verhuiskaartjes...
+4
Tsjip
blondje1313
Inge
Jerry
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
verhuiskaartjes...
Ik wil verhuiskaartjes gaan maken met een foto van ons erop.
Met het Hema-programma krijg ik het niet goed voor elkaar... Wie weet een goede (goedkope) website waar ik de kaartjes kan laten maken (of de goede manier waarop 't met het Hema-programma wel wil?)
Met het Hema-programma krijg ik het niet goed voor elkaar... Wie weet een goede (goedkope) website waar ik de kaartjes kan laten maken (of de goede manier waarop 't met het Hema-programma wel wil?)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: verhuiskaartjes...
wij hebben dat toen via kaartje2go gedaan, maar was volgens mij niet super goedkoop?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
vistaprint heeft bepaalde acties met gratis kaartjes, dan betaal je alleen de foto en de verzending en dan is het best goedkoop.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Inge schreef:wij hebben dat toen via kaartje2go gedaan, maar was volgens mij niet super goedkoop?
Hebben wij ook gedaan! We hadden 30 kaartjes voor zo'n 22 euro. Ik vond het niet duur in ieder geval.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik had het zelf ontworpen en toen in Vistaprint laten drukken. Het stomme was dat ik er ongeveer 50 wilde, maar Vista doet het pas vanaf 100. toen heb ik op 't forum gevraagd wie er een kaartje wilde haha.
Gast- Gast
Onze kaartjes heb ik destijds laten maken bij www.wijfotoservice.nl, waren in november de goedkoopste die ik toen heb kunnen vinden. Verder zijn de kaartjes netjes en optijd afgeleverd.
Laat je het ontwerp zien als het klaar is? Altijd leuk om te zien.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
ik laat wel eens wat drukken via www.drukland.nl is goed koop en goede kwaliteit..
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb de onze zelf gemaakt op de PC. Met Publisher!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Ster schreef:Onze kaartjes heb ik destijds laten maken bij www.wijfotoservice.nl, waren in november de goedkoopste die ik toen heb kunnen vinden. Verder zijn de kaartjes netjes en optijd afgeleverd.
uiteindelijk heb ik het bij fotokaarten.nl gedaan. Was voor 30 kaarten 27 euro kwijt. Het had goedkoper gekund lees ik hierboven, maargoed... De kaartjes zijn inmiddels de deur uit:)
Het ontwerp laten zien, liever niet, ik post nooit foto's
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Marin schreef:Ik had het zelf ontworpen en toen in Vistaprint laten drukken. Het stomme was dat ik er ongeveer 50 wilde, maar Vista doet het pas vanaf 100. toen heb ik op 't forum gevraagd wie er een kaartje wilde haha.
Wij hebben het ook bij vistaprint gedaan. Destijd een actie geloof ik dat je alleen de verzendkoste hoefde te batalen. Had dus 100 kaartjes voor 9.95
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: