Wat is dit?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is dit?
Ik heb toch geen wonderkind gebaard wat ipv voortanden onder eerst een kies in zijn bovenkaak krijgt?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat is dit?
Lijkt er wel op. Mijn zoontje kreeg eerst de snijtanden, daarna pas de gewone boven en onder tanden.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
De tanden die doorgaans als eerste doorkomen zijn de snijtanden. Je bedoelt hoektanden denk ik? Hoewel die meestal zelfs nog na de kiezen komen.Sun88 schreef:Lijkt er wel op. Mijn zoontje kreeg eerst de snijtanden, daarna pas de gewone boven en onder tanden.
Caroow, is het ook hard?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ja, je ziet het niet heel duidelijk op de foto (nogal lastig om een foto van te maken, zoon greep steeds mijn telefoon en drukte hem verder in zijn mond ) maar het zijn harde bobbeltjes.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind het er zo op het oog anders uitzien dan de kiezen die bij de kinderen op m'n werk doorkomen. Ze kunnen van doorkomende kiezen meestal echt even niet lekker zijn, merk je daar iets van?
Maple- Prater
Maple schreef:Ik vind het er zo op het oog anders uitzien dan de kiezen die bij de kinderen op m'n werk doorkomen. Ze kunnen van doorkomende kiezen meestal echt even niet lekker zijn, merk je daar iets van?
Hij is al een ruime week de halve nacht aan het huilen. Maar als het geen kies is (dat hoop ik toch niet), wat kan het dan wel zijn? Kan het zijn dat zijn kies nog niet bezig is met doorkomen, maar gewoon daar zit? Of nee, dan had hij het natuurlijk bij zijn geboorte al moeten hebben
Caroow- Lady Post-a-lot
Zijn het geen zuigblaasjes? J. Heeft het ook vanaf het begin en daarvan zei verloskundige en cb dat het dus zuigblaasjes zijn.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bedoel tussen de snijtanden en de hoektanden, zeg maar die tanden naast de middelste twee. Hij had net een fietsenrek zoals kinderen die aan het wisselen zijn;)Maple schreef:De tanden die doorgaans als eerste doorkomen zijn de snijtanden. Je bedoelt hoektanden denk ik? Hoewel die meestal zelfs nog na de kiezen komen.Sun88 schreef:Lijkt er wel op. Mijn zoontje kreeg eerst de snijtanden, daarna pas de gewone boven en onder tanden.
Caroow, is het ook hard?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Haha, dat zijn ook snijtanden Een mens heeft er daar 8 van.
Maple- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: