Hoe eet jij een tompouce?
+40
Roza
Angela_1986
M@niek
_Lacey_
rapa nui
Razz
Anousch91
SarahKey
Clapperdie
Mizz_S
Ella
Bliss
Sayuri
Fortissimo
Exogenesis
Moira
Summerlovin
SoGood
Sugarfall
Sarah1985
Destino
Sterrin_
Fayebella
SuperGrover
mzcharlotte
girli
Nyx
Zonneschijn
Kowalski
Flower_L
Middleme
Auxo
Minx
Japie
dr_oupy
Framboos
Rush
Blair
Elliot
Jeanette
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe eet jij een tompouce?
Ik begin met methode 4. De bovenkant eet ik op, de rest geef ik weg.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
En ik ook !Flower_L schreef:Ik ook!Middleme schreef:Ik ook!Auxo schreef:Ik haal net als bij nummer 4 de bovenkant eraf. Dan eet ik eerst het middenstuk op, dan de onderkant en dan pas de bovenkant, want die vind ik het lekkerst.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ook methode 4. Ik haal de bovenkant eraf en eet dan midden + onderkant samen op. Anders houd ik zo'n droge bodem over, blegh!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Zie hem nu al een paar keer voorbij komen maar er zit echt geen slagroom tussen een tompouce. Er zit banketbakkersroom in met slagroom lijkt het me vrij saai worden qua smaak
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Manier 1, maar dan ruig. Dat het spul eruit stulpt boeit me niet. Ik vind tompouchen echt lekker, kan er zo 4 op
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Haha, jij ruige gebakjes-eter!Exogenesis schreef:Manier 1, maar dan ruig. Dat het spul eruit stulpt boeit me niet. Ik vind tompouchen echt lekker, kan er zo 4 op
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ook! En nu heb ik zin in een tompouce!Elliot schreef:Ik ook methode 4, maar niet zoals die beschrijving. Ik haal de bovenkant eraf, eet dan de tussenlaag en de onderkant tegelijk en als laatste de bovenkant. Als er slagroom op de tompouce zit schraap ik dat er als allereerste af.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Door dit topic heb ik zelfs zitten googlen naar tompouce plaatjes, ik heb er zo'n zin in gekregen! Het is ook al wel jaren geleden dat ik er 1 op heb...
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Elliot schreef:Haha, jij ruige gebakjes-eter!Exogenesis schreef:Manier 1, maar dan ruig. Dat het spul eruit stulpt boeit me niet. Ik vind tompouchen echt lekker, kan er zo 4 op
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Zo eet ik hem ook volgens mij!Elliot schreef:Ik ook methode 4, maar niet zoals die beschrijving. Ik haal de bovenkant eraf, eet dan de tussenlaag en de onderkant tegelijk en als laatste de bovenkant. Als er slagroom op de tompouce zit schraap ik dat er als allereerste af.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als nummer 4, maar dan eerst de bovenlaag, dan de pudding en dan de onderlaag.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb echt al jaren geen tompouce meer op, maar toen ik klein was leek mijn manier het meest op nummer 4. Ik schraapte eerst het roze eraf en dat at ik op. Dan haalde ik de bovenste koeklaag eraf en at ik de room er tussen uit en dan gaf ik de koek aan mijn moeder want die vond ik vies.
Weird, I know...
Weird, I know...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb dé tip hoe je een tompouce in 1x helemaal kan opeten zonder dat je knoeit geleerd van een oud financieel directeur van h.ema die nu bij ons werk.
Je haalt de bovenkant er af. Die plak je vervolgens aan de onderkant. Dus glazuurlaag tegen de onderkant aan. En dan kan je hem netjes afhappen. De vulling gaat niet alle kanten op. Je handen plakken niet van de glazuur maar je hapt wel alles in 1x
Ik vond het geniaal toen ik het hoorde!
Je haalt de bovenkant er af. Die plak je vervolgens aan de onderkant. Dus glazuurlaag tegen de onderkant aan. En dan kan je hem netjes afhappen. De vulling gaat niet alle kanten op. Je handen plakken niet van de glazuur maar je hapt wel alles in 1x
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Hulde!
De oplossing is gevonden!
Nu wil ik het testen!
De oplossing is gevonden!
Nu wil ik het testen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik eet geen tompouce vind ze helemaal niet zo lekker. Wel eens een hapje van mijn man
Haha tompouces worden dus gewoon geleverd als een soort van ikeameubel. Je moet het zelf nog ff in elkaar zetten zonder duidelijke beschrijving.Clapperdie schreef:Ik heb dé tip hoe je een tompouce in 1x helemaal kan opeten zonder dat je knoeit geleerd van een oud financieel directeur van h.ema die nu bij ons werk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Haha tompouces worden dus gewoon geleverd als een soort van ikeameubel. Je moet het zelf nog ff in elkaar zetten zonder duidelijke beschrijving.Clapperdie schreef:Ik heb dé tip hoe je een tompouce in 1x helemaal kan opeten zonder dat je knoeit geleerd van een oud financieel directeur van h.ema die nu bij ons werk.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Soort van 4
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Geen van de 4!
Ik ga 'snij' met mijn vorkje de tompouce door de midden (verticaal midden door de pudding) zodat ik 2 helften krijg. De roze bovenkant mèt pudding en de onderkant mèt pudding. De onderkant eet ik het eerst op en dat zonder te knoeien!
Ik ga 'snij' met mijn vorkje de tompouce door de midden (verticaal midden door de pudding) zodat ik 2 helften krijg. De roze bovenkant mèt pudding en de onderkant mèt pudding. De onderkant eet ik het eerst op en dat zonder te knoeien!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik ga de volgende keer die tip van Clapperdie uitproberen.
Maar ik eet ze zoals ik volgens mij net even bij Anousch zag staan, alleen toen ik het wilde quoten was dat deel van de tekst verdwenen Dus met een vorkje midden door de room heen zodat je zowel aan de onder als aan de bovenlaag wat room hebt. En dan eet ik eerst de laag met glazuur en room omdat die niet zonder te smeren weer is neer te leggen.
En het allerlekkerste vind ik die tompoucen/dubbeldekkers waar zowel een laag slagroom als banketbakkersroom tussen zit en dan met een koffieglazuurlaagje. Oh, dat is al een paar jaar geleden dat ik die gehad heb, ik moet echt eens naar de bakker in een naburig dorp waar ze die verkopen.
Maar ik eet ze zoals ik volgens mij net even bij Anousch zag staan, alleen toen ik het wilde quoten was dat deel van de tekst verdwenen Dus met een vorkje midden door de room heen zodat je zowel aan de onder als aan de bovenlaag wat room hebt. En dan eet ik eerst de laag met glazuur en room omdat die niet zonder te smeren weer is neer te leggen.
En het allerlekkerste vind ik die tompoucen/dubbeldekkers waar zowel een laag slagroom als banketbakkersroom tussen zit en dan met een koffieglazuurlaagje. Oh, dat is al een paar jaar geleden dat ik die gehad heb, ik moet echt eens naar de bakker in een naburig dorp waar ze die verkopen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
+1Kowalski schreef:Niet! Vies!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Minx schreef:Haha tompouces worden dus gewoon geleverd als een soort van ikeameubel. Je moet het zelf nog ff in elkaar zetten zonder duidelijke beschrijving.Clapperdie schreef:Ik heb dé tip hoe je een tompouce in 1x helemaal kan opeten zonder dat je knoeit geleerd van een oud financieel directeur van h.ema die nu bij ons werk.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
+1Elliot schreef:Ik ook methode 4, maar niet zoals die beschrijving. Ik haal de bovenkant eraf, eet dan de tussenlaag en de onderkant tegelijk en als laatste de bovenkant. Als er slagroom op de tompouce zit schraap ik dat er als allereerste af.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Mmm tompoucen! Ik eet 'm zoals nr. 4 en dan eerst de bovenlaag en vervolgens de onderlaag incl. pudding.
Ik vind de tip van Clapperdie ook een erg goede!
Ik vind de tip van Clapperdie ook een erg goede!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Zo doe ik het inderdaad ook! Ohh nu heb ik zin in een tompouce!Auxo schreef:Ik haal net als bij nummer 4 de bovenkant eraf. Dan eet ik eerst het middenstuk op, dan de onderkant en dan pas de bovenkant, want die vind ik het lekkerst.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: