Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantaseren

+27
Luce
Highway
Flower_L
Annemie
Roos
Sanne
Parel
Linda
Bolleke
*Lieke*
Caroow
Twellie
Marin
Bazinga
Paper Crown
Fjell
smooch
-Ieniemienie-
Filoria
Novalee
Lejow
Happydobby
Jezzie
Annie24
Vixen
Susan
Darius
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fantaseren - Pagina 2 Empty Re: Fantaseren

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 10:03

PC, jullie houden 't bij J.? Geen uitbreidingswensen?.. smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 10:04

Paper Crown schreef:Ik kan me nu al verheugen op sinterklaas vieren, kerstbomen versieren, koude winterdagen lekker op pad als gezinnetje en dan thuis kom soep en lekker warm in ons gezellige huis met zijn 3tjes in pyjama op de bank hangen en lekker slapen en samen kerst vieren.. 
Oh ja! Ik weet nog dat ik met een piepkleine pasgeboren Ezra op schoot naar de intocht zat te kijken. Toen heb ik 's avonds zijn kleine babyslofje op de verwarming gezet, een cadeautje ingepakt en erin gedaan en 's ochtends zelf weer eruit gehaald en uitgepakt. Anderen vonden het een beetje een suffe actie maar ik wilde dat graag.

Hij heeft trouwens helemaal niks met Sinterklaas, als Sinterklaas binnenkomt zit hij erbij alsof dat iemand is die hij iedere dag ziet. Ik ga nu wel met Yrsa naar het huis van Sinterklaas, dat is echt heel leuk. Ik ben benieuwd of ze er dit jaar weer meer van meekrijgt dan voorgaande jaren.

Kerst is ook zo leuk. Maar dat vond ik altijd al.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 10:07

Darius, zo'n stedentripje hebben wij niet na het einde samen gedaan maar toen we van de basisschool naar de middelbare school gingen. Misschien is dat nog wel leuker, want dan zijn ze nog echt kind. Wij deden dat dan met m'n vader (ik ging naar Florida, beetje overdreven, maar m'n broer en zus gingen allebei naar Londen) en dat voelde wel heel bijzonder, echt die quality time met m'n vader. Ook al heb je niet écht een examen gehaald ofzo als je naar de middelbare school gaat, toch voelde het heel bijzonder en als een mijlpaal. Ik zou t je echt aanraden om zoiets te doen als ouder, is echt heel leuk.

Ik fantaseer overigens dat een evt dochter later net zo gek is op de Kleine Huis boeken als ik vroeger was en ze daar net zo op in gaat en dat we samen naar dat museum in Missouri gaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Twellie di 20 aug 2013 - 10:08

Ik hoop dat ik samen met mijn dochter(s) leuke optredens zal bezoeken, zoals samen naar AC/DC. Qua muzieksmaak is de oudste in elk geval op de goede weg.

Verder kan ik me verheugen op tripjes samen met mijn dochters, met de oudste ga ik sowieso nog een paar dagen naar Londen.

Soms vraag ik me af wat voor een beroep ze later zullen uitoefenen. De oudste gaat denk ik iets analytisch doen en van de jongste denk ik dat ze een echt mannenberoep gaat uitoefenen. Lasser of automonteur of zoiets, iets waar ze haar energie in kwijt kan. Ze vindt het heel leuk dingen in en uit elkaar te prutsen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 10:21

Bazinga schreef:PC, jullie houden 't bij J.? Geen uitbreidingswensen?.. smile
Hoe ik er nu in sta wil ik niet nog een baby. Mijn man denkt er anders over, die wil er nog minimaal 1. Maar ik zie 't niet zitten alle rompslomp etc weer in te moeten. Ik denk namelijk niet dat 't weer in 1x lukt en dan ben ik denk ik weer te ver verzeild geraakt om te stoppen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 10:24

Oké begrijpelijk smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Caroow di 20 aug 2013 - 17:06

Het lijkt me zo leuk om thuis te komen en dat mijn man bijna het eten klaar heeft en mijn zoons alvast gezellig met zijn drieën aan tafel zitten te wachten.

(Als ik er toch twee zoons bij bedenk kan een huwelijk er ook nog wel bij Very Happy )

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Lieke* di 20 aug 2013 - 18:18

Susan schreef:Ik zou ook heel graag naar Scandinavië willen. Niet kamperen, liever in een huisje.
Dit zou ik ook heel graag willen. Ik zie dan ook helemaal voor me hoe we met de kids zo'n rondreis maken en al die mooie bezienswaardigheden bezoeken. Hoe we in zo'n riviertje spelen, een soort van survivaltocht door de natuur en 's avonds bij een haardvuurtje in het houten (Ikea) huisje bijkomen Laughing
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Bericht  Bolleke di 20 aug 2013 - 18:37

PC wat beschrijf je dat mooi. Dat is wat ik ook ze gezellig vond als kind, en nu vind als moeder. Lekker samen de sneeuw in, ijskoud thuis komen in een warm huis, dan lekker de pyjama aan, dekentje, warme chocomel... Zou bijna zin in de winter krijgen.
Susan, ik hoop dat die dromen die je hebt voor Ezra uitkomen.

Wat mij leuk leek heb ik vorig jaar gedaan en gaan we nu jaarlijks doen. Vorig jaar heb ik een nachtje in een hotel geboekt en zijn we naar Harderwijk geweest, de eerste dag daar rondgewandeld, en de tweede dag naar het Dolfinarium. Lekker met ons tweetjes, was ontzettend leuk. Dit jaar gaan we naar Arnhem, Historisch museum en Burgers zoo.

Voor de toekomst, geen idee eigenlijk haha! Vooral dat hij gelukkig word in zijn leven, dingen doet die hij leuk vind, en nog regelmatig bij zijn moeder op bezoek komt, met zijn schattige kinderen :cheering:
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linda di 20 aug 2013 - 19:26

Stedentrips gaan doen lijkt me ook heel erg leuk. Ik hoop dat ik m'n kinderen wat van de wereld kan laten zien.

Mijn moeder heeft het al vanaf het moment dat dochter geboren werd over Disney. Dat wil ze zo graag gaan doen met z'n allen. Ze heeft zelfs een spaarpotje staan om daarvoor te sparen.

Laatst las ik, ik dacht van Minneke, over een museumjaarkaart. Dat lijkt me ook zo leuk om als gezin te gaan doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Parel di 20 aug 2013 - 20:32

Ik droom over meerdere dingen eigenlijk, heel kneuterig.

- Samen tutten met L, nagels lakken, haren krullen, make-uppen. Ik hoop dat ze net zo'n tutmonster wordt als ik. En dat ze op haar 16e lekker hip de hort op gaat, heerlijk met vriendinnen naar Salou ofzo (en dan wij op de camping ernaast Laughing).

Sowieso hoop ik dat ze het leuk blijft vinden om met ons om te gaan, graag met ons mee gaat op vakantie.

- Met mijn kinderen kamperen in Frankrijk en naar een etappe van de Tour.

- Dat ze een teamsport vind die ze leuk vindt en dan met al die meiden bij ons om de grote eettafel hangt. Net als mijn vriend een grote vriendinnengroep, dat heb ik wel echt gemist.

- Een pestvrije toekomst voor haar, niet vanuit haar en niet tegen haar.

- Met ons gezin zouden we graag (als ze iig 21 zijn) een rondreis Amerika doen, Las Vegas, New York, Miami.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Sanne di 20 aug 2013 - 20:36

Even wat minder ver in de toekomst: het lijkt me zo leuk als er meerdere kinderen zijn, dat ik dan met hen afzonderlijk leuke dingen ga doen, zodat ze echt een mama-dag hebben en even volledig in de belangstelling staan zonder broertjes of zusjes om hen heen.

En ver in de toekomst: als H. later gaat studeren, dat ik dan gewoon eens bij haar kom op haar studentenkamertje, dat ik haar meeneem en lekker ga winkelen en dat ze op mijn kosten nieuwe kleren mag kopen, dat we daarna gezellig uit eten gaan en dat ik dan weer naar huis ga. Ik heb zelf gemist dat je als kind eigenlijk altijd naar huis gaat in plaats van dat ouders ook bij jou komen. Dat vind ik nog steeds gek en wil ik zelf absoluut niet doen dus.

Er weer verder: dat als ze zwanger is, dat ze de babykamer vanavond krijgt ofzo, gewoon gezellige en leuke interesse in de zwangerschap (ook een gemis van mezelf).

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roos di 20 aug 2013 - 20:42

Als ik onze zoons samen zie, ze zijn zo gek op elkaar, fantaseer ik wel eens hoe het zijn zijn als we er nog 2 bij zouden krijgen.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Parel di 20 aug 2013 - 21:07

Oh ja, het samenspel met een broer of zus lijkt me ook fantastisch. Zelf verlang ik wel eens naar een kindje dat een echt mama's kindje is, bij L is papa heilig en mag ik alle rotklusjes opknappen laughcry 

Wel kijk ik er naar uit hoe L. het gaat vinden als ik zwanger ben. Ik zou dan graag een fotoshoot met haar willen doen en lekker boekjes lezen enzo. Ik wil haar er dan zoveel mogelijk bij betrekken, al denk ik dat dat nogal tegen gaat vallen hoe boeiend ze het vindt haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Annemie di 20 aug 2013 - 21:16

Ik fantaseer op dit moment alleen maar over hoe het zodadelijk zal zijn als de baby er is, ik hoop dat mijn zoontje heel blij zal zijn en niet jaloers en dat ze later gezellig samen zullen spelen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flower_L di 20 aug 2013 - 21:26

- nog een kindje erbij. stiekem lijkt een tweeling mij wel heel leuk (en vermoeiend, druk, duur, etc..... smile )

- net als vorig jaar met de camper door amerika reizen, maar nu met beide zoons. En dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren, dus extra leuk om over te fantaseren!

- groot huis met een reuze speelkamer voor de kids. Dit is helaas wel heeeeeeeeel puur fantaseren, of we moeten de jackpot winnen (wel lastig gezien we met geen enkele loterij meedoen smile ).

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 21:45

Flower_L schreef:
- net als vorig jaar met de camper door amerika reizen, maar nu met beide zoons. En dit gaat waarschijnlijk ook gebeuren, dus extra leuk om over te fantaseren!
Dat lijkt me ook zo leuk! Ik vind het echt leuk dat jullie dat doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Highway di 20 aug 2013 - 21:51

Ik fantaseer nu nog vooral over hoe ze eruit gaat zien als ze groter is. Het lijkt mij erg leuk als ze creatief is als tiener en ook bv qua kleding wat aparter (was ik zelf ook) maar dat is nog lang wachten! Ik zie haar al helemaal naar festivals gaan met een vriendingroepje of naar concerten gaan.
Maar eerst ben ik voornamelijk benieuwd naar hoe ze over 6 maanden eruit zal zien :p en naar haar stem!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 23:16

Parel schreef:Oh ja, het samenspel met een broer of zus lijkt me ook fantastisch. Zelf verlang ik wel eens naar een kindje dat een echt mama's kindje is, bij L is papa heilig en mag ik alle rotklusjes opknappen laughcry 

Wel kijk ik er naar uit hoe L. het gaat vinden als ik zwanger ben. Ik zou dan graag een fotoshoot met haar willen doen en lekker boekjes lezen enzo. Ik wil haar er dan zoveel mogelijk bij betrekken, al denk ik dat dat nogal tegen gaat vallen hoe boeiend ze het vindt haha
L is ook zo'n papa's kindje. B daarentegen heel erg een mama's kindje. Ik vind het echt geweldig haha, zo fijn!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 23:32

Wij willen ook wel door Amerika reizen, maar dan als ze wat ouder zijn, midden of eind basisschool. Ik hoop dat we dan ook meerdere keren kunnen gaan, want er zijn meerdere delen van Amerika die ik nog graag wil zien en ik wil er wel de tijd voor nemen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Australië, daar woont familie van mij, maar dat zou ook echt pas gebeuren als ze een heel stuk groter zijn. Ik zie me voorlopig nog niet zo'n lange reis met ze maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Esmee di 20 aug 2013 - 23:34

Oh Susan, herkenbaar hoor:D . De eerste sinterklaas van mijn dochter heb ik ook haar slofje neergezet met twee kartonnen boekjes ingepakt ernaast en een soepstengel. Ik vond het 's ochtends zelf spannend om naar beneden te gaan. Ik kan niet wachten tot we echt samen zingend naar de intocht kunnen fietsen en de spanning op haar gezichtje te zien.

Ik fantaseer vaak over dat ons gezin compleet is, dat ze allemaal schoolgaand zijn en op een sport zitten. Dat zaterdag dan zo'n leuke dag is van alle kinderen naar voetbal, sport, dans, hockey, whahtever te brengen en dan komt eind van de middag iedereen binnendruppelen en eten we soep. Gewoon, simpel gelukkig smile
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Bericht  Choco* di 20 aug 2013 - 23:47

Ik wil graag wanneer T een jaar of 16/18 is met haar naar Suriname, daar komt mijn opa vandaan. Zelf ben ik er door mijn vader mee naartoe genomen toen ik een jaar of 20 was, en dat vond ik heel bijzonder.
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Bericht  Lejow di 20 aug 2013 - 23:47

Haha, ook ik heb haar slofje bij de verwarming neer gezet en er 's avonds toen ze sliep een cadeautje in te doen Very Happy
Samen hebben we het open gemaakt de volgende ochtend.

Kan niet wachten tot ze het echt gaat begrijpen en we inderdaad ook naar de intocht kunnen gaan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Aimee di 20 aug 2013 - 23:53

- Straks in de herfst, regenlaarsjes aan, regenpak aan, en dan naar het bos in de plassen stampen. Dan thuis lekker joggingbroeken aan en bankhangen

- Als er ooit een tweede is, dat ze samen kunnen spelen, lachen, ruzie maken...

- Over een paar jaar, Luuk en papa samen op pad om te vissen o.i.d. Lijkt me heerlijk om mijn 2 mannen samen weg te zien gaan en heel veel plezier te hebben samen.

- De spanning van sinterklaas/kerst/oud en nieuw. Samen naar kerstmarkten, een mooie boom uitzoeken, samen met papa vuurwerk kopen, de spanning voor sinterklaas, samen de intocht kijken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  M@niek di 20 aug 2013 - 23:55

Lejow schreef:Haha, ook ik heb haar slofje bij de verwarming neer gezet en er 's avonds toen ze sliep een cadeautje in te doen Very Happy
Samen hebben we het open gemaakt de volgende ochtend.

Kan niet wachten tot ze het echt gaat begrijpen en we inderdaad ook naar de intocht kunnen gaan!
Jaaa dat is zo leuk! Die gezichtjes dan *smelt*
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud