ik daar iets invulde, stond ik ineens 230 plaatsen hoger..
wat voor humor ding?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:June schreef:Het heeft wel echt iets te maken met dat 'humor'-ding in je profiel. Toen ik daar iets invulde, stond ik ineens 230 plaatsen hoger..
wat voor humor ding?
.... gevonden!! Ik sta nu opeens op nmr 12 door alleen ja, in te vullen:P
Gast- Gast
Ik ben natuurlijk helemaal blij met mijn eerste plaats.
Heel logisch ook.
Ik ben waanzinnig grappig
Heel logisch ook.
Ik ben waanzinnig grappig
Gast- Gast
Op nummertje 8, toch heel knap haha.
Ben blij met mn 8e plek
Ben blij met mn 8e plek
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dat een persoon niet post wil natuurlijk niet zeggen dat ie geen humor heeft .
Gast- Gast
Hier nog een leuke mop
A blonde, wanting to earn some extra money decided to hire herself out as a handywoman and started canvassing the neighborhoods. She went to the front door of the first house and asked the owner if he had any odd jobs for her to do.
“Well, I guess I could use somebody to paint my porch,” he said.
“How much will you charge me?”
The blonde quickly responded, “How about $50?”
The man agreed and told her that the paint and everything she would need was in the garage. The man’s wife, hearing the conversation, said to her husband, “Does she realize that our porch goes all the way around the house?”
He responded, “That’s a bit cynical, isn’t it?” The wife replied, “You’re right. I guess I’m starting to believe all those dumb blonde jokes.”
A short time later, the blonde handywoman came to the door to collect her money.
“You finished already?” the husband asked. “Yes,” the blonde replied, “and I had paint leftover, so I gave it two coats - no extra charge.” Impressed, the man reached into his pocket for the $50 and handed it to her. “And by the way,” the blonde added … “It’s not a Porch, It’s an Audi.”
A blonde, wanting to earn some extra money decided to hire herself out as a handywoman and started canvassing the neighborhoods. She went to the front door of the first house and asked the owner if he had any odd jobs for her to do.
“Well, I guess I could use somebody to paint my porch,” he said.
“How much will you charge me?”
The blonde quickly responded, “How about $50?”
The man agreed and told her that the paint and everything she would need was in the garage. The man’s wife, hearing the conversation, said to her husband, “Does she realize that our porch goes all the way around the house?”
He responded, “That’s a bit cynical, isn’t it?” The wife replied, “You’re right. I guess I’m starting to believe all those dumb blonde jokes.”
A short time later, the blonde handywoman came to the door to collect her money.
“You finished already?” the husband asked. “Yes,” the blonde replied, “and I had paint leftover, so I gave it two coats - no extra charge.” Impressed, the man reached into his pocket for the $50 and handed it to her. “And by the way,” the blonde added … “It’s not a Porch, It’s an Audi.”
Gast- Gast
haha door ja in te vullen ben ik opeens van een plek in de 500 naar de 15e plek gestegen
Gast- Gast
Nog een mop:
Een journalist heeft een interview met de directeur van een gekkenhuis.
Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand gek genoeg is om opgenomen te worden?"
Directeur: "Bij binnenkomst geven wij iedereen een theelepel, een kopje en een emmer. Vervolgens sturen wij ze naar de badkamer waar een bad gevuld met water staat en dan vragen wij of ze het bad zo snel mogelijk leeg willen maken."
Journalist: "Ik snap het. En een normaal mens gebruikt natuurlijk de emmer, omdat die groter is dan de theelepel en het kopje."
Directeur: "Nee, een normaal mens zou de stop eruit trekken. Wilt u een bed bij het raam of in het midden?"
Een journalist heeft een interview met de directeur van een gekkenhuis.
Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand gek genoeg is om opgenomen te worden?"
Directeur: "Bij binnenkomst geven wij iedereen een theelepel, een kopje en een emmer. Vervolgens sturen wij ze naar de badkamer waar een bad gevuld met water staat en dan vragen wij of ze het bad zo snel mogelijk leeg willen maken."
Journalist: "Ik snap het. En een normaal mens gebruikt natuurlijk de emmer, omdat die groter is dan de theelepel en het kopje."
Directeur: "Nee, een normaal mens zou de stop eruit trekken. Wilt u een bed bij het raam of in het midden?"
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Leukkk! Ik sta 3, terwijl dit iets van de 2e keer is dat ik online ben hier met 1, nu dus 2 reacties
Ook maar even een mop dan
Staan 2 koeien in de wei. Zegt de ene:"Wat erg he van die gekke koeienziekte?" Zegt de ander:"Gelukkig dat wij konijnen daar geen last van hebben!"
LightBlue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Hou 's op met humor aanpassen in jullie profielen!! ik zak alleen maar verder naar beneden en ik ben de grappigste!!
Wtf ik heb niet eens lameass moppen nodig om grappig te zijn, ik ben grappig geboren!
Wtf ik heb niet eens lameass moppen nodig om grappig te zijn, ik ben grappig geboren!
Gast- Gast
Zijn jullie al die pagina's afgegaan om jezelf te zoeken op welke plaats je staat of is er een makkelijkere weg?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
WhahahahahhahahZusje van Bert schreef:Dat een persoon niet post wil natuurlijk niet zeggen dat ie geen humor heeft .
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Sorteren op humor??
» iPhone gebruikers, help!
» E-boeken sorteren
» Sorteren huisvuil
» selecteer op 'humor' ???
» iPhone gebruikers, help!
» E-boeken sorteren
» Sorteren huisvuil
» selecteer op 'humor' ???