Weet je wat stom is?
+6
Antibes
Kowalski
Fortissimo
pomsky
Suus
Toet
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weet je wat stom is?
Bij mijn blauwe All stars gaan áltijd de veters los en bij mijn witte nooit. Hoe kan dat nou?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Weet je wat stom is?
Dat is raar! En wat gebeurt er als je de veters een keertje omwisselt?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dan vraag ik me af of het wel dezelfde veters zijn? Apart idd!
Mijn blauwe allstars verkleuren in de zon. Ze worden vooral op de neus roze achtig, heb dit nog nooit eerder gehad met allstars.
Mijn blauwe allstars verkleuren in de zon. Ze worden vooral op de neus roze achtig, heb dit nog nooit eerder gehad met allstars.
pomsky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13
Haha ik had geen serieuze reactie verwacht maar dat is een goede kwestie. Ik ga het uitproberen!
Toet- Lady Post-a-lot
Haha, het was ook niet helemaal serieus bedoeld, maar ben stiekem toch wel benieuwd of het uitmaakt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik dus met mijn grijze! Het lijkt alsof er bleekwater op is gevallen. Na het wassen is het ook niet weg.pomsky schreef:Dan vraag ik me af of het wel dezelfde veters zijn? Apart idd!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dat is stom!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wassen had ik nog niet geprobeerd, maar dat hoef ik dus ook niet te doen. Misschien moeten we voortaan uit de zon blijven met onze allstarsFortissimo schreef:Dat heb ik dus met mijn grijze! Het lijkt alsof er bleekwater op is gevallen. Na het wassen is het ook niet weg.pomsky schreef:Dan vraag ik me af of het wel dezelfde veters zijn? Apart idd!
pomsky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13
Dat is ook stom! Ik heb nog nooit gehad dat ze daardoor verkleuren.
In de wasmachine is eigenlijk niet goed hè, laat de lijm van los.
In de wasmachine is eigenlijk niet goed hè, laat de lijm van los.
Toet- Lady Post-a-lot
Weet je wat stom is? Dat ik net werd geroepen met "mevrouwwww?" in de Albert Heijn..
En weet je wat nog stommer is? Dat ik me nog aangesproken voelde ook!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Klopt, doe ik met mijn nieuwste ook niet hoor. Maar die grijze heb ik al 2 jaar ofzo en ik wilde het toch even testen. Ze waren zo ranzig.
Weet je wat ook stom is? Dat als je iets gekneusd hebt, of pijn aan iets hebt, dat je die plek vervolgens OVERAL tegen aan stoot. Het gewricht van mijn grote teen is gekneusd en knal vanmorgen keihard tegen een opstapje aan, waar ik anders nooit tegen aan loop. Nu doet het weer onwijs pijn.
Weet je wat ook stom is? Dat als je iets gekneusd hebt, of pijn aan iets hebt, dat je die plek vervolgens OVERAL tegen aan stoot. Het gewricht van mijn grote teen is gekneusd en knal vanmorgen keihard tegen een opstapje aan, waar ik anders nooit tegen aan loop. Nu doet het weer onwijs pijn.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Maar wat zou je dan willen dat ze zeggen? 'Meisje'? Dat klinkt tocht alsof je 8 bent.Antibes schreef:Weet je wat stom is? Dat ik net werd geroepen met "mevrouwwww?" in de Albert Heijn..
Ik lees het wel vaker, en ja je voelt je er oud door, maar weinig alternatief is er. Als er alleen even mevrouw wordt gezegd om mijn aandacht te krijgen heb ik er ook geen problemen mee. Als iemand vervolgens nog een aantal keer mevrouw zegt en u, dan voel ik me wel oud.
Vind het zelf ook lastig om iemand van eigen leeftijd aan te spreken. Ja iemand in de buurt is, dan probeer ik het te omzeilen met 'pardon'.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Haha weet je wat ik 2/3 weken geleden had? Ik liet onze hond uit en dan loop ik altijd langs een klein speeltuintje. Komt er een meisje aangefietst en vraagt aan mij: 'Ben jij een kind?' Dus ik vroeg lichtelijk verbaasd: 'Nee hoezo dan?' Zegt ze: 'Nou dat lijkt net zo' en weg was ze..... Goed ik weet dat ik klein ben (1.53) maar dit spande toch wel de kroon hahahaAntibes schreef:Weet je wat stom is? Dat ik net werd geroepen met "mevrouwwww?" in de Albert Heijn..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is stom
Ik heb dat met mijn gymschoenen.. Om de haverklap zijn mijn veters weer los
Ik heb dat met mijn gymschoenen.. Om de haverklap zijn mijn veters weer los
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12