Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levensmotto bij de forummer

+18
Urban Naked
June
Paper Crown
Bisq
Bliss
Jeanette
Pompoen
Parel
Maple
Feline
Roza
Guus
Charles
Burn
Exogenesis
Jip83
Marin
Punk'd
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Levensmotto bij de forummer Empty Levensmotto bij de forummer

Bericht  Punk'd di 30 jul 2013 - 21:23

Welke forummer vindt je bij welke spreuk passen? Je kunt de spreuken gebruiken die ik gezocht heb maar ook altijd zelf een spreuk toevoegen als je een mooie passende gevonden hebt.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Toet, omdat zij naar mijn idee echt elke dag van het leven geniet en een mega positivo is.

Pluk de dag
Exo, meer omdat ik eens in een topic gelezen heb dat jij je leven echt per dag probeert te bekijken. We leven in het nu, en nu moet je er het beste van maken.

Grootsheid begint met durven falen
Artemis, ik vind jou echt overkomen als een persoon die zichzelf heel goed kent. Ups en Downs en weten hoe je daarmee om moet gaan. Ik denk dat jij ook redelijk 'relaxed' kan blijven als je een fout maakt. Die dingen gebeuren en daar wordt je uiteindelijk alleen maar slimmer/sterker van.

Geef liefde en je ontvangt het terug
Deze uitspraak vind ik bij Harrison passen. Jij bent zo'n open en vriendelijk persoon en ik geloof niet dat er mensen zijn die jou onvriendelijk vinden of niet met jou zouden kunnen samenwerken bijvoorbeeld.

Het enige dat onmogelijk is, is de mogelijkheid dat iets onmogelijk is
Haha ik moest hem even een aantal keren lezen voordat ik hem snapte maar Marin kwam bij deze uitspraak in mij op. Eigenlijk omdat je op mij overkomt alsof je bij een punt in je leven bent aangekomen dat je gewoon niet zo goed weet hoe of wat nu verder. Maar het komt goed, dat weet ik zeker. Je hebt een prachtig CV, je bent een vriendelijk persoon en de rust zal je vanzelf tegemoet komen, wie weet helpt dit motto je verder I love you .

In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
June.. ? hahaha

Zo dat waren ze even, ik vind het behoorlijk moeilijk om eerlijke maar liefdevol de reden uit te leggen waarom ik deze 'levensmotto's' bij iemand vindt passen.

Voor inspiratie, ik heb ze van deze website:
http://spreekwoorden-gezegden.nl/levensmottos/

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Levensmotto bij de forummer Empty Re: Levensmotto bij de forummer

Bericht  Marin di 30 jul 2013 - 21:31

Punk'd schreef:

Haha ik moest hem even een aantal keren lezen voordat ik hem snapte maar Marin kwam bij deze uitspraak in mij op. Eigenlijk omdat je op mij overkomt alsof je bij een punt in je leven bent aangekomen dat je gewoon niet zo goed weet hoe of wat nu verder. Maar het komt goed, dat weet ik zeker. Je hebt een prachtig CV, je bent een vriendelijk persoon en de rust zal je vanzelf tegemoet komen, wie weet helpt dit motto je verder I love you .

Ah wat lief! Maar je hebt wel een lekkere ingewikkelde voor me uitgekozen, schat. Ik interpreteer 'm geloof ik ook iets anders, dat je niet weigert te geloven dat iets onmogelijk is, dat je er dus alles aan doet om dingen mogelijk te maken, of zoiets. Maar dat slaat ook wel op mij denk ik, volgens mij weiger ik inderdaad ook bepaalde dingen nee op te zeggen, iets móet gewoon dus werk ik er aan. Zoiets. Maar in elk geval heel lief van je! En wat een leuk topic idee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Punk'd di 30 jul 2013 - 21:34

Hahaha oh zo kan hij inderdaad ook. Ik vond het ergens wel grappig dat ik hem las en ondanks dat ik hem niet direct goed snapte ik aan jou moest denken Wink . Haha zo klinkt het negatief, maar ik bedoel het juist positief! Een persoon met een eigen 'touch' haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Marin di 30 jul 2013 - 21:34

Durf ook eens buiten de lijntjes te kleuren
Bij deze moet ik aan Susan denken, en dan met name haar zoontje E. Het heeft iets liefs, iets kinderlijks, maar ook iets stoers. E valt qua sommige dingen misschien 'buiten de lijntjes', maar dit is iets stoers, dat je dat durft te accepteren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 30 jul 2013 - 21:44

Ahh wat lief Punker! I love you Nou echt heel lief! Dat vind ik leuk om te horen smile.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ik vind het wel bij Captain Zero passen, ik vind jou heel grappig en volgens mij zie je overal de lol wel van in. 

Pluk de dag
Vind ik wel bij Happinaz passen, ik vind haar altijd heel vrolijk en vol levenslust overkomen.

Grootsheid begint met durven falen
Deze vind ik bij Feline passen, omdat ze alles op durft te geven voor haar droom!

Geef liefde en ontvang het terug
Ik vind Carrie echt heel lief en oprecht en ze probeert in iedereen iets goeds te zien. 

Die is voor Punker. Omdat ze als ze iets wilt er 100% voor gaat maar tegelijkertijd ook niet bang is om in te zien dat het niet is wat ze er van verwacht had en dan weer met een super tof nieuw idee komt, daar heb ik bewondering voor. Ik hoop dat het je uiteindelijk brengt waar je wil zijn, ik heb er alle vertrouwen in! 

In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
Hahaha, ik vind deze wel bij Toet passen, niet perse om het bier, maar omdat Toet er echt een feestje van maakt.

Na regen komt zonneschijn
Voor Pompoen, omdat ze zo ongelooflijk positief is en zelfs op de donkerste momenten een lichtpuntje ziet smile.

Gast
Gast

Bericht  Jip83 wo 31 jul 2013 - 4:30

Ik heb 'never give up' op mijn wedstrijdfiets en dat past ook wel bij mij.

Voor anderen van hier vind ik het heel erg moeilijk te bepalen.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Bericht  Exogenesis wo 31 jul 2013 - 6:48

Punk'd, ik vind het lief van je dat je daarbij aan mij denkt. Het klopt ook zeker, ik probeer dat tenminste wel. Mijn zus heeft n.a.v. haar ziekte een boek geschreven met als ondertitel 'Carpe Diem', dus het is echt treffend!

Misschien kort door de bocht, maar ik vind bij jou 'Kleren maken de man' heel goed passen. Jij straalt met je kledingkeuze echt iets uit en bent heel uniek daarin.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn wo 31 jul 2013 - 6:53

◦Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren, deze vind ik bij Bisq passen, omdat ze ontzettend veel heeft moeten vechten. En dat ze daardoor nu wel sterker is geworden..

Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar deze las ik en toen moest ik aan Bisq denken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Charles wo 31 jul 2013 - 7:27

Ik voel me altijd een optimist als ik de tunnel uitkom.

Pompoentje...ze rouwt...en hoe...niet zo verwonderlijk natuurlijk. En toch heeft ze een gave. Namelijk aan het eind van elk dieptepunt (dat ze zichzelf toestaat door te maken) is daar als bij toverslag een sprankje optimisme. En zelf een beetje zelfspot. Ik vind het fantastich, zo menselijk, kwetsbaar maar toch ook beresterk en krachtig tegelijk.

Mannen maken de mode, de mode maakt de vrouwen.

Punkert. Spreekt voor zich denk ik. Mooi te zien hoe jij bezig bent met je uiterlijk zonder al het andere uit het oog te verliezen. Met andere woorden: mode, daar sta je mee op en ga je mee naar bed maar dat maakt je niet oppervlakkig. Je bent een gevoelig mens.

Stokpaardjes zijn op stal gezette idealen.

Deze is voor KimRosenberg/Engelse drop/ alle mensen met starre meningen. Mensen die star denken hebben mijns inziens vaak een gebrek aan ervaring of inlevingsvermogen. Bij deze groep mensen zou oveigens ook passen: Middelmatige geesten veroordelen over het algemeen alles wat hun begrip te boven gaat.

Als je doet wat je leuk vind hoef je nooit te werken.

Marin, deze is voor jou. En voor mij. En al jullie zoekende vrouwen out there!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Guus wo 31 jul 2013 - 7:32

Mooi topic Punkie! Wel lastig...

Voor jou denk ik een combi van: 'wees wie je bent er zijn al zoveel anderen' en 'het glas is halfvol' Ookal weet je het niet altijd precies, je focus ligt op de dingen die je blij maken! Bevalt je iets niet dan doe je er iets aan. Ik weet nog dat ik je net leerde kennen en dat je het maar vet spannend vond om contact te leggen met anderen en kijk je nu eens! Een sociale, prachtige vrouw ben je die steeds meer zelfvertrouwen heeft. Heerlijk om te zien!

Je moet spelen met de kaarten die je krijgt vind ik zowel voor SoGood als charles passen. Vind jullie beide stoere vrouwen die positief in het leven staan en niet snel ergens in blijven hangen. 

Harri is iemand die positief in het leven staat en daardoor/daarbij hypersociaal in mijn ogen. Ik denk dat de uitspraak wie goed doet goed ontmoet bij haar past maar dat ze het niet bewust doet dus dat zelf misschien niet helemaal zo ziet Wink

Leef het leven vind ik iets voor Toet, ik heb het idee dat je geniet van het leven. Je doet leuke dingen, hebt fijne mensen om je heen en je.. Tsja, leeft!

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar ken niet genoeg uitspraken smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roza wo 31 jul 2013 - 7:45

Leef je droom, droom niet je leven.
Marin, bij deze moet ik aan jou denken. Jij wilt zo graag je dromen waar maken, maar komt af en toe wat struikelblokken tegen. Huisje, boompje, beestje. Eigen goedlopend bedrijf in (bruids)fotografie of een andere geweldige baan. Go for it!

Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Toet, die slingers hang jij echt wel op! Ik vind het echt geweldig om te lezen hoe jij je leven leeft. Daar kan ik nog heel wat van leren.

Verder kom ik even niet, het typen gaat zooo langzaam op de iPad!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Feline wo 31 jul 2013 - 8:33

Wat lief Harrie Embarassed 

Ik heb even op die website gekeken en vond de volgende bij Marin passen:

Bij vlagen ben ik geniaal… Helaas is het hier altijd windstil

Omdat ik denk dat ze genoeg vaardigheden heeft voor haar droombaan maar dat de vacature hiervoor alleen haar pad nog niet gekruist heeft.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Maple wo 31 jul 2013 - 8:35

Wat een leuk topic! Ik ga ook eens op zoek.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Parel wo 31 jul 2013 - 8:47

Wat een diepzinnig topic zeg voor de woensdagavond!
Wel leuk om te lezen, ik zal er eens over nadenken.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel wo 31 jul 2013 - 8:57

Waar een wil is, is een weg.

Deze vind ik eigenlijk passen bij alle vrouwen die graag zwanger willen worden maar die hiervoor de medische molen in moeten. En dan in het bijzonder Paper Crown, le chat noir en weegschaal.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

Ik heb zelf heel erg het idee dat dat zo is bij Harrison, volgens mij ben jij zó opgewekt en zo intens gelukkig en tevreden, dat jij altijd van nature lacht. Wil je met jou ruzie krijgen dan heb je het echt flink verkloot. (Denk ik)

Een ander veroordelen, is niks anders dan een gebrek bij jezelf constateren.

Voornamelijk Kimrosenberg en cbl, soms zou ik willen dat mensen ervoor kozen dingen niet te plaatsen, omdat ze weten dat ze mensen kwetsen ermee en daar hun plezier uit halen lijkt het wel.

Soms is je hoofd als een toilet, en moet je doorspoelen.

Ik hoop dat Charles hier oa een goed motto mee heeft, het is een hele knullige en beetje lachwekkende, maar was het maar zo makkelijk dat we maar op een knop hoefden te drukken en alle zorgen, stress en emoties waren weg.

Zelf heb ik er een 'verzonnen', ik vind het een mooie zin ; obstakels zijn er om te overwinnen. Hoe dan ook, je lééft en niets is onoverkomelijk, hoeveel pijn iets ook doet en hoe moeilijk het ook kan zijn, soms moet je net dat stapje verder gaan om uiteindelijk op het goede, rustgevende level terecht te komen. Alles kan, alleen moet je het zelf wel bewerkstelligen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Pompoen wo 31 jul 2013 - 9:41

Jeetje lief Harrie! 

En Charles, bij jouw stukje sprongen de tranen me gewoon in mijn ogen, wat ontzettend lief! En wat fijn dat je dat zo ziet, zo voelt het voor mij ook! En het geeft me wel een gevoel van kracht dat jij dat als 'buitenstaander' (iedereen is eigenlijk buitenstaander want niemand zit verder in mijn hoofd) zo omschrijft! En het raakt me enorm.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 31 jul 2013 - 9:46

Feline schreef:Wat lief Harrie Embarassed 

Ik heb even op die website gekeken en vond de volgende bij Marin passen:

Bij vlagen ben ik geniaal… Helaas is het hier altijd windstil

Omdat ik denk dat ze genoeg vaardigheden heeft voor haar droombaan maar dat de vacature hiervoor alleen haar pad nog niet gekruist heeft.

Die vind ik echt super vet! Maarre jongens, keihard op weg naar een gave baan hoor, zie sollicitatietopic smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette wo 31 jul 2013 - 10:46

Dans met je hart en je voeten zullen volgen - Toet

Deze vind ik bij Toet passen. Ze geniet met volle teugen van het leven en op het forum vind ik haar echt overkomen als een genieter!

Op het geluk moet je niet wachten, je moet het tegemoet gaan - Marin

Deze past bij Marin. Ondanks alle tegenslagen die je hebt gehad en na een dipje zet je jezelf weer in en gaat er dan weer volop voor.

Pfff, rest weet ik niet zo eigenlijk. Beetje inspiratieloos, kom net terug van mijn werk haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss wo 31 jul 2013 - 10:53

Alles kan kapot

Bliss

Twisted Evil 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Burn wo 31 jul 2013 - 10:59

Whaha, hoezo Bliss?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Bliss wo 31 jul 2013 - 11:16

Oh gewoon, leuke mannen die altijd bezet zijn enzo Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bisq wo 31 jul 2013 - 19:30

Dat klopt wel heel erg Burn. Hoe vaak ik wel niet verwonderd aangesproken werd dat ik me er mentaal zo sterk doorheen sloeg. Ik zei dan ook altijd dat ik niet anders kan en als ik in een hoekje ging zitten huilen ik sowieso niet ver zou komen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Charles wo 31 jul 2013 - 19:36

Bliss schreef:Alles kan kapot

Bliss

Twisted Evil 
Niet doen. In mijn vriendengroep circuleert een grap over sneue meisjes die dit als motto hebben.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Bliss wo 31 jul 2013 - 19:40

Charles schreef:

Bliss

Twisted Evil 
Niet doen. In mijn vriendengroep circuleert een grap over sneue meisjes die dit als motto hebben.

Ja, dit is ook echt heel serieus bedoeld.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 31 jul 2013 - 19:41

Charles schreef:

Bliss

Twisted Evil 

Ja idd zo'n kerel wíl je echt niet. Straks kan jij de hele relatie afvragen of hij haar niet mist/terugwil/etc
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud