Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+124
Toet
SDL
ijsjemeisje
Lien
Carrie
Bosjesvrouw
Lady4
Plien84
Flower_L
Caro
Weetjewel
Laurientje
Caroow
Taeda
Poubelle
_Lacey_
Punk'd
Happinaz
Enelya
Bazinga
Thunder
vlinder-19
Nathalie
Marie
smurfie
Snoes
Viva
Gympie
Pannetoet
Harrison
Kat1980
Cow
Dikkie Dik
Raindrop
Blair
Reeza
Bolletje
Natural
Lith
Dennenappel
Pommes
Luce
Atelier Madame
Destino
Yare
eigenwijs
Twellie
Kamperseboekenwurm
Lady1984
Siamsa
Laced
Pitufo
Snirp
Star007
Razz
Blixum
Carra
Charles
Bliss
Rizzo
Sea of Trees
Lot
Ayla
nijntje4
M@niek
Floor
Nyx
Suus
Willem
Makamba
Jip83
Bisq
nonnekuh
Schism
Guus
Sayuri
Mystique
kippiee
Joan
Ibbeltje
Zora
CCC
silly-one
Blond
Mamsie
Victoria-
Parisienne
SoGood
Auxo
loura
kajaka88
Pandora
Caresses
Phileine
Limburg85
Yvke
claudiaveronique
Fortissimo
Balloon
Summerlovin
RioolSpook
Davinia
Rituals_
Exogenesis
Kowalski
Elliot
Paper Crown
Marcellah89
Aziraphale
ExpressoB
Antibes
Parel
Urban Naked
Jeanette
Sterre
Feline
LindaK
Marin
Lavendel
Saga
June
Arwyn
Burn
Sam
128 plaatsers
Pagina 9 van 38
Pagina 9 van 38 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 38
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
weg
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 30 jul 2013 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Carrie ik vind de ketting wel leuk, maar niet zo matchen bij het geheel, qua style qua kleur. Voor de rest vind ik je outfit heel leuk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Carrie ik vind de ketting wel leuk, maar niet zo matchen bij het geheel, qua style qua kleur. Voor de rest vind ik je outfit heel leuk!
Misschien is dat nou juist haar statement
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Parel schreef:Carrie ik vind de ketting wel leuk, maar niet zo matchen bij het geheel, qua style qua kleur. Voor de rest vind ik je outfit heel leuk!
Misschien is dat nou juist haar statement
Goede! Ik vind het trouwens prima passen bij elkaar, het hoeft van mij niet altijd zo machty-matchy
Gast- Gast
Ik vind die kleur van dat blousje echt mooi! Ik moet meer kleur kopen, maar ik kan dat niet zo goed. Vanaf nu mag ik niks in grijs, wit of zwart meer kopen tot de zomer is afgelopen. Zo!
Gast- Gast
Mooi Carrie
Ik heb net 3 basics binnen gekregen die in de ZARA sale stonden. Echt zulke mooie kleuren. Heel donkerpaars, donkergroen en donkerrood. Perfect voor de herfst/winter. Had ze even snel aangetrokken met een zwarte coated broek en ze stonden gewoon echt mooi haha. Ik ben helemaal in mijn element.
Het leuke is dat ze van €16.95 naar €5.95 waren afgeprijs
Ik heb net 3 basics binnen gekregen die in de ZARA sale stonden. Echt zulke mooie kleuren. Heel donkerpaars, donkergroen en donkerrood. Perfect voor de herfst/winter. Had ze even snel aangetrokken met een zwarte coated broek en ze stonden gewoon echt mooi haha. Ik ben helemaal in mijn element.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Punk'd schreef:Mooi Carrie
Oeehh dat klinkt leuuuk! Ik wil ook een zwarte, of bordeaux rode coated broek trouwens! Waar heb jij jouwe gekocht?
Gast- Gast
Mijne komt van de Mango, heb hem in maart ofzo gekocht maar eigenlijk nog nauwelijks aangehad. Vind dat echt zo'n herfst broek.
Deze longsleeves van de ZARA zijn het trouwens. Wil nu eigenlijk ook de zwarte nog bestellen haha. Had ze express in een M genomen omdat ik ze bij het model te 'strak' vind zitten en ik wilde ze zo zwierig hebben omda ze van viscose zijn. Jaa whoeep ik ben echt blij haha.
https://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ShopCartPage?calculationUsageId=-1&updatePrices=1&catalogId=25056&orderId=.&langId=100&storeId=11709&URL=ShopCartPage
Met van die diepe ruggen. Zo pretty
Deze longsleeves van de ZARA zijn het trouwens. Wil nu eigenlijk ook de zwarte nog bestellen haha. Had ze express in een M genomen omdat ik ze bij het model te 'strak' vind zitten en ik wilde ze zo zwierig hebben omda ze van viscose zijn. Jaa whoeep ik ben echt blij haha.
https://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ShopCartPage?calculationUsageId=-1&updatePrices=1&catalogId=25056&orderId=.&langId=100&storeId=11709&URL=ShopCartPage
Met van die diepe ruggen. Zo pretty
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Je link doet het niet Punk'd. Ik kom in een lege winkelmand.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik heb die ook besteld gisteren, Punk! Ben erg benieuwd. Ook deze, die lijkt me ook fijn en in mooie kleuren, o.a. donkerblauw. Die heeft niet zo'n lage rug en kan ik dan tenminste naar m'n werk aan (i.v.m. m'n tattoo):
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik hou van bijzondere ruggen, Punk'd, ik ga direct kijken op die website!
Carrie, prachtige kleur blouse.
Al twee pagina's terug maar ik wilde even zeggen dat Feline er super mooi uit zag!
Carrie, prachtige kleur blouse.
Al twee pagina's terug maar ik wilde even zeggen dat Feline er super mooi uit zag!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Harrison schreef:Ik vind die kleur van dat blousje echt mooi! Ik moet meer kleur kopen, maar ik kan dat niet zo goed. Vanaf nu mag ik niks in grijs, wit of zwart meer kopen tot de zomer is afgelopen. Zo!
Rood stat jou zó goed! En andere harde, felle kleuren denk ik ook.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Harrison schreef:Ik vind die kleur van dat blousje echt mooi! Ik moet meer kleur kopen, maar ik kan dat niet zo goed. Vanaf nu mag ik niks in grijs, wit of zwart meer kopen tot de zomer is afgelopen. Zo!
Rood stat jou zó goed! En andere harde, felle kleuren denk ik ook.
Rood vind ik dus juist weer niet heel mooi bij mezelf, gek he! Ik weet ook gewoon niet zo goed wat me dan wel goed staat, dus grijp ik altijd maar weer veilig naar grijs, wit (ik heb echt 100.000 witte blousjes en shirtjes) en zwart. Maar I want color! Ik vind het zo leuk staan bij iedereen!
Gast- Gast
Haha ik zit foto's te zoeken dat ik kleur aan heb, maar die zijn er dus ook gewoon niet!
Deze kleur vind ik ook wel mooi! Maarja dat trek je toch niet aan in het dagelijks leven? Niet zo glimmend iig, maar misschien wel een leuk blousje? En feller zou ik ook leuk vinden.
Deze kleur vind ik ook wel mooi! Maarja dat trek je toch niet aan in het dagelijks leven? Niet zo glimmend iig, maar misschien wel een leuk blousje? En feller zou ik ook leuk vinden.
Laatst aangepast door Harrison op ma 5 aug 2013 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat koningsblauw jou heel mooi zal staan!
Ik zou wel voor de wat felle winterkleuren(?) gaan als ik jou was. Niet van dat zachte lavendel.
Ik zou wel voor de wat felle winterkleuren(?) gaan als ik jou was. Niet van dat zachte lavendel.
Gast- Gast
Hmm hoe krijg ik die foto kleiner?
Heb iig mijn hardloopschoenen maar weer eens uit het stof gehaald.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Carrie, mooi! Prachtige blouse
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Ik denk dat koningsblauw jou heel mooi zal staan!
Ja, precies! Lavendel staat me voor geen meter, eigenlijk alle pastelkleuren niet.
Gast- Gast
Harrison schreef:Carrie schreef:Ik denk dat koningsblauw jou heel mooi zal staan!
Ja, precies! Lavendel staat me voor geen meter, eigenlijk alle pastelkleuren niet.
Ik denk dat deze kleur jou ook mooi staat, dat is de blauwe versie van de top die ik bovenaan deze pagina plaatste:
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Harrison schreef:Carrie schreef:Ik denk dat koningsblauw jou heel mooi zal staan!
Haha ik schrijf lavendel! Ik bedoelde eigenlijk inderdaad pastel
Gast- Gast
toch maar even een lange broek aangedaan vandaag
Laatst aangepast door Plien84 op di 30 jul 2013 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Oh heel klein door vanaf bovenaf foto te maken
Maar gaat om de kleding;)
Maar gaat om de kleding;)