Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coco mademoiselle of Coco noir

3 plaatsers

Ga naar beneden

Coco mademoiselle of Coco noir Empty Coco mademoiselle of Coco noir

Bericht  SuzieQ di 6 aug 2013 - 23:54

Ik wil een nieuw geurtje gaan kopen maar kan niet zo goed kiezen. Coco mademoiselle gebruik ik al een jaar of 7, toen had nog bijna niemand hem. Ik vind het jammer dat nu zowat iedereen die geur draagt. Coco noir vind ik ook heel lekker, maar weet niet zeker of ik hem lekkerder vind dan mademoiselle. Mademoiselle is zo goed als op dus die wil ik sowieso wel een keer opnieuw kopen. Momenteel gebruik ik meestal chanel nr 19 poudre. Wie heeft noir en wat vind je er van? Ik heb nog een kortingsbon en kan er maar 1 kopen nu.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Coco mademoiselle of Coco noir Empty Re: Coco mademoiselle of Coco noir

Bericht  Punk'd wo 7 aug 2013 - 0:45

Ik vind Noir een hele mooie voor de herfst/winter periode. Dus wat dat betreft zit je goed. Ik vind hem wel passen bij een zelfverzekerde, donkere vrouw. Bijv. Anna Hathaway (schrijf je dat zo?)

Terwijl ik Mademoiselle veel meer vind passen bij een blonde, lieve vrouw.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 0:49

Ik ben dol op Coco Chanel Madamoiselle en draag hem al jaren, maar als deze fles leeg is koop ik hem niet meer. Omdat 'iedereen' hem draagt. Ik vind de Chanel Noir ook superlekker, ik denk dat ik deze ga kopen. Hij is niet zo zwaar als bijvoorbeeld Chanel no 5 of eau Premiere, of no 19 (heb ik ook allemaal) en de gewone Coco. Ik vind hem erg lekker. Ik vind de Noir juist geen typische wintergeur, dat vind ik meer van no 5 en Eau Premiere.

Gast
Gast

Bericht  Luce wo 7 aug 2013 - 0:53

Ik heb Mademoiselle ook, heerlijk geurtje.. Heb je Love, Chloe al eens geroken? En dan de grijze verpakking. Dat is mijn nieuwe lievelingsgeurtje
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 0:55

Luce schreef:Ik heb Mademoiselle ook, heerlijk geurtje.. Heb je Love, Chloe al eens geroken? En dan de grijze verpakking. Dat is mijn nieuwe lievelingsgeurtje

He, de grijze? Ik heb wel de gouden versie, ik ken die grijze helemaal niet! De gouden vind ik inderdaad heeeeerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Luce wo 7 aug 2013 - 1:00

Hmm.. ik google even, maar mijn verpakking is echt grijs.. Maar het is dit flesje, dus misschien dezelfde als jij hebt, Carrie?

http://www.parfumania.nl/Parfum/Chloe/Love-Chloe/love-chloe-eau-de-parfum-spray-30-ml-p-2534.html?utm_campaign=google_sh&utm_term=2534&utm_medium=cpc&utm_source=google_sh&gclid=CPTSk66k67gCFQtY3godRXQAAQ
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  SuzieQ wo 7 aug 2013 - 1:01

Ja Love vind ik heerlijk, op anderen. Op mezelf ruikt hij niet lekker, dat heb ik echt met heel veel geuren, alleen Chanel ruikt lekker op mij (tot nu toe, mijn zoektocht gast gewoon verder). Ik ga nu richting stad, denk toch dat het Noir gaat worden!

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 1:02

Luce schreef:Hmm.. ik google even, maar mijn verpakking is echt grijs.. Maar het is dit flesje, dus misschien dezelfde als jij hebt, Carrie?

http://www.parfumania.nl/Parfum/Chloe/Love-Chloe/love-chloe-eau-de-parfum-spray-30-ml-p-2534.html?utm_campaign=google_sh&utm_term=2534&utm_medium=cpc&utm_source=google_sh&gclid=CPTSk66k67gCFQtY3godRXQAAQ

Wat gek! Is dat misschien de EDT? Maar die van je plaatje bedoel ik ook ja, heerlijk! Heb er ook de bodylotion van, die is ook erg fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 1:03

En deze dan? Vind ik ook erg lekker

Coco mademoiselle of Coco noir Images?q=tbn:ANd9GcQfrvxhtqzQHCThqueW8JWTAKh2o1bnOsTg9RU_9MpGU5E1lN8iGQ

Gast
Gast

Bericht  Punk'd wo 7 aug 2013 - 1:41

Jaah die is lekker Carrie!

Nog een echt poederig geurtje is Sensuous Nude van Estee Lauder. Jummie! Heb ik een 100ml fles van haha.

Ik ga deze vakantie D&G the one of Gucci Guilty Intense kopen denk ik.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast wo 7 aug 2013 - 1:51

Punk'd schreef:Jaah die is lekker Carrie!

Nog een echt poederig geurtje is Sensuous Nude van Estee Lauder. Jummie! Heb ik een 100ml fles van haha.

Ik ga deze vakantie D&G the one of Gucci Guilty Intense kopen denk ik.

Ja die vond ik ook erg lekker! Ik hou van poederige geuren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: