biodermal littekencreme
+8
Eris
Arcade
Xanna
Zininzon
Ugly Betty
waterkers
yellow
smurfin22
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
biodermal littekencreme
Hallo,
Zijn er hier mensen die de littekencreme van biodermal gebruiken?
En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Alvast bedankt
Groetjes
Zijn er hier mensen die de littekencreme van biodermal gebruiken?
En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Alvast bedankt
Groetjes
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Re: biodermal littekencreme
Ik heb het ooit gebruikt en bij mij hielp het toen heel goed geloof ik (is lang geleden )
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
yellow schreef:Ik heb het ooit gebruikt en bij mij hielp het toen heel goed geloof ik (is lang geleden )
En dan deed je het standaard 2 keer per dag?
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Ik gebruik het nog steeds.. Ik heb een groot litteken en in het begin heb ik er meerdere keren per dag de creme opgesmeerd. Dit hielp bij mij ook tegen de jeuk die ik had. Ik heb wel het idee dat de huid daardoor wat soepeler is..
Nu gebruik ik het niet vaak meer. Als ik het gebruik dan doe ik dat als ik gezommen heb (chloor water! gaat het zo van jeuken en krijg ik een droge huid van) en als ik jeuk heb of als het "naar" aanvoelt.
Nu gebruik ik het niet vaak meer. Als ik het gebruik dan doe ik dat als ik gezommen heb (chloor water! gaat het zo van jeuken en krijg ik een droge huid van) en als ik jeuk heb of als het "naar" aanvoelt.
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb het ook een tijdje gebruikt op een litteken van een brandwond. Je ziet er nu niks meer van, ik vind het fijn spul volgens mij gebruikte ik het 2x per dag, maar dat ik weet niet meer precies (= 2 jaar geleden)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het een tijdje gebruikt, maar ben overgestapt op Bio-oil. Daar zag ik veel meer resultaat van!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook een tijdje gebruikt en mijn ervaring is dat het wel enigzins werkt (vooral tegen jeuk) maar het resultaat wordt er niet mooier op door de creme. Ik heb ontzettend veel littekens en ben dan ook onder behandeling bij een dermatoloog en van haar mag ik die 'rotzooi' dan ook niet meer gebruiken
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Mijn littekens zijn wel weg, maar ik weet natuurlijk niet of het door de creme komt.. Misschien wel door het masseren. Als ik het niet doe, gaan de littekens meestal ook weg. Ik weet niet of het echt helpt.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Bij 'verse' wondjes gebruik ik het altijd 2 keer per dag. Als ik dat doen dan geneest de huid mooier bij mij.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
mijn moeder heeft het een tijd gebruikt en haar litteken is zichtbaar minder geworden.
wel goed masseren helpt
ik heb de littekencreme van het kruidvat, het hielp wel maar echt helemaal weg krijg je de littekens niet
wel goed masseren helpt
ik heb de littekencreme van het kruidvat, het hielp wel maar echt helemaal weg krijg je de littekens niet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb het jaren geleden gebruikt, omdat ik precies op mijn neus een litteken had. Deze was nog "vers" en na een paar weken smeren was hij weg.
Gast- Gast
Xanna schreef:Ik heb het ook een tijdje gebruikt en mijn ervaring is dat het wel enigzins werkt (vooral tegen jeuk) maar het resultaat wordt er niet mooier op door de creme. Ik heb ontzettend veel littekens en ben dan ook onder behandeling bij een dermatoloog en van haar mag ik die 'rotzooi' dan ook niet meer gebruiken
Wat mag jij dan wel gebruiken van haar?
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
SoezieQ schreef:Xanna schreef:Ik heb het ook een tijdje gebruikt en mijn ervaring is dat het wel enigzins werkt (vooral tegen jeuk) maar het resultaat wordt er niet mooier op door de creme. Ik heb ontzettend veel littekens en ben dan ook onder behandeling bij een dermatoloog en van haar mag ik die 'rotzooi' dan ook niet meer gebruiken
Wat mag jij dan wel gebruiken van haar?
Wat ik al zei, ik heb ontzettend veel littekens. Dat maakt ook dat smeren met een littekencreme voor mij eigenlijk niet helpt. Ik hoop dan ook volgende week groen licht te krijgen voor een lichttherapie/laser behandeling.
De afgelopen 4 maanden heb ik T.riamcinolonacetonide 0.1% Fusidinezuur 2% creme gebruikt. Maar dat is vooral voor de huidklachten die ik heb (waaronder extreme jeuk).
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Het hangt er heel erg van af voor welke littekens.
Ik heb de 'bekende oppervlakkige' wonden die na smeren wel verdwijnen maar ik heb 2 moedervlekken weg laten halen en deze verdwijnd niet, eveneens mijn grote litteken na een buik operatie. De huidstructuur is hier gewoon anders geworden en daar kan geen creme tegenop.
Ik heb de 'bekende oppervlakkige' wonden die na smeren wel verdwijnen maar ik heb 2 moedervlekken weg laten halen en deze verdwijnd niet, eveneens mijn grote litteken na een buik operatie. De huidstructuur is hier gewoon anders geworden en daar kan geen creme tegenop.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Ik heb de bio-oil maar deze helpt bij mij niet echt. Misschien voor het soepel houden van de huid bij de littekens wel maar het vervaagt de littekens niet. Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat het bij mij 2 littekens zijn, 1 van 10cm en een van 5 cm op 2 plaatsen waar het 2x open gesneden is...dus misschien ook niet zo gek dat je het dan niet meer weg gewerkt krijgt.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: