Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
+20
Lady4
Sun88
FruttiTutti
Fayebella
Maple
Engelse Drop
Feline
Exogenesis
Joyce
ijsjemeisje
Aziraphale
kajaka88
Burn
Melis_je
Reeza
Atelier Madame
Jeanette
Marin
Juno
Roza
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
Ik wil ook echt weg. Maar ik ga niet in een afgelegen hotel/hostel/appartement zitten. Dát durf ik inderdaad niet.
Hulde dat jullie dat wel durven, ik niet. Ik wil een een hotel waar ook wat te beleven is. Voor een stedentrip boeit me niet zo waar ik zit, ik kom daar alleen om te slapen. Nu wil ik graag 's avonds ook bij het hotel ofzo buiten kunnen zitten wanneer ik geen behoefte heb om naar de boulevard of centrum te gaan.
*Edit; hetgeen wat er heel veel is, is Turkije. Ja, daar ga ik niet in mn uppie zitten.
Hulde dat jullie dat wel durven, ik niet. Ik wil een een hotel waar ook wat te beleven is. Voor een stedentrip boeit me niet zo waar ik zit, ik kom daar alleen om te slapen. Nu wil ik graag 's avonds ook bij het hotel ofzo buiten kunnen zitten wanneer ik geen behoefte heb om naar de boulevard of centrum te gaan.
*Edit; hetgeen wat er heel veel is, is Turkije. Ja, daar ga ik niet in mn uppie zitten.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Maar Roza, wees eens eerlijk.. Hoe groot is de kans dat je een afgelegen hotel boekt? Die zijn er amper omdat het totaal niet rendabel is. Boek een vlucht, open tripadvisor/booking.com en er komen al minimaal 50 hotels naar voren in een stadskern. Dat durf ik nu al te zeggen, zonder definitieve bestemming.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Valencia is geen optie? Voor 200 euro max heb je een ticket en een hotel hoeft daar helemaal niet duur te zijn, hebben ook veel wat luxere hostels. Wanneer wil je weg?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Feline- Kletskop
Wat ik op dit moment tegenkom bij alle online reisbureau's zijn hotels die toch een kilometer of 5 van de boulevard of centrum afliggen. Dat vind ik te ver. De hotels die dichterbij liggen zijn óf heel klein, of heel vies aldus zoover, of boven mijn budget. Wanneer ik met iemand samen zou zijn, maakte ik hier totaal geen probleem van.Feline schreef:Maar Roza, wees eens eerlijk.. Hoe groot is de kans dat je een afgelegen hotel boekt? Die zijn er amper omdat het totaal niet rendabel is. Boek een vlucht, open tripadvisor/booking.com en er komen al minimaal 50 hotels naar voren in een stadskern. Dat durf ik nu al te zeggen, zonder definitieve bestemming.
En ik wil liever niet mijn vlucht en hotel los boeken. Ik wil graag alles geregeld hebben. Wel heb ik hier natuurlijk naar gekeken, maar ik wil dit gewoon liever niet.
Roza- Kletskop
Misschien is dit iets? Ik vond het echt een leuk plaatsje en zag het al vaker als tip voorbij komen. Accommodatie ziet er volgens mij ook prima uit, voor een aardige prijs.Roza schreef:Nee
Ben al sinds gisteravond non-stop aan het rondkijken. Maar er is vrij weinig nog wat centraal ligt. Sowieso omdat ik natuurlijk laat ben met boeken en omdat alle Egypte-reizigers omgeboekt worden. Een vakantie naar Egypte is vrij goedkoop, dus deze mensen willen voor hetzelfde geld alsnog een leuke vakantie.
Gisteren bij 3 reisbureau's geweest, en helaas, die hadden ook al niets meer.
Alles wat er nog is bij het reisbureau of wat ik tegenkomen is of te duur (min. 700 euro), heel klein/rustig (dat wil ik niet) of ligt niet op loopafstand van centrum/boulevard.
http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/tenerife/playa-de-las-americas/bonanza/prijzen.aspx
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Oeps overheen gelezen. Waarom per se alles in 1 willen boeken? Los boeken kan een stuk goedkoper zijn als je goed zoekt.Feline schreef:25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! :)Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Liz- Prater
Wat tot nu toe op mijn lijstje staat, tussen haakjes staan de plaatsen waar mijn voorkeur naar uitgaan:
- Lanzarote (puerto del carmen)
- Fuerteventura (Corralejo)
- Mallorca (d'Or & Palma)
- Griekenland (Corfu, Kreta, Zakynthos & Rhodos)
- Portugal (Algarve)
Voor deze landen/plaatsen ben ik nu flink aan het zoeken.
- Lanzarote (puerto del carmen)
- Fuerteventura (Corralejo)
- Mallorca (d'Or & Palma)
- Griekenland (Corfu, Kreta, Zakynthos & Rhodos)
- Portugal (Algarve)
Voor deze landen/plaatsen ben ik nu flink aan het zoeken.
Roza- Kletskop
Omdat mij dit een beter gevoel geeft. Ik weet dat alles dan meestal goedkoper is. Wanneer ik op een stedentrip ga boek ik ook los. Nu wil ik dat liever niet.Liz schreef:Oeps overheen gelezen. Waarom per se alles in 1 willen boeken? Los boeken kan een stuk goedkoper zijn als je goed zoekt.Feline schreef:25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! :)Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Roza- Kletskop
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/abba-acteon.aspx
520 euro (dit hotel zat ik, iets verder van stad maar bus/taxi is heel goedkoop)
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/husa-reina-victoria.aspx
570 euro, meer in het centrum
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/primus.aspx
524 euro, bij stad vd wetenschappen
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/dingdong-telas.aspx
380 euro
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/ayre-astoria-palace.aspx
570 euro
Vertrekdatum allemaal 26 augustus, hotels krijgen allemaal een hoge beoordeling
520 euro (dit hotel zat ik, iets verder van stad maar bus/taxi is heel goedkoop)
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/husa-reina-victoria.aspx
570 euro, meer in het centrum
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/primus.aspx
524 euro, bij stad vd wetenschappen
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/dingdong-telas.aspx
380 euro
http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/ayre-astoria-palace.aspx
570 euro
Vertrekdatum allemaal 26 augustus, hotels krijgen allemaal een hoge beoordeling
Liz- Prater
Joyce schreef:Misschien is dit iets? Ik vond het echt een leuk plaatsje en zag het al vaker als tip voorbij komen. Accommodatie ziet er volgens mij ook prima uit, voor een aardige prijs.Roza schreef:Nee
Ben al sinds gisteravond non-stop aan het rondkijken. Maar er is vrij weinig nog wat centraal ligt. Sowieso omdat ik natuurlijk laat ben met boeken en omdat alle Egypte-reizigers omgeboekt worden. Een vakantie naar Egypte is vrij goedkoop, dus deze mensen willen voor hetzelfde geld alsnog een leuke vakantie.
Gisteren bij 3 reisbureau's geweest, en helaas, die hadden ook al niets meer.
Alles wat er nog is bij het reisbureau of wat ik tegenkomen is of te duur (min. 700 euro), heel klein/rustig (dat wil ik niet) of ligt niet op loopafstand van centrum/boulevard.
http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/tenerife/playa-de-las-americas/bonanza/prijzen.aspx
Deze heb ik opgeslagen! Goede prijs, redelijk positieve beoordeling, redelijk centraal. Thanks
Roza- Kletskop
Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Bedankt. Ik dacht altijd dat Valencia een stad was, waar niet echt iets te beleven was.
Maar lang leven google, ziet er erg leuk uit! Ik ga je links allemaal langs
Maar lang leven google, ziet er erg leuk uit! Ik ga je links allemaal langs
Roza- Kletskop
Oh echt waar?! Dankje! Zijn er andere plaatsen op Fuerteventura die je wel aanraadt, of is het hele eiland 65+?Reeza schreef:Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Roza- Kletskop
Ik vond het hele eiland niet echt bruisend, maar ik ben lang niet overal geweest hoor, dus misschien is het ergens anders wel leuk.Roza schreef:Oh echt waar?! Dankje! Zijn er andere plaatsen op Fuerteventura die je wel aanraadt, of is het hele eiland 65+?Reeza schreef:Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Geboekt! Ik vlieg dinsdag 27-08 voor 8 dagen naar Lanzarote..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Roza- Kletskop
Wat goed! Ik ben zo benieuwd hoe je het vindt! En zo snel al
Heb je ook een beetje een leuk hotel?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Wat goed Roza!! Ik begon de hoop al te verliezen Echt superstoer! Heel veel plezier!
Feline- Kletskop
Stoer! Wens je alvast een hele fijne vakantie!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Stoer dat je het hebt doorgezet. Heel veel plezier alvast!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Snap ik, na al mijn wispelturigheid in het verleden. Maar ik wilde écht weg, kon alleen niets vinden binnen mijn gewenste plaatje.Feline schreef:Wat goed Roza!! Ik begon de hoop al te verliezen Echt superstoer! Heel veel plezier!
Stoer vind ik mezelf pas als ik terug ben & een fijne vakantie heb gehad. Nu ik daadwerkelijk heb geboekt, vind ik het vooral doodeng geloof ik..
Roza- Kletskop
Hahaha, dat herken ik ook! Iedereen vind mij ook zo stoer, en dan denk ik steeds, waarom stoer? Boeken is één ding, gáán is een tweede...
Maple- Prater
Ja heel snel, over 9 dagen..Maple schreef:Wat goed! Ik ben zo benieuwd hoe je het vindt! En zo snel al
Ik hoop dat het hotel leuk is.. Meerdere kleine zwembaden, dus de mensen zijn wat verspreid. Geen hele massa's mensen aan het zwembad dus denk ik. Heel dicht bij het strand en boulevard. Naar het echte centrum, met een winkelcentrum loop je wel 3 kwartier. Maar dat is wel 3 kwartier lopen langs de boulevard. Maar ik hoef dan ook niet iedere dag te shoppen, kost me teveel geld :p
Roza- Kletskop
Inderdaad! Ik ga vast nog slapeloze nachten krijgen en de neiging om heeeel hard te huilen omdat ik weer allemaal beren op de weg zieMaple schreef:Hahaha, dat herken ik ook! Iedereen vind mij ook zo stoer, en dan denk ik steeds, waarom stoer? Boeken is één ding, gáán is een tweede...
Roza- Kletskop
Haha, huilen zal ik nu nog niet doen, maar ik zie zó op tegen de vlucht hè (ik ben bang dat ik bij het afscheid met m'n vriend wel onbedaarlijk moet huilen van de spanning en de zenuwen, emotionele smurf die ik ben). En dan ga ik me nu steeds ineens dingen voor de geesten halen dat ik in die grote stad sta, tussen al dat drukke verkeer en dat het allemaal ineens zo overweldigend is... Maargoed, het zijn maar 5 dagen, en wie weet zou ik aan het eind van die vijf dagen nog wel langer willen blijven.
Maple- Prater
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kinderliedjes cd's raden jullie aan?
» Welke digitale camera raden jullie aan?
» Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?
» Anticonceptie, wat raden jullie aan?
» Wat voor keukenapparaat raden jullie mij aan?
» Welke digitale camera raden jullie aan?
» Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?
» Anticonceptie, wat raden jullie aan?
» Wat voor keukenapparaat raden jullie mij aan?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: