Favoriet kledingmerk
+37
Serena
SoGood
Bliss
Ragazza
Shopaholic
Destino
SuzieQ
Exogenesis
tienie31
Maris82
Milou
Parel
Katrien
Mint
Pandora
Aziraphale
Sea of Trees
loura
Susan
Taeda
Blond
Fjell
Razz
teletascha
luisa
Ella
Nyx
IkSmurfin
Rush
Jeanette
Charles
Pink!
M@niek
June
Snoes
silly-one
Victoria-
41 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Favoriet kledingmerk
Echt dure merken koop ik niet. Ik ga altijd naar Only of Vero Moda voor spijkerbroeken en basics. De spijkerbroeken daar zitten mij perfect. Ondergoed koop ik altijd bij een keten hier of van Triumph. Verder kom ik bij de H&M en daarnaast eigenlijk niet veel andere winkels.
Gast- Gast
Spijkerbroeken koop ik meestal van Kuyichi, die zitten mij perfect. Verder zijn Ichi, Maison Scotch en Dept favoriet.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik heb van alles en nog wat in de kast hangen.
Ik vind Bench en Even&Odd wel hele leuke merken. Qua winkels kom ik het meest bij H&M, Vero Moda, Only, WE en Vila.
Ik vind Bench en Even&Odd wel hele leuke merken. Qua winkels kom ik het meest bij H&M, Vero Moda, Only, WE en Vila.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb (bijna) geen merkkleding in mijn kast hangen eigenlijk. Ik heb alleen een winterjas van Gaastra. Verder winkel ik overal en nergens, en koop ik regelmatig bij de Primark, HEMA en de C&A. Ook heb ik een aantal leuke items van de Zeeman & Wibra. Maar koop ik ook in de uitverkoop bij de America Today, V&D, Vero Moda etc.
Milou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 61
Punten : 67
Registratiedatum : 15-08-13
Esprit! Vooral de spijkerbroeken en ondergoed.
Maris82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12
Hier ook Esprit, maar dan voornamelijk in de sale en heel sporadisch van de nieuwe collectie.
Ook H&M, only vero moda koop ik nog wel eens.
Ook H&M, only vero moda koop ik nog wel eens.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Ik vind Vero Moda en Vila erg fijn. Qua broeken LTB. Daarnaast Converse en Jane Norman
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Spijkerbroeken het liefst van 7 for all mankind, maar ik draag de skinny's van H&M ook graag. Verder draag ik veel van Zara. Ik heb niet heel veel merkkleding meer tegenwoordig.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
De skinny's van de h&m en only vind ik erg fijn. Verder koop ik kleding bij de sting, h&m, only, vero moda, vila, esprit en the stone. Qua merk is er niet een merk wat ik heel fijn vindt, heb graag een goede prijs-kwaliteit verhouding :j
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik ben absoluut niet van de duurdere merkkleding, verder heb ik eigenlijk van alles wat in mijn kledingkast. Ik koop kleding die ik leuk vind en waar een leuk prijskaartje aan hangt. De ene keer is dat van Vero Moda, de andere keer is dat van Hema of Only, het maakt me eigenlijk helemaal niks uit.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Als ik een merk zou moeten noemen, is het Converse. Ik draag heel vaak All Stars en sneakers zijn ook eigenlijk de enige dingen die ik graag van een merk wil (heb ook New Balance, Nike en Adidas bijvoorbeeld). Qua kleding geef ik niks om merken, ik koop meestal gewoon bij H&M, Vero Moda, WE, Hema, Only etc.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Fornarina, Supertrash, Karen Millen
Maar ik draag van alles.
Maar ik draag van alles.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben tegenwoordig fan van Mint & Berry verder koop ik veel bij The Sting, maar vind vaak heel veel leuk, maar koop het dan niet zoals kleding van French connection, Springfield of Sissy.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Esprit.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben fan van Fornarina, jeans van Diesel of Replay, schoenen Supertrash, maar dat koop ik niet vaak omdat het gewoon veel te duur is voor mij om mijn garderobe mee te vullen. Dus het meeste koop ik bij Zara en Mango.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Het zit dus echt in de naam Pareltje!Parel schreef:Ik heb van alles en nog wat in de kast hangen.
Hierboven is bij mij precies hetzelfde, alleen staat H&M steeds vaker achterin het rijtje. Ik vind de kleding nog steeds wel leuk maar de kwaliteit vaak om te huilen.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag graag Tommy voor jeans, marccain voor blousjes, zara heeft een perfecte pasvorm als 't aankomt op blazers, hm voor de basics en afentoe shop ik bij vero moda. Verder hou ik erg van Dante 6 , dat kent bijna niemand en is exclusief maar zo mooie dingen! verder slaag ik vaak wel bij IKKS en Flippa K.Zoe Karssen voorziet me van de basic maar leuke shirts en jurkjes koop ik bijna altijd van Laurél. Schoenen kijk ik 't eerst bij tods voor ballerina's, bij Tommy voor de mooie winterlaars. Verder heb ik een paar design tassen (LV, Chanel, Tods en Fab). Dat was 't wel.. Eerst kijk ik bij bovengenoemde en als ik daar niets vind; kijk ik eens ergens anders.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingmerk valt small
» Hoe valt het kledingmerk Babyface?
» Favoriet restaurant
» favoriet bij starbucks
» Mijn favoriet: fototopic!
» Hoe valt het kledingmerk Babyface?