Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een naaimachine, waar kijk je naar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Een naaimachine, waar kijk je naar? Empty Een naaimachine, waar kijk je naar?

Bericht  Luce ma 29 jul 2013 - 2:42

Ik heb hier volgens mij al een keer een topic over geopend, lang lang geleden maar die kan ik niet meer terug vinden..

Ik heb besloten dat ik een naaimachine wil aanschaffen, zodat ik veel dingen zelf kan maken. Ik heb alleen geen idee waar ik naar moet kijken. Wat voor naaimachine moet je bijvoorbeeld hebben als je ook spijkerbroeken wil herstellen? (Ik heb 2 jongens Wink ) Hoeveel steken zijn er praktisch? Wat voor merk..?

Bij de Lidl stond nu een naaimachine van Singer voor 99,95. Een Singer Serenade..

Wie kan mij vooruit helpen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een naaimachine, waar kijk je naar? Empty Re: Een naaimachine, waar kijk je naar?

Bericht  Marcellah89 ma 29 jul 2013 - 4:09

Om te beginnen lijkt me die prima!
Hij is makkelijk te begrijpen en er zitten voldoende steken op voor het dagelijkse werk.
Mocht je echt de slag te pakken krijgen en er heel vaak achter gaan zitten kun je tegen die tijd kijken voor een duurdere.
Maar singer is altijd goed.

Ik heb hem zelf ook en ben er tevreden over, degelijk apparaat!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Een naaimachine, waar kijk je naar? Empty Re: Een naaimachine, waar kijk je naar?

Bericht  Liadan ma 29 jul 2013 - 4:14

Ik denk er net zo over als Marcellah. Ik ben zelf begonnen met een Toyota naaimachine van rond de 100 euro van de kijkshop. Dat was een prima naaimachine om mee te beginnen. Na een tijdje merkte ik wel dat ik graag een betere machine wilde en nu heb ik een Bernette.
Met mijn Toyota kon ik geen spijkerbroeken korter maken want ik kon daarmee niet door een paar lagen spijkerstof heen naaien, dat trok ie niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien ma 29 jul 2013 - 4:20

Ik heb een singer van de Aldi, mijn moeder had hem gekocht en ik vroeg of ik hem eens mocht lenen om te kijken of ik er wat mee kon voordat ik zelf één zou kopen. Uiteindelijk had ik hem geleend en kocht mijn moeder een ander, een uitgebreidere. Ik vind het een ideaal ding, kan er alles mee. Ook jeans e.d.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: