Grondbox
+5
Maple
studiebol
Charles
Vixen
red rose
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grondbox
Heeft er iemand een grondbox? Wij wonen niet groot en vinden de box echt een sta in de weg. Is een grondbox iets? Als we dit willen doen, wachten we er wel nog mee totdat de gewone box omlaag gezet zou moeten worden, we vinden hem nu ng veel te jong om op de "grond" te moeten liggen
Graag jullie ervaringen.
Graag jullie ervaringen.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Grondbox
Wil je per se een box hebben? Bij ons is de box er met een maand of zes uit gegaan. Onze gastouder heeft een grondbox en dat ding neemt behoorlijk veel ruimte in beslag.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Vixen schreef:Wil je per se een box hebben? Bij ons is de box er met een maand of zes uit gegaan. Onze gastouder heeft een grondbox en dat ding neemt behoorlijk veel ruimte in beslag.
Zonder box lijkt me ook niet handig. Ik weet ook niet of het nou echt minder ruimte in neemt/kleiner oogt dan een gewone box. We zouden hem dan in een hoek zetten waardoor je maar twee kanten hoeft af te schermen.
red rose- Prater
Wij hebben een grondbox, van 6 meter. Dus het plaatsbesparen-deel begrijp ik niet. Een gewone box is toch veel kleiner?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ruimte besparend is het volgens mij idd niet.
Mijn vriend heeft een hekje gedaan en die konden we dan zo van de bank tot aan de muur zitten. Andere grenzen waren dan de bank en de muur en het raam. Hier liet ik ze dan in spelen als ik echt even iets moet doen of ff naar de wc moet. In mijn ogen was die wel ruimte besparend omdat het hekje natuurlijk makkelijk weg gezet kon worden.
Mijn vriend heeft een hekje gedaan en die konden we dan zo van de bank tot aan de muur zitten. Andere grenzen waren dan de bank en de muur en het raam. Hier liet ik ze dan in spelen als ik echt even iets moet doen of ff naar de wc moet. In mijn ogen was die wel ruimte besparend omdat het hekje natuurlijk makkelijk weg gezet kon worden.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Als een box een sta in de weg is, dan is een grondbox dat ook. Vaak zijn die nog groter
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
studiebol schreef: Ruimte besparend is het volgens mij idd niet.
Zoiets als jullie hebben, dat bedoel ik eigenlijk. Hoe blijft dat dan staan/bevestig je het?
red rose- Prater
Ik zal echt zo blij zijn wanneer onze box weg is, maar ja het is nu wel een mooie plek om haar ff neer te leggen wanneer ik naar boven moet. Mijn verstand zegt nog ff in de kamer houden maar eigenlijk wil ik hem weg. Ik zit in de opruimmodus haha alles ( lees; zooi, dingen die me in de weg staan) moet weg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha ik voel me dom...heb nog nooit van een grondbox gehoord. Ik vind de box ook een mega ding in de kamer maar voorlopig blijft ie nog wel even. Mijn dochter vindt het ook heel lekker een eigen plekje in de kamer.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Haha ik voel me dom...heb nog nooit van een grondbox gehoord. Ik vind de box ook een mega ding in de kamer maar voorlopig blijft ie nog wel even. Mijn dochter vindt het ook heel lekker een eigen plekje in de kamer.
Dom ben je zeker niet als je er nog nooit van hebt gehoord. Ik ken het ook alleen maar van het kdv.
red rose- Prater
Ik zou trouwens pas o ver een grondbox nadenken op het moment dat je kindje zich kan optrekken, of op z'n minst zelfstandig kan gaan zitten.Wij hebben er eentje op mijn werk en je verpest je rug met in en uit tillen... Of je stapt met één been eroverheen, tilt de baby op, wilt weer terugstappen en klettert vervolgens met baby en al op de grond omdat je je stap verkeerd inschat en over de rand struikelt, is ooit op mijn oude week gebeurd. Niet bij mij trouwens, en die randen van de boxen waren ook wel lager, dan die van een 'particuliere' grondbox, hooguit 60-70 cm hoog.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Maple schreef:Ik zou trouwens pas o ver een grondbox nadenken op het moment dat je kindje zich kan optrekken, of op z'n minst zelfstandig kan gaan zitten.Wij hebben er eentje op mijn werk en je verpest je rug met in en uit tillen... Of je stapt met één been eroverheen, tilt de baby op, wilt weer terugstappen en klettert vervolgens met baby en al op de grond omdat je je stap verkeerd inschat en over de rand struikelt, is ooit op mijn oude week gebeurd. Niet bij mij trouwens, en die randen van de boxen waren ook wel lager, dan die van een 'particuliere' grondbox, hooguit 60-70 cm hoog.
Wij hebben er een deurtje in zitten..en ik vind hem wel fijn om lekker even met de kleintjes in te zitten zodat ze toch wennen aan de grote kinderen als die ook op de hal spelen (daar staat hij) maar dan toch afgeschermd zitten. Leuk met een spiegel hebben wj
Maar idd het is ook veel ruimte..maar zo'n hekje is dan een betere optie als je ruimte wil besparen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
red rose schreef:studiebol schreef: Ruimte besparend is het volgens mij idd niet.
Zoiets als jullie hebben, dat bedoel ik eigenlijk. Hoe blijft dat dan staan/bevestig je het?
Ik zal kijken of ik vanavond/morgen een foto kan vinden. Maar het is gewoon een hekje, het zit nergens aan vast, en bleef gewoon staan.
studiebol- Ratel
Studie heb je nog een foto?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
weg
Ja, sorry was het helemaal vergeten!
Ja, sorry was het helemaal vergeten!
Laatst aangepast door studiebol op zo 18 aug 2013 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
Dat is wel heel handig gemaakt zeg!
red rose- Prater
Dat is een fijne ruimte, helaas kan dat bij ons niet.
Hier is de box moord en brand en alleen beneden op de grond kan ook niet en sjeest en staat overal aan.
Hier is de box moord en brand en alleen beneden op de grond kan ook niet en sjeest en staat overal aan.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ja het werkte hier erg goed, ik was er erg blij mee!
studiebol- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: