Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaatwasservraagjes

+9
Rush
Bosjesvrouw
Prosecco
M-G
Gympie
Printje
Pien
Sylvana
*Lookie*
13 plaatsers

Ga naar beneden

Vaatwasservraagjes Empty Vaatwasservraagjes

Bericht  *Lookie* wo 31 jul 2013 - 7:13

Morgen krijgen we na lang wachten de sleutel van ons nieuwe huis, yeah! We hebben dan ook voor het eerst een vaatwasser maar ik ben echt een leek op vaatwassergebied. Dus daarom een paar vraagjes

Welke vaatwastabletten gebruik je, en hoe bevallen die?

Wat is een handige indeling, of wisselt dat per vaat?

Zet je alles er zo in of spoel je eerst wel af?

Wat kan er sowieso niet in? Doen jullie er ook pannen in?

Bedankt alvast!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaatwasservraagjes Empty Re: Vaatwasservraagjes

Bericht  Sylvana wo 31 jul 2013 - 7:21

Wij hebben geen vaatwasser maar zag laatst wel dat de vaatwastabletten van de Lidl als best waren getest!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien wo 31 jul 2013 - 8:03

Wij hebben de vaatwastabletten van de hema, een doosje met ik geloof 32 tabletten voor 2 euro.
Bevallen prima.

Wij spoelen alles goed voor omdat we hem niet iedere dag draaien, meestal 1 keer per 2 dagen en heel soms 1 keer per 3 dagen. Pannen wassen wij met de hand af tenzij hij bijna gedraaid moet worden en de pannen erbij in passen.

Alles wat wij aan servies/ bestek hebben kan en mag in de vaatwasser dus dat gaat er ook allemaal in.

Qua indeling spreekt het heel erg voorzicht. Bovenin bekers/ glazen/ mokjes en groot bestek, onderin borden en klein bestek in het daarvoor bestemde bakje. Pannen doen we waar ruimte is.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Printje wo 31 jul 2013 - 8:45