hoe zet je je bel uit?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe zet je je bel uit?
ja het is een beetje een domme vraag, maar ik heb dan ook niet voor niks een koelkastmagneetje met "warning!depserate housewife!" ....
maar hoe zet je je deurbel uit?
maar hoe zet je je deurbel uit?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: hoe zet je je bel uit?
Ik heb een benedenbel (portiek) en daar trek ik gewoon het stekkertje van uit mijn telefoon waarmee ik de deur kan openen. Van mijn deurbel zou ik het niet weten eigenlijk hoe ik hem uit moet zetten. Maar die wordt bijna nooit gebruikt, omdat ze beneden al bellen en binnen twee tellen voor mijn deur staan.
Gast- Gast
Vroeger deden mij ouders altijd een stukje papier tussen de bel.. zeg maar niet het knopje maar echt de bel waar het geluid uit kwam
Gast- Gast
Wij hebben in de meterkast een knopje die we om moeten zetten en dan doet de bel het niet meer.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Dit hadden wij vroeger ook thuis. Misschien zit mijn aan/uit knop van de bel dan ook wel in mijn meterkast, maar die zit buiten mijn huis in het trappenhuis_MamaRosa_ schreef:Wij hebben in de meterkast een stekker die er uit kan.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Wij hebben in de meterkast een stekker die er uit kan.
+1
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
_MamaRosa_ schreef:Wij hebben in de meterkast een stekker die er uit kan.
die hebben wij ook.
Gast- Gast
Wij hebben ook een stekker die eruit kan.
Hij is er hier vaker uit dan in. Vooral op vrijdag avond presteren huis aan huis verkopers het om Hayley uit bed te bellen!
Hij is er hier vaker uit dan in. Vooral op vrijdag avond presteren huis aan huis verkopers het om Hayley uit bed te bellen!
Gast- Gast
plakband? speld ertussen steken?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Je zou draadjes kunnen doorknippen (als er geen stroom op staat) en er zelf een schakelaartje tussen kunnen zetten.. Ik weet dat in oudere huizen niets in de meterkast zit!
Gast- Gast
Ik houd even in de gaten of er nog meer reacties komen, want ik vraag me al een tijd hetzelfde af namelijk! Wij hebben een harde deurbel, waardoor mijn dochter ook steeds wakker wordt als er aangebeld wordt.
Onze bel komt ook uit in de meterkast, maar kan nergens een stekker of knopje of iets dergelijks vinden...
Onze bel komt ook uit in de meterkast, maar kan nergens een stekker of knopje of iets dergelijks vinden...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: