Coco mademoiselle of Coco noir
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Coco mademoiselle of Coco noir
Ik wil een nieuw geurtje gaan kopen maar kan niet zo goed kiezen. Coco mademoiselle gebruik ik al een jaar of 7, toen had nog bijna niemand hem. Ik vind het jammer dat nu zowat iedereen die geur draagt. Coco noir vind ik ook heel lekker, maar weet niet zeker of ik hem lekkerder vind dan mademoiselle. Mademoiselle is zo goed als op dus die wil ik sowieso wel een keer opnieuw kopen. Momenteel gebruik ik meestal chanel nr 19 poudre. Wie heeft noir en wat vind je er van? Ik heb nog een kortingsbon en kan er maar 1 kopen nu.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Coco mademoiselle of Coco noir
Ik vind Noir een hele mooie voor de herfst/winter periode. Dus wat dat betreft zit je goed. Ik vind hem wel passen bij een zelfverzekerde, donkere vrouw. Bijv. Anna Hathaway (schrijf je dat zo?)
Terwijl ik Mademoiselle veel meer vind passen bij een blonde, lieve vrouw.
Terwijl ik Mademoiselle veel meer vind passen bij een blonde, lieve vrouw.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ben dol op Coco Chanel Madamoiselle en draag hem al jaren, maar als deze fles leeg is koop ik hem niet meer. Omdat 'iedereen' hem draagt. Ik vind de Chanel Noir ook superlekker, ik denk dat ik deze ga kopen. Hij is niet zo zwaar als bijvoorbeeld Chanel no 5 of eau Premiere, of no 19 (heb ik ook allemaal) en de gewone Coco. Ik vind hem erg lekker. Ik vind de Noir juist geen typische wintergeur, dat vind ik meer van no 5 en Eau Premiere.
Gast- Gast
Ik heb Mademoiselle ook, heerlijk geurtje.. Heb je Love, Chloe al eens geroken? En dan de grijze verpakking. Dat is mijn nieuwe lievelingsgeurtje
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Ik heb Mademoiselle ook, heerlijk geurtje.. Heb je Love, Chloe al eens geroken? En dan de grijze verpakking. Dat is mijn nieuwe lievelingsgeurtje
He, de grijze? Ik heb wel de gouden versie, ik ken die grijze helemaal niet! De gouden vind ik inderdaad heeeeerlijk.
Gast- Gast
Hmm.. ik google even, maar mijn verpakking is echt grijs.. Maar het is dit flesje, dus misschien dezelfde als jij hebt, Carrie?
http://www.parfumania.nl/Parfum/Chloe/Love-Chloe/love-chloe-eau-de-parfum-spray-30-ml-p-2534.html?utm_campaign=google_sh&utm_term=2534&utm_medium=cpc&utm_source=google_sh&gclid=CPTSk66k67gCFQtY3godRXQAAQ
http://www.parfumania.nl/Parfum/Chloe/Love-Chloe/love-chloe-eau-de-parfum-spray-30-ml-p-2534.html?utm_campaign=google_sh&utm_term=2534&utm_medium=cpc&utm_source=google_sh&gclid=CPTSk66k67gCFQtY3godRXQAAQ
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ja Love vind ik heerlijk, op anderen. Op mezelf ruikt hij niet lekker, dat heb ik echt met heel veel geuren, alleen Chanel ruikt lekker op mij (tot nu toe, mijn zoektocht gast gewoon verder). Ik ga nu richting stad, denk toch dat het Noir gaat worden!
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Luce schreef:Hmm.. ik google even, maar mijn verpakking is echt grijs.. Maar het is dit flesje, dus misschien dezelfde als jij hebt, Carrie?
Wat gek! Is dat misschien de EDT? Maar die van je plaatje bedoel ik ook ja, heerlijk! Heb er ook de bodylotion van, die is ook erg fijn.
Gast- Gast
Jaah die is lekker Carrie!
Nog een echt poederig geurtje is Sensuous Nude van Estee Lauder. Jummie! Heb ik een 100ml fles van haha.
Ik ga deze vakantie D&G the one of Gucci Guilty Intense kopen denk ik.
Nog een echt poederig geurtje is Sensuous Nude van Estee Lauder. Jummie! Heb ik een 100ml fles van haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd schreef:Jaah die is lekker Carrie!
Ja die vond ik ook erg lekker! Ik hou van poederige geuren.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: