Zwemwratjes
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemwratjes
Weet iemand wat je hier het best tegen kunt doen? Ik heb er maar een paar en ze zijn vrij klein, maar ik wil er toch graag vanaf. Is er een bepaald product dat helpt, of is het beter om ermee naar de huisarts te gaan?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Re: Zwemwratjes
Mijn vriend zweert bij slakken. Ik heb er twee op m'n voet en hij roept nu al een jaar dat hij als ik slaap een slak op m'n voeten gaat laten kruipen. Ik plas er nog lever op...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Betadine! Erop smeren en een gaasje erover, zijn ze zo weg.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Natusor Spray Away voor waterwratjes. Bij de Etos heb je er ook ander spul voor maar dat kon ik toen niet gebruiken omdat het voor 4+ is en het was voor Yrsa.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Blanke nagellak (kleurtje mag ook ). Hierdoor krijgt de wrat geen zuurstof meer. Succes!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Betadine en nagellak heb ik in huis, dus dat kan ik eens proberen (niet allebei tegelijk natuurlijk ). Maple, de slakken sla ik liever over als je het niet erg vindt, maar toch bedankt voor de tip
Susan, jij ook bedankt, mochten de huis-tuin-en-keukenmiddeltjes niet helpen, dan weet ik in ieder geval wat nog meer kan helpen. Stom eigenlijk ook, ik loop er al zo lang mee rond en heb er nooit wat gedaan. Maar ineens ben ik ze helemaal zat!
Susan, jij ook bedankt, mochten de huis-tuin-en-keukenmiddeltjes niet helpen, dan weet ik in ieder geval wat nog meer kan helpen. Stom eigenlijk ook, ik loop er al zo lang mee rond en heb er nooit wat gedaan. Maar ineens ben ik ze helemaal zat!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: