Telekids Musicalschool
Pagina 1 van 1
Telekids Musicalschool
Zit één van de forumkindjes daar toevallig op? Ik zag gisteren een reclame voorbij komen en het klinkt erg leuk voor onze oudste. Ze krijgen echt zang- acteer- en dansles, leren om op een podium te staan etc.
Dat laatste lijkt me vooral erg nuttig, ik was vroeger zo'n schijtluis die bang was voor elke vorm van aandacht en presentaties vind ik nog steeds misselijkmakend (hoewel ik wekelijks trainingen geef, maar goed).
Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen?
Dat laatste lijkt me vooral erg nuttig, ik was vroeger zo'n schijtluis die bang was voor elke vorm van aandacht en presentaties vind ik nog steeds misselijkmakend (hoewel ik wekelijks trainingen geef, maar goed).
Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen?
Gast- Gast
Re: Telekids Musicalschool
Ik kende het niet, maar heb even op de site gekeken en het ziet er erg leuk uit! Jammer dat het hier niet in de buurt zit want anders zou ik Yara zeker een proefles laten doen, zij is gek op dansen en zingen.
Op het podium staan leren ze hier op school al wel, dus daar zou ik het zelf niet voor doen, maar ik zie er ook voordelen in. Ik vond het vroeger ook vreselijk om spreekbeurten te doen en presentaties te geven.
Op het podium staan leren ze hier op school al wel, dus daar zou ik het zelf niet voor doen, maar ik zie er ook voordelen in. Ik vond het vroeger ook vreselijk om spreekbeurten te doen en presentaties te geven.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: