Welk tv-meubel?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk tv-meubel?
Volgende week gaat mijn man beginnen aan ons nieuwe tv-meubel. Het wordt van hout, opgehangen aan de muur en wit. Onze televisie hangen we erboven. Maar verder?!
Wie heeft er inspiratie foto's van mooie tv-meubels? Ik kan niet zo veel vinden.
Zo ziet onze woonkamer eruit;
Wie heeft er inspiratie foto's van mooie tv-meubels? Ik kan niet zo veel vinden.
Zo ziet onze woonkamer eruit;
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Welk tv-meubel?
Komt ie op dezelfde plek als het huidige tv meubel? Of willen jullie alles omgooien?
Ik zal even voor je zoeken! Ik wil ook nog steeds een tv meubel maar wat we willen is nergens te koop en handig zijn we niet echt.
Ik zal even voor je zoeken! Ik wil ook nog steeds een tv meubel maar wat we willen is nergens te koop en handig zijn we niet echt.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Komt op dezelfde plek!
Ik wilde eerst altijd graag een meubel van steigerhout maar qua kleur is dat niet zo mooi met onze vloer, vind ik. Het huidige meubel is prima maar qua kleur lijkt het te veel op onze vloer en dat vinden we niet zo mooi.
Ik wilde eerst altijd graag een meubel van steigerhout maar qua kleur is dat niet zo mooi met onze vloer, vind ik. Het huidige meubel is prima maar qua kleur lijkt het te veel op onze vloer en dat vinden we niet zo mooi.
Aziraphale- Ratel
Wat een supermooie canvas trouwens!! Zelf gemaakt?
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Roos' schreef:Wat een supermooie canvas trouwens!! Zelf gemaakt?
Gaaf hè? Is een oude Ikea, via MP. Het is een enorm ding, 1.40 x 2.00 m. M'n man vindt 'm eigenlijk te groot en wil 'm het liefste inkorten maar dat mag niet van mij
Aziraphale- Ratel
Neeee niet inkorten, denk dat die dan heel lelijk word Bij de Ikea hebben ze inderdaad hele mooie canvassen (?) maar past net niet op mn muur(was er ook 1 van 1.40x2.00)
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Ik vind zelf straks en minimalistisch erg mooi. Ik weet niet wat je zelf tof vindt, maar zoiets past ook wel in jullie huis denk ik.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Soortgelijke onderwerpen
» cd-meubel
» Tv meubel
» Haarverf vlekken in badkamer meubel... hoe krijg ik ze eraf?
» Welk abonnement?
» Welk horloge?
» Tv meubel
» Haarverf vlekken in badkamer meubel... hoe krijg ik ze eraf?
» Welk abonnement?
» Welk horloge?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: