Spellen voor familieuitje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spellen voor familieuitje
Ik organiseer samen met twee anderen een uitje met de familie. We houden een fietstocht waarbij we bij verschillende terrassen en mensen thuis stoppen.
We zijn nu op zoek naar leuke spellen om te doen.
Heeft er iemand wat ideeën.
We zijn met 24 mensen en het is de bedoeling dat we 3 of 4 groepjes maken.
We zijn nu op zoek naar leuke spellen om te doen.
Heeft er iemand wat ideeën.
We zijn met 24 mensen en het is de bedoeling dat we 3 of 4 groepjes maken.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Spellen voor familieuitje
Moet het allemaal tijdens die fietstocht?
Mijn vader en ik hebben met Kerst een muziekquiz gemaakt waarbij het antwoord steeds een getal was (simpel voorbeeldje: een fragment laten horen en dan vragen: op welke positie staat dit nummer in de Top 50, en ook gewoon veel titels en namen van artiesten raden met getallen in de naam). Alle nummers samen vormden een mobiel nummer, het team dat als eerste de mobiele telefoon met dat nummer liet overgaan won. Gewoon even een los simkaartje kopen.
Muziekfragmenten zijn misschien wel lastig (hoewel je dat wel bij mensen thuis kan doen) maar je kunt het ook in vragen verwerken en dan met (delen van) foto's werken, rekensommen, vragen over films, geschiedenis, enzovoort. Je kunt zoveel vragen bedenken waar een getal het antwoord op is. Op de hoeveelste is die en die persoon jarig, hoeveel delen zijn er van die filmreeks gemaakt, hoeveel jaar duurde de Tweede Wereldoorlog, enzovoort. Het was een groot succes en omdat het zo snel gemaakt is hebben we er voor Oud en Nieuw zelfs op de valreep nog eentje gemaakt.
Mijn vader en ik hebben met Kerst een muziekquiz gemaakt waarbij het antwoord steeds een getal was (simpel voorbeeldje: een fragment laten horen en dan vragen: op welke positie staat dit nummer in de Top 50, en ook gewoon veel titels en namen van artiesten raden met getallen in de naam). Alle nummers samen vormden een mobiel nummer, het team dat als eerste de mobiele telefoon met dat nummer liet overgaan won. Gewoon even een los simkaartje kopen.
Muziekfragmenten zijn misschien wel lastig (hoewel je dat wel bij mensen thuis kan doen) maar je kunt het ook in vragen verwerken en dan met (delen van) foto's werken, rekensommen, vragen over films, geschiedenis, enzovoort. Je kunt zoveel vragen bedenken waar een getal het antwoord op is. Op de hoeveelste is die en die persoon jarig, hoeveel delen zijn er van die filmreeks gemaakt, hoeveel jaar duurde de Tweede Wereldoorlog, enzovoort. Het was een groot succes en omdat het zo snel gemaakt is hebben we er voor Oud en Nieuw zelfs op de valreep nog eentje gemaakt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spellen voor familieuitje
Bedankt Susan, dat met het telefoonnummer is zeker wel een goed idee.
Op de fiets is het toch lastig om spelletjes te doen omdat ze in 1 groep fietsen. De spelletjes zouden dan juist bij de stop zijn.
Op de fiets is het toch lastig om spelletjes te doen omdat ze in 1 groep fietsen. De spelletjes zouden dan juist bij de stop zijn.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» spellen ds waar vandaan? tips leuke spellen?
» leuke wii spellen?
» Leuke DS spellen tips ?
» Leuke spellen voor de Wii?
» Wat zijn leuke spellen voor de nintendo 64?
» leuke wii spellen?
» Leuke DS spellen tips ?
» Leuke spellen voor de Wii?
» Wat zijn leuke spellen voor de nintendo 64?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: