Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kraamkado's

+3
Ella
Filoria
nillis
7 plaatsers

Ga naar beneden

kraamkado's Empty kraamkado's

Bericht  nillis wo 14 aug 2013 - 21:21

Onze vrienden willen graag een gezamenlijk cadeau voor de baby geven. Voor een meisje willen we het ikea keukentje geven, maar voor een jongetje weten we het niet. Zat zelf te denken aan de toet auto garage of een houten speeltrein. Wat kregen jullie en wat vinden jullie leuker?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Filoria wo 14 aug 2013 - 21:27

Ik snap het verhaal niet helemaal, is het voor jouw baby of voor hun baby? Jij weet toch al wat het wordt? En die kado's zijn allemaal leuk, maar meer voor een eerste verjaardag vind ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Ella wo 14 aug 2013 - 21:40

Ik snap het ook niet zo goed. Ik vind het juist wel leuk om een kado te krijgen of te geven waar het kindje pas later wat aan heeft. Je kan het dan leuk om zijn/haar kamertje neer zetten. Zo hebben wij een speel werkbankje gekregen voor onze zoon.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Teddyaapje do 15 aug 2013 - 5:06

Het keukentje kan toch ook voor een jongen? T. heeft voor zn 2e verjaardag een keukentje gekregen en hij kookt er wat oplos! Denk dat hij er wel bijna dagelijks mee speelt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  nillis do 15 aug 2013 - 9:07

Zal het nog even verder uitleggen. Wij weten wat het wordt, maar anderen weten dat niet en heb ook nog de angst dat ze het fout hebben gezien op de echo ofzo. Dus gewoon voor de zekerheid twee keuzes. Verder hebben we aan babyspulletjes alles wel van T, want dat hadden we allemaal neutraal, dus vind het wel leuk om iets te krijgen waar de kleine op den duur wat aan heeft vandaar dat ik jullie advies vroeg.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Vixen do 15 aug 2013 - 9:18

Wij hebben voor de verjaardagen van de meiden afgelopen weekend een speelhuisje voor in de tuin gekregen van de vrienden van mijn man. Hier spelen ze allebei heel veel mee en ook geschikt voor beide geslachten.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  peach do 15 aug 2013 - 23:49

Ik zag net in de ikea een werkbank staan,zag er wel leuk uit.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Filoria vr 16 aug 2013 - 7:01

nillis schreef:Zal het nog even verder uitleggen. Wij weten wat het wordt, maar anderen weten dat niet en heb ook nog de angst dat ze het fout hebben gezien op de echo ofzo. Dus gewoon voor de zekerheid twee keuzes. Verder hebben we aan babyspulletjes alles wel van T, want dat hadden we allemaal neutraal, dus vind het wel leuk om iets te krijgen waar de kleine op den duur wat aan heeft vandaar dat ik jullie advies vroeg.
Aaah oke! Ik begreep uberhaupt niet voor wie de kadootjes waren omdat je ook zei 'we willen geven' ipv 'vragen'. Maar nu snap ik je. 

Een keukentje is een goed idee denk ik. Daar kunnen straks allebei je kinderen heerlijk mee spelen als je een meisje en een jongetje hebt. Op het KDV waar ik gewerkt hebben speelden jongetjes net zo leuk met zo'n keukentje als meisjes. Het waren trouwens vooral de wat jongere jongetjes die de keuken leuk vonden (lekker met lepels op pannendeksels slaan en zo) en de wat oudere meisjes (die deden er echt rollenspelletjes mee).
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Liadan vr 16 aug 2013 - 7:04

Ik zou een keukentje vragen, dat is heel lang leuk voor jongens en voor meisjes. Mijn dochter speelt er nu nog mee en mijn zoon speelt er ook heel veel mee.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kraamkado's Empty Re: kraamkado's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum