Knarsen
+11
Annemie
SarahKey
Sanne
Sun88
Takkie
Barbabella
_Lana_
Balloon
Pineco
Shopaholic
Thunder
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knarsen
Amper drie tanden heeft hij. En hij knarst alsof zijn leven er vanaf hangt. Ik gruwel van dat geluid, maar er is geloof ik weinig dat je eraan kan doen.
Fase?
Meer tanden knarsende kindjes?
Fase?
Meer tanden knarsende kindjes?
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Re: Knarsen
Ja hoor, dat doen ze (bijna) allemaal. Komt wel goed.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Yes...een peuter van bijna 3 en ook de kleine meid met haar 2 tanden. De oudse doet het voornamelijk in haar slaap...brrrr krijg er meteen de kriebels van !!!!!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Hier ook, de oudste alleen als ze slaapt en de jongste te pas en te onpas. Volgens mij doet ze het vaker wanneer er een tandje doorkomt. Vreselijk geluid!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Mijn zoon van bijna 5 knarst al vanaf dat hij tanden heeft. Vooral in zijn slaap. Vreselijk geluid!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Aii, bij het merendeel gaat het nog wel even door. ( )
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Mijn dochter heeft het ook gedaan. Nu ik het bij jou las, kwam het ineens weer boven.
Wat een vreselijk gehoor is dat toch. Wij hebben er zo weinig mogelijk aandacht aan geschonken ( anders ging ze het juist doen ) en het is vanzelf ( en vrij snel ) weer overgegaan.
Dus het zal wel een fase zijn .
Wat een vreselijk gehoor is dat toch. Wij hebben er zo weinig mogelijk aandacht aan geschonken ( anders ging ze het juist doen ) en het is vanzelf ( en vrij snel ) weer overgegaan.
Dus het zal wel een fase zijn .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Hier ook. Vanaf dat ie tanden heeft is ie snachts aan het knarsen. Soms zo hard dat ik er niet van kan slapen. Volgens de tandarts is het een manier om de dag te verwerken en komen ze daar weer overheen. In enkele gevallen begint het op latere leeftijd weer door bv stress.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, onze dochter heeft ook geknarst. Vreselijk dat geluid. Gelukkig heeft ze het niet zo heel lang gedaan.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Toevallig twijfelde ik gister om een topic te openen hierover. Mijn zoon doet het vooral met brood eten. Brrrr heel naar geluid, ik zit dan met mijn handen over mijn oren
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Hier was het een fase, heel af en toe doet ze het even. Brrr, ik vind het ook een vreselijk geluid.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Hier was het ook een fase, vond het zo'n vreselijk geluid.
Ik zei wel nee of ehh als hij het deed en als hij erg op dreef was even de vinger door de mond en dan nee zeggen. (wel schone vingers natuurlijk)
Ik zei wel nee of ehh als hij het deed en als hij erg op dreef was even de vinger door de mond en dan nee zeggen. (wel schone vingers natuurlijk)
Ik heb trouwens niet het idee dat ze echt in de gaten heeft wat ze doet (de oudste sowieso niet, want die doet het als ze slaapt) of dat ze het bewust doet. Ik zeg er eigenlijk ook nooit wat van, omdat ze zich er dan volgens mij pas bewust van wordt is en het juist nog vaker gaat doen. Ik hoop maar dat ze er op deze manier vanzelf mee stopt
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Hier is idd die fase ook geweest.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier doet hij het voornamelijk als hij rustig aan het spelen is. Ik heb ook heel erg de neiging om mijn vinger er tussen te stoppen, maar buiten knarsen kan hij ook
erg goed bijten. Dus.
De tijd uitzitten.
Wel 'fijn' dat veel kinderen deze fase doormaken.
Ik krijg er trouwens zelf tandpijn van als ik het hoor.
erg goed bijten. Dus.
De tijd uitzitten.
Wel 'fijn' dat veel kinderen deze fase doormaken.
Ik krijg er trouwens zelf tandpijn van als ik het hoor.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
Hier heeft hij het ook gedaan, ik vond het ook vreselijk dat geluid..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend knarst bij het wakker worden, als hij nog half slaapt zeg maar.
Volgens mijn schoonmoeder is dat altijd zo geweest. Het is een vreselijk geluid inderdaad.
Volgens mijn schoonmoeder is dat altijd zo geweest. Het is een vreselijk geluid inderdaad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Y kan dat nog niet, want hij heeft alleen 2 onder tanden. Kindjes op het kdv doen het wel. Ik wordt er zooo griezelig van!!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: