Spandoek Vista print
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spandoek Vista print
Vorig jaar stond er hier op Yes een linkje/code voor een gratis spandoek bij Vistaprint.
Deze hebben meerderen volgens mij laten maken, waaronder ik. Ik heb er toen 1 gekozen speciaal voor de 1e verjaardag van mijn zoontje. Maar ik wil er eigenlijk nog wel 1 laten maken die ik meerdere verjaardagen kan gebruiken.
Weet iemand of er toevallig nog een code voor in omloop is? Ik vind het eigenlijk zonde geld om er zo 1 te laten maken
Deze hebben meerderen volgens mij laten maken, waaronder ik. Ik heb er toen 1 gekozen speciaal voor de 1e verjaardag van mijn zoontje. Maar ik wil er eigenlijk nog wel 1 laten maken die ik meerdere verjaardagen kan gebruiken.
Weet iemand of er toevallig nog een code voor in omloop is? Ik vind het eigenlijk zonde geld om er zo 1 te laten maken
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Re: Spandoek Vista print
volgens mij was dat een tijdelijke actie van vistaprint zelf.. Nu kun je m niet meer gratis laten maken volgens mij, maar betaal je er een actiebedrag voor.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Ik heb hem misschien een maandje terug nog tegen verzendkosten laten printen. Volgens mij was het nog dezelfde actiecode als destijds, iets van vistaprint01 (weet het helaas niet zeker meer!).
Heb je al even met Google gekeken of er een code te vinden is?
Heb je al even met Google gekeken of er een code te vinden is?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Verleden jaar heb ik ook een gratis spandoek laten maken. Het afgelopen jaar heb ik regelmatig een kaartje van vista print bij diverse tijdschriften gehad voor een gratis spandoek. Ik heb het idee dat de codes gewoon hetzelfde zijn maar dat je maar 1x per adres mee kan doen met de actie.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
www.vistaprint.nl/vista242
Niet gratis, maar voor 9,99 incl. verzenden.
Niet gratis, maar voor 9,99 incl. verzenden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hier in de la nog een kaartje gevonden waarmee ik een spandoek kon maken voor € 0,99.
Gelijk 1 gemaakt, wel jammer dat de verzendkosten bijna € 9,- zijn . Maar goed anders duurt het 2 weken en dan is het misschien net te laat.
Misschien dat iemand anders ook nog wat aan de link heeft:
www.vistaprint.nl/voucher21
Ik weet niet of die meerdere malen te gebruiken is, ik heb hem zelf dus net gebruikt.
Gelijk 1 gemaakt, wel jammer dat de verzendkosten bijna € 9,- zijn . Maar goed anders duurt het 2 weken en dan is het misschien net te laat.
Misschien dat iemand anders ook nog wat aan de link heeft:
www.vistaprint.nl/voucher21
Ik weet niet of die meerdere malen te gebruiken is, ik heb hem zelf dus net gebruikt.
Lith- Fluisteraar
Wel ontzettend irritant zeg dat ze je allerlei andere dingen willen aansmeren als je wat bestelt.
Moest even goed kijken voor ik er ongewenste dingen bij krijg haha
Moest even goed kijken voor ik er ongewenste dingen bij krijg haha
Lith- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» tekst spandoek 30 jaar!?
» Leuke tekst voor op spandoek?
» waar koop ik print leggings?
» Op zoek naar behang met giraffenhuid print..
» Leuke tekst voor op spandoek?
» waar koop ik print leggings?
» Op zoek naar behang met giraffenhuid print..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: