Show je foto's!
+125
madam
Catwoman79
Reva
Middleme
Balloon
Jerry
Rush
Ragazza
Weetjewel
Paper Crown
Aimee
Saga
Happinaz
Rouge
Ella
rapa nui
Funk
Lot
Ayla
SDL
kajaka88
Eppie
Chocoholic
JD
munk
Coco
Pandora
Penélope
Kalishi
Zonnetje
Raindrop
Victoria-
Rouxxxe
jena
Snoes
Feline
Shisha
Oasis
Printje
Stuiterbal
Willem
Linnie1985
Sanne
Japie
Destino
Davinia
Harrison
Uiltje
Petteflet
Elliot
Puggle
Blair
Bazinga
Cato
_Lacey_
Yvke
Pineco
Anousch91
Parel
Charles
Dennenappel
Mermaid
Snirp
Sure
SoGood
Zonneschijn
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Mystique
Caroow
Mida4you
GeKKiE
Flower_L
slaatje
Suus
Pompoen
Filoria
Carra
Pitufo
Rebecca
Kreeftje
Auxo
Jip83
Chocolate Cookie
CCC
Sarah1985
Lonely Goatherd
Maple
Aziraphale
Limburg85
Sorella
Exogenesis
Sayuri
nonnekuh
Elodie
Fortissimo
Bliss
litllejoy
Atelier Madame
Taeda
Punk'd
Joan
loura
Sterrin_
Sea of Trees
Plien84
Susan
Marin
ExpressoB
Siamsa
Burn
Jeanette
Lady4
Zora
Blueschick
Bisq
Mizz_S
Mamsie
Nyx
June
Arwyn
Kowalski
Mees
SoCali
129 plaatsers
Pagina 5 van 31
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Re: Show je foto's!
Wat lief Jip! Is de foto van je avatar ook jouw kat? Ook al zo lief!!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Nyx schreef:Als de kans zou bestaan dat ze mijn inrichting met rust zouden laten, dan had ik ook graag een huisdier gehad. Helaas, dat is geen garantie. En mijn liefde voor huisdieren is dan niet zo onvoorwaardelijk.
Wij hebben heel erg geluk daar in. Hij heeft nog niks gesloopt!
Jip83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13
Nyx, je kunt toch een oudere kat uit het asiel nemen?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Pineco schreef:Wat lief Jip! Is de foto van je avatar ook jouw kat? Ook al zo lief!!
Yep, toen was hij nog heel jong
Jip83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13
Maple schreef:Nyx, je kunt toch een oudere kat uit het asiel nemen?
Ja, daar heb ik ook al meerdere malen aan gedacht. Maar wat nu als ik binnenkort toch wel weer aan het werk kan/ga, wat gebeurt er dan met het katje/kat? Ik weet dat al mijn buren hem gaan beschouwen als zijnde eigen kat, maar is dat wel goed? Is een kat wel gelukkig met zoveel baasjes, zoveel ingangen/uitgangen? Is een kat überhaupt wel gelukkig met een baas die er nooit is, waarbij hij/zij niet bij haar eigen waterbak/voederbak kan en waarbij de echte uitgang één grote trottoirband is, waarbij hij/zij niet lekker kan graven? Ik geloof niet dat het voor nu voor mij is weggelegd.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Maple schreef:Nyx, je kunt toch een oudere kat uit het asiel nemen?
Inderdaad. Wij hebben onze, inmiddels overleden, kater uit het asiel gehaald. 11 jaar oud, en kon gewoon binnen blijven. Wij waren ook de hele dag werken en weg, en dan lag hij lekker te slapen & liep hij een beetje in de gang/keuken rond. Hij heeft nooit iets gesloopt, was heel lief/aanhankelijk en oude(re) katten slapen gewoon veel. Als wij, in de toekomst, nog een nieuwe kat(er) willen, wordt het ook een oudere uit het asiel. Sowieso wilden we dat, omdat we het zielig vinden dat ze vaak niet gekozen worden en lang in het asiel zitten.
Gast- Gast
Maar Nyx, jij bent niet de enige in Nederland die werkt.. katten kunnen prima alleen zijn.
Gast- Gast
Pippa schreef:Maar Nyx, jij bent niet de enige in Nederland die werkt.. katten kunnen prima alleen zijn.
Het wordt hier 30+ met deze dagen en dan niet naar buiten gaan, kan dat dan geen kwaad?
Volgens mij moet ik weer een eigen topic openen, haha.
Nyx- Kletskop
Mijn katten zijn altijd alleen thuis geweest, gaat prima. Toevallig hebben ze nu de luxe dat m'n vriend thuis zit, maar katten kunnen prima alleen zijn.
Maple- Prater
Dat is het ook wel eens in ons huis geweest, onze kater bleef gewoon in de gang/keuken en ging dan lekker op het laminaat liggen en dronk gewoon heel veel water, maar had er verder niet zoveel last van, als we sowieso alle gordijnen etc. lekker dicht hielden.
Gast- Gast
Jullie laten me echt weer twijfelen. Het lijkt me zo fijn om een beessie uit het asiel een nieuwe thuis te geven. Mijn balkondeur kan op de knip (wel ruime knip, dus dikke kat kan er ook door) en overdag voldoende schaduw, dus daar zou hij/zij nog verkoeling kunnen vinden.
Nyx- Kletskop
Als je kat netjes op het balkon blijft zou dat kunnen, haha! Maar, denk er wel goed over na. Je zit er wel aan vast en een oude(re) kat kan gebreken hebben, waardoor je wel kans hebt op (meer) dierenartskosten.
Gast- Gast
Katten en balkons vind ik eng, mijn katten mogen écht niet op het balkon.
Maple- Prater
Maple schreef:Katten en balkons vind ik eng, mijn katten mogen écht niet op het balkon.
Die van mijn schoonzus is net van hoog naar beneden gevallen. Enkel een snee in de lip. Maar de voordeur op de knip vind ik ook weer zoiets. Ik heb niet veel, maar heb het ook niet nodig dat iemand hier binnenkomt.
Nyx- Kletskop
Maple schreef:Katten en balkons vind ik eng, mijn katten mogen écht niet op het balkon.
Die van mij alleen als ik erbij was, zodat ik hem in de gaten kon houden; het scheelt misschien dat wij op de eerste verdieping wonen en als hij zou springen op een garage zou springen.
Gast- Gast
Nyx schreef:Maple schreef:Katten en balkons vind ik eng, mijn katten mogen écht niet op het balkon.
Die van mijn schoonzus is net van hoog naar beneden gevallen. Enkel een snee in de lip. Maar de voordeur op de knip vind ik ook weer zoiets. Ik heb niet veel, maar heb het ook niet nodig dat iemand hier binnenkomt.
Maar... een kat HOEFT niet naar buiten he? Die van ons was ook gewoon binnen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Nyx schreef:Maple schreef:Katten en balkons vind ik eng, mijn katten mogen écht niet op het balkon.
Maar... een kat HOEFT niet naar buiten he? Die van ons was ook gewoon binnen.
Nee? Echt, ik ben een kattenleek. Ik wil er wel graag één en weet dat ik er goed voor zou zijn, maar ik weet niet precies wat ze wel en niet nodig zijn.
Maar dit is wel compleet offtopic. Ik open wel even een topic in de betreffende pijler.
Nyx- Kletskop
En qua frisse lucht in huis, je kunt ook een hordeur nemen. Of een gaasconstructie voor het raam maken, zodat die open kan, hebben wij ook. Maar als je maar één hoog woont en je balkon niet dusdanig is dat je kat naar zes tot tien huizen verderop kan lopen, dan durf ik het risico nog wel te nemen, nadat ze 6 weken binnen zijn geweest.
Maple- Prater
Nyx schreef:Pippa schreef:Maar Nyx, jij bent niet de enige in Nederland die werkt.. katten kunnen prima alleen zijn.
Het wordt hier 30+ met deze dagen en dan niet naar buiten gaan, kan dat dan geen kwaad?
Volgens mij moet ik weer een eigen topic openen, haha.
Ze hebben van de week juist afgeraden om huisdieren op het heetst van de dag buiten te doen, veel te warm voor die beestjes.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn neefje van 3 speelde voor spook :-)
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Haha..wat schattig Kreeftje. En wat een mooie vloer! <3
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Awww wat schattig Kreeftje!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik was gisteren tijdens het noodweer op de zwarte cross erg blij met mijn laarzen met roze ruitjes.
June- Kletskop
Leuke laarzen! Ik vind die fluorlaarzen op de foto ook leuk!
Maple- Prater
Maple schreef:Leuke laarzen! Ik vind die fluorlaarzen op de foto ook leuk!
Dat zijn kinderlaarzen. Mijn huisgenootje en een andere vriendin hebben maat 34 en maat 35 en zij konden dus die laarzen aan. Ik vond ze ook heel tof!
June- Kletskop
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
Pagina 5 van 31
Permissies van dit forum: