Aaaahhh
+5
Willem
girli
Jeanette
Susan
roosje89
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aaaahhh
Mag ik even klagen! Wij gaan zaterdag op vakantie gewoon in Nederland..
Wat blijkt heeft een vriend van mijn vriend ook geboekt op de camping.. Vond hij wel leuk want hij verveelde zich anders toch.
Nou is hij natuurlijk vrij om te gaan waar hij wil, maar toch. Ik zie er nu al tegen op, iedere keer die vriend bij de caravan. Mijn vriend heeft wel duidelijk gemaakt dat hij met mij samen is. Maar goed, we zien t wel
Wat blijkt heeft een vriend van mijn vriend ook geboekt op de camping.. Vond hij wel leuk want hij verveelde zich anders toch.
Nou is hij natuurlijk vrij om te gaan waar hij wil, maar toch. Ik zie er nu al tegen op, iedere keer die vriend bij de caravan. Mijn vriend heeft wel duidelijk gemaakt dat hij met mij samen is. Maar goed, we zien t wel
roosje89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 76
Registratiedatum : 09-05-11
Re: Aaaahhh
Dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Ik vind het ook heel raar van die vriend trouwens, ik zou dat nooit zonder overleg zo doen. Natuurlijk is hij vrij om naar die camping te gaan, maar hij gaat natuurlijk bewust om met jullie op te trekken.
Eerlijk gezegd zou ik haast geneigd zijn om alsnog een andere camping te boeken, ik vind het echt een inbreuk op de privacy. Als hij nou ook een vriendin had, maar ook nog echt zo'n derde wiel aan de wagen.
Eerlijk gezegd zou ik haast geneigd zijn om alsnog een andere camping te boeken, ik vind het echt een inbreuk op de privacy. Als hij nou ook een vriendin had, maar ook nog echt zo'n derde wiel aan de wagen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wat weird om dat zonder overleg te doen. Ik zou het zelf ook balen vinden. Ik zal wel als ik jullie was duidelijk maken dat het best is als hij een keer een borreltje komt doen, maar dat jullie verder liever samen zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind je topictitel erg toepasselijk. Ik zou ook echt niet blij zijn met dat nieuws. Ik zou ook haast overwegen om een andere vakantie uit te zoeken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oef, nee daar zou ik ook niet blij mee zijn. Als persoon in kwestie eens een dagje langs wil komen, prima. Hopelijk valt het in de praktijk mee.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Zo, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wat raar dat hij niet overlegd heeft! Ik zou vantevoren wel even afspreken dat jullie samen gaan en best een avondje met hem willen zitten, maar niet heel de tijd.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Daar zou ik ook niet blij mee zijn! Ik zou inderdaad af en toe een avond afspreken en verder niet.
Ik heb slechte ervaringen met kennissen die naar zelfde campings gaan.
Vroeger gingen wij altijd met twee families (mijn eigen familie en een andere familie met kinderen in dezelfde leeftijd) op vakantie. Mijn vriendinnetje van die familie had dat tegen de ouders van een van haar vriendinnen verteld. Ineens gingen die mensen ook naar dezelfde camping.
Gevolg was dat hun dochter steeds naar mijn vriendinnetje toeging of dat we steeds met z'n drieën waren. Het is uiteindelijk in een knallende ruzie uitgebarsten en die vakantie niet echt meer goed gekomen. Heel vervelend voor onze families.
Ik zou dus goede afspraken daarover maken, want het kan je vriendschap aardig verpesten.
Is hij trouwens alleen of gaat hij met een of meerdere naar die camping?
Ik heb slechte ervaringen met kennissen die naar zelfde campings gaan.
Vroeger gingen wij altijd met twee families (mijn eigen familie en een andere familie met kinderen in dezelfde leeftijd) op vakantie. Mijn vriendinnetje van die familie had dat tegen de ouders van een van haar vriendinnen verteld. Ineens gingen die mensen ook naar dezelfde camping.
Gevolg was dat hun dochter steeds naar mijn vriendinnetje toeging of dat we steeds met z'n drieën waren. Het is uiteindelijk in een knallende ruzie uitgebarsten en die vakantie niet echt meer goed gekomen. Heel vervelend voor onze families.
Ik zou dus goede afspraken daarover maken, want het kan je vriendschap aardig verpesten.
Is hij trouwens alleen of gaat hij met een of meerdere naar die camping?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik vind dat een beetje triest zeg om dat zonder overleg te doen en jullie daarmee voor het blok te zetten. Was hij al bang dat jullie het niet zo zouden zien zitten? Ik zou denk ik of een goed gesprek aangaan van te voren zodat hij zijn verwachtingen kan bijstellen, of inderdaad iets anders boeken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: