Een naaimachine, waar kijk je naar?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een naaimachine, waar kijk je naar?
Ik heb hier volgens mij al een keer een topic over geopend, lang lang geleden maar die kan ik niet meer terug vinden..
Ik heb besloten dat ik een naaimachine wil aanschaffen, zodat ik veel dingen zelf kan maken. Ik heb alleen geen idee waar ik naar moet kijken. Wat voor naaimachine moet je bijvoorbeeld hebben als je ook spijkerbroeken wil herstellen? (Ik heb 2 jongens ) Hoeveel steken zijn er praktisch? Wat voor merk..?
Bij de Lidl stond nu een naaimachine van Singer voor 99,95. Een Singer Serenade..
Wie kan mij vooruit helpen?
Ik heb besloten dat ik een naaimachine wil aanschaffen, zodat ik veel dingen zelf kan maken. Ik heb alleen geen idee waar ik naar moet kijken. Wat voor naaimachine moet je bijvoorbeeld hebben als je ook spijkerbroeken wil herstellen? (Ik heb 2 jongens ) Hoeveel steken zijn er praktisch? Wat voor merk..?
Bij de Lidl stond nu een naaimachine van Singer voor 99,95. Een Singer Serenade..
Wie kan mij vooruit helpen?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Re: Een naaimachine, waar kijk je naar?
Om te beginnen lijkt me die prima!
Hij is makkelijk te begrijpen en er zitten voldoende steken op voor het dagelijkse werk.
Mocht je echt de slag te pakken krijgen en er heel vaak achter gaan zitten kun je tegen die tijd kijken voor een duurdere.
Maar singer is altijd goed.
Ik heb hem zelf ook en ben er tevreden over, degelijk apparaat!
Hij is makkelijk te begrijpen en er zitten voldoende steken op voor het dagelijkse werk.
Mocht je echt de slag te pakken krijgen en er heel vaak achter gaan zitten kun je tegen die tijd kijken voor een duurdere.
Maar singer is altijd goed.
Ik heb hem zelf ook en ben er tevreden over, degelijk apparaat!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik denk er net zo over als Marcellah. Ik ben zelf begonnen met een Toyota naaimachine van rond de 100 euro van de kijkshop. Dat was een prima naaimachine om mee te beginnen. Na een tijdje merkte ik wel dat ik graag een betere machine wilde en nu heb ik een Bernette.
Met mijn Toyota kon ik geen spijkerbroeken korter maken want ik kon daarmee niet door een paar lagen spijkerstof heen naaien, dat trok ie niet.
Met mijn Toyota kon ik geen spijkerbroeken korter maken want ik kon daarmee niet door een paar lagen spijkerstof heen naaien, dat trok ie niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een singer van de Aldi, mijn moeder had hem gekocht en ik vroeg of ik hem eens mocht lenen om te kijken of ik er wat mee kon voordat ik zelf één zou kopen. Uiteindelijk had ik hem geleend en kocht mijn moeder een ander, een uitgebreidere. Ik vind het een ideaal ding, kan er alles mee. Ook jeans e.d.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» waar kijk jij naar uit?