ortiflor
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
ortiflor
Ik ga beginnen met ortiflor junior bij v. Maar nu staat er dus dat je het het best kan geven op nuchtere maag voor het slapen gaan, maar dan is hij toch niet nuchter meer?
Voor die gene die het ook geven, wanneer geef je het?
Voor die gene die het ook geven, wanneer geef je het?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: ortiflor
Ik geef het in een beker sap waarvan ik zeker weet dat ze hem opdrinkt, dus als ze net wakker wordt. Ik vul hem met sap en doe er 1,5 schep bij, schud wat en klaar is Kees.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dat advies is voor volwassenen.
Je kan het gewoon in wat drinken, flesvoeding of water doen.
Ik los 2 schepjes op in een mini beetje water, doe het in een spuitje in z'n mond. Maar mijn zoon is een baby. In jouw geval zou ik het gewoon in drinken doen.
Ik los 2 schepjes op in een mini beetje water, doe het in een spuitje in z'n mond. Maar mijn zoon is een baby. In jouw geval zou ik het gewoon in drinken doen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het potje nog niet open gemaakt, maar zit er een schephe bij?
En kan het kwaad als het niet in 1 keer opgedronken wordt? V drinkt niet een hele beker in 1 keer leeg.
En kan het kwaad als het niet in 1 keer opgedronken wordt? V drinkt niet een hele beker in 1 keer leeg.
mauwmauw- Kletskop
In het potje zit een schepje.
hier gaat het niet direct in 1x op maar ik doe het wel in een kleine rietjesbeker die ik vaak aanbied, even opnieuw schudden als hij weer even stil heeft gestaan want het zakt naar de bodem.
hier gaat het niet direct in 1x op maar ik doe het wel in een kleine rietjesbeker die ik vaak aanbied, even opnieuw schudden als hij weer even stil heeft gestaan want het zakt naar de bodem.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
ik ben er vandaag mee begonnen. Ben benieuwd of ik verandering ga zien.
mauwmauw- Kletskop
Linda schreef:Dat advies is voor volwassenen.
Zo geef ik het ook. Ik los het op in ongeveer 7cc water en geeft het dan met een spuitje.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: