Douchegel + Hoe was jij je?
+48
_Liv
Exogenesis
Sarah1985
Auxo
*Lookie*
Carrie
Ragazza
Elliot
Caramba
Snirp
loura
_Poppy_
Toet
Bliss
Summerlovin
M-G
Flower_L
Bazinga
JustMeDaan
Zora
Arwyn
Mint
Maple
Phileine
Coccinelle
Caro
Fortissimo
Penélope
Jeanette
SoGood
Evalynn
Suus
Kowalski
VanillaRose
silly-one
Nyx
Poubelle
Harrison
Sushi
Chocolate Cookie
Punk'd
Destino
Razz
Japie
Marin
Feline
Susan
Rush
52 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Douchegel + Hoe was jij je?
Was jij jezelf onder de douche met een washandje, douchepuffding of gewoon met je handen?
En welke douchegel is je favoriet? Ik merk dat ik veel douchegels heerlijk vind ruiken in in de verpakking, dan tijdens het douchen ook en na het douchen ruik je het in de omgeving van de badkamer, maar ik heb het idee dat ik zelf niet (lang) lekker naar m`n douchegel ruik.
Tips anyone?
En welke douchegel is je favoriet? Ik merk dat ik veel douchegels heerlijk vind ruiken in in de verpakking, dan tijdens het douchen ook en na het douchen ruik je het in de omgeving van de badkamer, maar ik heb het idee dat ik zelf niet (lang) lekker naar m`n douchegel ruik.
Tips anyone?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Douchegel + Hoe was jij je?
Gewoon met mijn handen en de douchekop, ik gebruik altijd Melkmeisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik douche mezelf meestal met douchegel en m'n handen. Washandje vergeet ik echt vaak mee te nemen, en dan moet ik weer terug over de gang en dus weer m'n handdoek omslaan enzo.
Gebruik echt elke maand wel een nieuwe douchegel. Nu is het gewoon saaie fles Nivea. Heb ook veel Rituals, die blijf je echt lang ruiken vind ik.
Gebruik echt elke maand wel een nieuwe douchegel. Nu is het gewoon saaie fles Nivea. Heb ook veel Rituals, die blijf je echt lang ruiken vind ik.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Loofah?Rush schreef: douchepuffding
Ik doe het altijd met m'n handen, hoewel ik best wel weer eens zo'n loofah zou willen hebben.
Ik vind alle douchegel met kokos heel erg lekker. Maar ik heb nu kokos shampoo, dus heb een simpele andere douche gel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh my, zo`n ding heeft gewoon een naam haha!Marin schreef:Loofah?Rush schreef: douchepuffding
Ik doe het altijd met m'n handen, hoewel ik best wel weer eens zo'n loofah zou willen hebben.
Ik vind alle douchegel met kokos heel erg lekker. Maar ik heb nu kokos shampoo, dus heb een simpele andere douche gel.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een douchepuff in de douche hangen en daar was ik mij mee. Mijn favoriete zijn magic touch en honey touch van rituals. Die blijven ook nog best lang zitten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de douchegel van Fenjal echt heerlijk. Ik gebruik ook vaak de douche olie van Nivea en de kokos douchegel van het Kruidvat.
Meestal zeep ik me in met m'n handen en zo'n 2 keer per week met een puff. Ik douche iedere dag en gebruik dan ook douchegel.
Verder geen tips dat je de douchegel langer blijft ruiken helaas. Die van Fenjal ruik ik nog wel lang trouwens. Daar zit ook zo'n lekkere zeep lucht aan.
Meestal zeep ik me in met m'n handen en zo'n 2 keer per week met een puff. Ik douche iedere dag en gebruik dan ook douchegel.
Verder geen tips dat je de douchegel langer blijft ruiken helaas. Die van Fenjal ruik ik nog wel lang trouwens. Daar zit ook zo'n lekkere zeep lucht aan.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Gebruik afwisselend een douchepuff of met mijn handen en meestal heb ik nivea als douchegel die ruiken fijn en ruik je ook best wel lang .
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik heb nu happy buddah van Rituals. Die vind ik zo lekker. Daar heb ik ook de body/bed spray van. Heerlijk om dat op je beddengoed te sprayen.
Ik gebruik trouwens altijd mijn handen. Zo'n puff vind ik op een of andere manier toch minder fris. Dan heb ik het idee dat daar huidschilfertjes ofzo in blijven hangen. Ik weet het niet haha.
Wel heb ik een scrubhandschoen die ik in de zomer veel gebruik. Maar die was ik echt heel goed af en die gebruik ik alleen om te schrubben en daarna was ik mezelf alsnog met mijn handen.
Ik gebruik trouwens altijd mijn handen. Zo'n puff vind ik op een of andere manier toch minder fris. Dan heb ik het idee dat daar huidschilfertjes ofzo in blijven hangen. Ik weet het niet haha.
Wel heb ik een scrubhandschoen die ik in de zomer veel gebruik. Maar die was ik echt heel goed af en die gebruik ik alleen om te schrubben en daarna was ik mezelf alsnog met mijn handen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik gebruik zo'n doychepuff-ding. Qua douchegel heb ik niet echt een favoriet.Vind er teveel lekker:P
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Een loofah is toch niet zo'n ding dat Rush bedoelt? Dit is een loofah:
En dit is een douchepuff:
Ik gebruik zelf een douchepuff. En die gaat een keer per week de was in, dus wordt absoluut niet vies.
En dit is een douchepuff:
Ik gebruik zelf een douchepuff. En die gaat een keer per week de was in, dus wordt absoluut niet vies.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind washandjes echt heel erg vies dus die gebruik ik niet. Ik was me gewoon met mijn handen en het liefst met de foam van de rituals maar ook maar 1x per week omdat zeep heel slecht is voor je huid.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Rituals heb ik ook wel eens gehad, misschien toch weer eens kopen.
Ik heb nu yoghurt+cocos van Dove, die ruikt ook wel lekker en lang. Maar kokos ruik je sowieso vrij lang denk ik.
Ik heb nu yoghurt+cocos van Dove, die ruikt ook wel lekker en lang. Maar kokos ruik je sowieso vrij lang denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik probeer de hoeveelheid zeep sinds kort ook wat te beperken. Maar ik wil wel elke dage wat zeep onder mijn armen smeren en de achterkant van mijn benen wassen waarmee je op de toiletbril zit haha.
Maar eerder smeerde ik ook altijd mijn buik en armen in en ik had toen een veel drogere huid dan nu.
Maar eerder smeerde ik ook altijd mijn buik en armen in en ik had toen een veel drogere huid dan nu.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik vind de kokosdouchegel van het kruidvat het lekkerst. Was me altijd met zo'n puffding.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Douchegel dat ruikt naar o.a. aardbeien en met een douchepuff. Een mooie roze.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik gebruik wisselende douchegels. Dat wat in de aanbieiding is sla ik in en als dat op is kijk ik weer verder. Het varieert van fa tot dove tot ritualis. Dat laatste gebruik ik voornamelijk als ik zin heb om mijzelf een keer te verwennen. Dus niet dagelijk.
Voor het inzepen gebruik ik mijn handen. Washandje en andere dingen vind ik alleen maar onhandig.
Voor het inzepen gebruik ik mijn handen. Washandje en andere dingen vind ik alleen maar onhandig.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik gebruik ook een douchepuff en gebruik verschillende douchegels. Vaak nivea met kokos of van de body shop met cranberry of Dove.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Ik gebruik altijd de roze Go Fresh van Dove, zó lekker! En een roze puff
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik gebruik steeds weer andere douchegel en gebruik eigenlijk altijd mijn handen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb eigenlijk altijd wel van Nivea of Dove iets. En was me gewoon met mijn handen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik maak meestal van Dove douchegel (zelfde als Koko) een sopje in mijn handen en dan was ik me, ik begin altijd bij mijn okkies en zo naar beneden. Voor m'n gezicht heb ik een ander spulletje van Vichy waar ik me daarna mee was.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Fenjal vind ik heerlijk! Ik was mezelf met een washandje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik gebruik de douchemousse van Rituels. Ik was mezelf met mijn handen.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nu hele lekkere douchegel van Nivea met bolletjes olie er door heen, die opengaan wanneer ze in aanraking komen met water. Die heb ik in verschillende geurtjes. Dit doe ik gewoon met mijn handen, zo'n puff vind ik maar ranzig.
Verder vind ik Rituals ook heel erg lekker, alleen dat koop ik niet zo vaak.
Verder vind ik Rituals ook heel erg lekker, alleen dat koop ik niet zo vaak.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: