weet iemand wat dit kan zijn?
+4
Steep
Maple
Atelier Madame
Funk
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
weet iemand wat dit kan zijn?
Mijn zoontje heeft sinds 2 dagen een erg vurig en dik oor. Hij geeft ook pijn aan. We zijn gister bij de huisarts geweest. Die wist het ook niet precies. Ik twijfel of het een muggenbult is (ik zie geen puntje erin) we hebben antibiotica mee gekregen voor als het niet beter werd. Maar ik twijfel of we hem dat moeten geven omdat het misschien wel gewoon een muggenbult is.
Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen maar niet echt goed gelukt. Zie
http://www.mijnalbum.nl/Album=7IFSTNPY
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb geprobeerd het op de foto te krijgen maar niet echt goed gelukt. Zie
http://www.mijnalbum.nl/Album=7IFSTNPY
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: weet iemand wat dit kan zijn?
Ik zou even afwachten. Kan het Mss een puistje ofzo zijn? Voel je bijv een harde kern in het kraakbeen?
Als hij koorts krijgt of niet lekker wordt zu ik nog even met ha bellen of starten met de kuur, maar als hij er geen last van heeft toch liever Even wachten.
Als hij koorts krijgt of niet lekker wordt zu ik nog even met ha bellen of starten met de kuur, maar als hij er geen last van heeft toch liever Even wachten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het is geen puistje. Zn oor is in zn geheel dik, warm en rood. Hij heeft wat verhoging maar geen koorts. Zegt dus wel veel dat het pijn doet en zit er veel aan. Ik ben zelf ook niet happig op antibiotica.Atelier Madame schreef:Ik zou even afwachten. Kan het Mss een puistje ofzo zijn? Voel je bijv een harde kern in het kraakbeen?
Funk- Prater
Het lijk mij een ontsteking, zo eentje die je normaliter na gaatjes prikken kunt krijgen...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Hij heeft geen gaatjes gekregen hoor gaat zoiets vanzelf over?Maple schreef:Het lijk mij een ontsteking, zo eentje die je normaliter na gaatjes prikken kunt krijgen...
Funk- Prater
Is hij niet gestoken door iets?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Staat in de openingspost, ze kan geen beet/steek vinden.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik heb het zelf weleens gehad, zag er ongeveer dezelfde uit, en dan inderdaad hele oor dik en warm. Bij mij was het een allergische reactie, maar dat duurde niet langer dan een dag tot het oor weer normaal was.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Mijn broertje heeft vroeger wel eens een oorschelp-ontsteking gehad, dat zag er ook vurig en rood uit en daarna wat 'bloemkoolachtig' (gebobbeld)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Aah ok.. dat doet een nachtje doorhalen dus met mij!Maple schreef:Staat in de openingspost, ze kan geen beet/steek vinden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik moest meteen denken aan een dubbelgeklapt oortje bij het slapen, maar dat is het dus niet? Dan denk ik een ontsteking. Wat naar zeg, in/aan oor doet altijd veel pijn.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Zo zag mijn oor er ook uit toen ik een ooorontsteking had. Vooral deed het pijn als ik op dat ribbeltje van de oorschelp boven de gehoorgang drukte. Dan ging ik echt door de grond van de pijn, in mijn oor verder geen pijn. Toen een kuurtje van een week gekregen en na 3 dagen merkte ik echt verbetering.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Weet iemand wat sluitringen zijn?
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Oog/iemand die dit weet??
» Weet iemand...
» Weet iemand dit??
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Oog/iemand die dit weet??