Amonia
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amonia
Ik heb een nog bijna volle fles amonia over, handig is dat dan, wanneer je maar 50 ml nodig hebt.
Ik heb het in de 5 jaar dat we nu een huis hebben nog nooit eerder gebruikt, en ben het ook niet van plan om nog weer te gebruiken, want wat is dat een vies spul zeg.
Maar hoe kom ik nu van de rest af? Is dat niet heel schadelijk als je dat weg gooit? Ik kan het op internet nog niet echt vinden. Verbaas me er daar wel over dat er mensen zijn die het snuiven, ga je toch helemaal out lijkt me?
Ik heb het in de 5 jaar dat we nu een huis hebben nog nooit eerder gebruikt, en ben het ook niet van plan om nog weer te gebruiken, want wat is dat een vies spul zeg.
Maar hoe kom ik nu van de rest af? Is dat niet heel schadelijk als je dat weg gooit? Ik kan het op internet nog niet echt vinden. Verbaas me er daar wel over dat er mensen zijn die het snuiven, ga je toch helemaal out lijkt me?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Re: Amonia
Kan je gewoon laten staan toch? Als je weer wat moet schilderen, is het wel handig om in huis te hebben!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ja kan, maar ik vind het te gevaarlijk spul om in huis te laten staan (kinderen) en ik ben niet van plan de eerst komende 10 jaar weer te verven.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Gebruik het anders op met ramen zemen, die geur blijft niet hangen en ze zijn prachtig schoon daarna. Je kan het overigens heel lang bewaren.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt het ook gebruiken om je oven goed schoon te 'stomen'.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ramen mee wassen, al doe ik dat niet, heb meteen koppijn met dat spul, mijn vriend doet de ramen gelukkig. En dan zijn ze beter schoon dan wanneer ik dat doe
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: