Tweelingbuggy
+4
Silke
Aimee
loesje
_Lana_
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tweelingbuggy
Voor de vakantie ben ik op zoek naar een tweelingbuggy.
Het liefst willen we er niet al teveel geld aan uitgeven, omdat we het thuis helemaal niet gebruiken, maar tweedehands staan er helaas niet zoveel te koop.
Heeft iemand een tip waar ik een goede tweelingbuggy kan krijgen voor niet al teveel geld?
Omdat we wel wat gaan lopen op de bestemming, moet het er wel eentje zijn die lekker loopt.
Zoiets als voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten .
Het liefst willen we er niet al teveel geld aan uitgeven, omdat we het thuis helemaal niet gebruiken, maar tweedehands staan er helaas niet zoveel te koop.
Heeft iemand een tip waar ik een goede tweelingbuggy kan krijgen voor niet al teveel geld?
Omdat we wel wat gaan lopen op de bestemming, moet het er wel eentje zijn die lekker loopt.
Zoiets als voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Tweelingbuggy
marktplaats
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je niet twee goedkope losse kopen, met zo'n koppelstukje?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb een Koelstra, toen ergens met een aanbieding gekocht, maar dan moet je wel net geluk hebben dat er een aanbieding is...
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
@ Loesje: Ja zover was ik al, maar ze staan helaas bijna niet te koop. Maar 2 bij mij in de buurt.
@ Aimee: Daar heb ik ook al aan zitten denken, alleen kan ik die tussenstukjes bijna niet meer vinden. En een nadeel is dat je dan met 2 ingeklapte buggy's loopt.
Dus dat is een laatste optie.
@ Silke: Ik heb ook wel een leuke aanbieding gevonden van een Koelstra buggy, maar dan is het evengoed nog 169 euro. En we zijn niet van plan om het vaak te gebruiken daarna.
Kent iemand het merk 'Kees'? En is het wat?
@ Aimee: Daar heb ik ook al aan zitten denken, alleen kan ik die tussenstukjes bijna niet meer vinden. En een nadeel is dat je dan met 2 ingeklapte buggy's loopt.
Dus dat is een laatste optie.
@ Silke: Ik heb ook wel een leuke aanbieding gevonden van een Koelstra buggy, maar dan is het evengoed nog 169 euro. En we zijn niet van plan om het vaak te gebruiken daarna.
Kent iemand het merk 'Kees'? En is het wat?
_Lana_- Ratel
En hoe bevalt de Koelstra? Loopt het lekker?Silke schreef:Ik heb een Koelstra, toen ergens met een aanbieding gekocht, maar dan moet je wel net geluk hebben dat er een aanbieding is...
_Lana_- Ratel
Wij hebben een koekstra Simba twin ofzo
Bevalt goed duwt wel zwaarder dan de kinderwagen dus bij langere stukken pak ik toch echt de wagen.
Bevalt goed duwt wel zwaarder dan de kinderwagen dus bij langere stukken pak ik toch echt de wagen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Gebruik jij de buggy verder regelmatig Studiebol?
_Lana_- Ratel
Mijn zus heeft een Kees en die bevalt haar prima. Ze gebruikt hem best regelmatig. Ik vind het ook een goed bruikbare wagen.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik gebruik hem nu niet meer zo vaak omdat mijn oudste vaak zelf al loopt, maar ik heb heel wat kilometers met die buggy afgelegd. Nu had ik geen dubbele kinderwagen en ik kan me voorstellen dat als je die met elkaar vergelijkt, dat een kinderwagen veel beter loopt, maar ik vind het een prima ding. Ik heb er een jaar geleden 80 of 90 euro voor betaald (nieuw). Volgens mij ging toen die kleur uit de collectie, vandaar._Lana_ schreef:En hoe bevalt de Koelstra? Loopt het lekker?Silke schreef:Ik heb een Koelstra, toen ergens met een aanbieding gekocht, maar dan moet je wel net geluk hebben dat er een aanbieding is...
Silke- Fluisteraar
Dat is niet duur!Silke schreef:Ik gebruik hem nu niet meer zo vaak omdat mijn oudste vaak zelf al loopt, maar ik heb heel wat kilometers met die buggy afgelegd. Nu had ik geen dubbele kinderwagen en ik kan me voorstellen dat als je die met elkaar vergelijkt, dat een kinderwagen veel beter loopt, maar ik vind het een prima ding. Ik heb er een jaar geleden 80 of 90 euro voor betaald (nieuw). Volgens mij ging toen die kleur uit de collectie, vandaar._Lana_ schreef:En hoe bevalt de Koelstra? Loopt het lekker?Silke schreef:Ik heb een Koelstra, toen ergens met een aanbieding gekocht, maar dan moet je wel net geluk hebben dat er een aanbieding is...
Volgens mij is die Koelstra echt een fijne buggy.
Alleen wij hebben een dure kinderwagen aangeschaft, omdat dat mijn vervoersmiddel zou worden de eerste tijd, dus dan vind ik het zonde om steeds die buggy mee te nemen.
Wil je 'm kwijt?? Haha.
Die Kees is ook best leuk geprijsd. Kan die ook in meerdere standen Maddie? Of weet je dat niet?
_Lana_- Ratel
Mowh nu zijn we gewoon in Nederland op vakantie en heb de wagen mee._Lana_ schreef:Gebruik jij de buggy verder regelmatig Studiebol?
Gebruik hem soms wel als ik ff naar de winkel ga maar met een dagje uit neem ik de wagen mee!
studiebol- Ratel
Ik heb de Koelstra al sinds ze een paar maanden zijn. Uit nood, omdat we met 4 kinderen zitten past de kinderwagen niet in onze auto. Dus voor in de auto heb ik nu al 2 jaar een Koelstra. Ik vind het een rotbuggy. Loopt heel zwaar, en dat ligt dus niet aan het gewicht want dat was meteen al. De wielen blokkeren constant en daar moet ik weer doorheen duwen. Ik hoor er meer tweelingmoeders over klagen.
Zou 'm dus zeker niet aanraden. Zeker niet als het maar voor de vakantie is.
Zou 'm dus zeker niet aanraden. Zeker niet als het maar voor de vakantie is.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik vond de koelstra buggy in de winkel al ruk. Ik heb er toen nog een geprobeerd die maar 100 euro was, die lag heel lekker in de hand wat ik bij een brede wagen zeker belangrijk vind ivm polsklachten. Ik kom nu alleen niet op de naam. Ik ga er nog even over nadenken.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha, misschien over een tijdje maar nu nog zeker niet! Er staan er regelmatig op Marktplaats, maar ook daar moet je het treffen._Lana_ schreef:Dat is niet duur!
Alleen wij hebben een dure kinderwagen aangeschaft, omdat dat mijn vervoersmiddel zou worden de eerste tijd, dus dan vind ik het zonde om steeds die buggy mee te nemen.
Wil je 'm kwijt?? Haha.
Die Kees is ook best leuk geprijsd. Kan die ook in meerdere standen Maddie? Of weet je dat niet?
Silke- Fluisteraar
Wat goed dat jullie nog even reageren. Die wordt het dan dus niet.
Misschien bedoel je ook de 'Kees' Coco?
Dat is deze:
http://winkelvoorkinderen.nl/media/catalog/product/cache/7/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/w/twin-buggy-black-2.jpg
Misschien bedoel je ook de 'Kees' Coco?
Dat is deze:
http://winkelvoorkinderen.nl/media/catalog/product/cache/7/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/w/twin-buggy-black-2.jpg
_Lana_- Ratel
Hmm, jammer . Ja je moet het inderdaad net treffen. Maar ik hou het in de gaten en anders wordt het of nieuw ( dan kunnen we 'm tegen die tijd ook wel weer verkopen ) of het worden 2 buggy's, maar dat heeft niet mijn voorkeur.Silke schreef:Haha, misschien over een tijdje maar nu nog zeker niet! Er staan er regelmatig op Marktplaats, maar ook daar moet je het treffen._Lana_ schreef:Dat is niet duur!
Wil je 'm kwijt?? Haha.
_Lana_- Ratel
Ik herken niet wat de andere zeggen. Vind het een fijne buggy er blokkeren geen wielen makkelijk te sturen. Maar ja de wagen zelf is fijner maar dat vind ik ook wel logisch eigenlijk.
studiebol- Ratel
Nee, het was niet de Kees, maar welke ben ik nog niet achter.
Edit: het schiet me opeenscte binnen. Topmark was het!
Edit: het schiet me opeenscte binnen. Topmark was het!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: