Oh oh Tirol
+46
Kaboutertje
BJA
Cow
teletascha
Caroow
Rapunzel
Spring
L!ND@
Atelier Madame
Just MayBe
ThinkPink
smooch
Raindrop
poppetje
Mida4you
Suus
Prosecco
Inge
Caramba
Middleme
Minx
CCC
Jordana
MissD
sonly
Beachgirl
Vlinderjoy
Error
Lynn_
Sarah1985
Manonn
Silver
Oasis
Susan
Zwerver
Lindsya
Toet
Chocolate Cookie
Pannetoet
Jeanette
mo-lola
Blond
VeryCherry
_DoI
loura
patjuhhh
50 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Oh oh Tirol
welke tattoo? Op haar rug? Vind dat een gewone maar beetje erg groot uitgevallen rugtattoo.
Ik vind het een leuk programma maar dat gespot vind ik irritant. Al erger ik me er in dit programma niet echt aan.
Vind het wel een beetje jammer dat Tatjana er uit is. Ze zorgde wel voor sensatie in de groep. Maar nu komen er twee jongens bij? Ben benieuwd met welk doel? Want had een beetje het idee dat Tatjana ook voor de sensatie er in gezet is. Vooral omdat zij als enige meid er al eerder was dan de andere meiden.
Ik vind het een leuk programma maar dat gespot vind ik irritant. Al erger ik me er in dit programma niet echt aan.
Vind het wel een beetje jammer dat Tatjana er uit is. Ze zorgde wel voor sensatie in de groep. Maar nu komen er twee jongens bij? Ben benieuwd met welk doel? Want had een beetje het idee dat Tatjana ook voor de sensatie er in gezet is. Vooral omdat zij als enige meid er al eerder was dan de andere meiden.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
nah ik hou al niet van zulk tattoo`s en ik vind dat die op je onderrug horen, startend bij je stuitje. Maar zei heeft `m zo`n beetje halverwege der rug staan
Gast- Gast
Whahaha! Lily, ik snap wat je bedoelt._Donnaa schreef:Ja Barbie heeft een kontgewei haha!
Spring- Kletskop
Weet ik, was ook reactie op Donna maar ook op jou. Dat ik snap wat je bedoelt, hij is idd wel erg asogroot.
Spring- Kletskop
vast dat stukje dat ze naar beneden gleden in het water en dat fout ging (dat was het enige waar ik om moest lachen:P)Spetterdespat schreef:Er was gister wel een stukje waar ik erg hard om moest lachen, maar het heeft geen indruk gemaakt, want weet niet meer waar het om ging.
Vind het zo nep en niet leuk, en toch kijk ik het
Tony vind ik ook echt helemaal niks, wat een irritant omhooggevallen joch
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:vast dat stukje dat ze naar beneden gleden in het water en dat fout ging (dat was het enige waar ik om moest lachen:P)Spetterdespat schreef:Er was gister wel een stukje waar ik erg hard om moest lachen, maar het heeft geen indruk gemaakt, want weet niet meer waar het om ging.
Vind het zo nep en niet leuk, en toch kijk ik het
Tony vind ik ook echt helemaal niks, wat een irritant omhooggevallen joch
Ik moest even hard nadenken, wist het echt even niet meer, maar idd dat was het stukje waar ik erg hard om moest lachen.
En wat zal Barbie met Tony gaan uitvreten? Camera's werden daar wel gedraait door Samantha.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
nah het eerste wat ik dacht was seks, maar dat zal wel niet want tijdens dat programma had ze al een vriend waarvoor ze die tattoo heeft laten zetten, maar wat wel .... ik weet het niet.
Gast- Gast
Misschien doen ze wel alsof? Alles is toch al fake.
Net als Tijger eruit, 2 nieuwen er weer in.
Net als Tijger eruit, 2 nieuwen er weer in.
Caramba- Ratel
is tijger eruit?? ik heb t vorige week al niet gezien en deze week ook niet. naja zondag maar even terugkijken van deze week.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ja, ze is eruit. Ze hebben haar min of meer weggepest. Wel zielig eigenlijk, maar ik vond dat ze nogal een grote bek had voor een nieuwkomer.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond haar zo 'tokkie' overkomen. En dat overmatige gescheld van haar vond ik ook te ver gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan haar 9 van de 10 keer ook niet verstaan, ze praat alsof ze constant dronken is.
Gast- Gast
Ik zat gister even naar van der Vorst ziet Sterren te kijken. Jokertje, Vincent en Roos waren daar in. Ze zeiden dat er plannen zijn voor nog een programma
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Ik zat gister even naar van der Vorst ziet Sterren te kijken. Jokertje, Vincent en Roos waren daar in. Ze zeiden dat er plannen zijn voor nog een programma
Dat zou wel uber triest zijn..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vind die Vincent als gewone jongen gisteren bij Van der Vorst ziet sterren, eigenlijk nog gewoon overkomen een leuke, aardige gast ook.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind die Vincent als gewone jongen gisteren bij Van der Vorst ziet sterren, eigenlijk nog gewoon overkomen een leuke, aardige gast ook.
Dit dacht ik ook, en vond hem ook niet zo bekakt praten als in Oh Oh Tirol.
Caramba- Ratel
Jeanette schreef:Spetterdespat schreef:Ik zat gister even naar van der Vorst ziet Sterren te kijken. Jokertje, Vincent en Roos waren daar in. Ze zeiden dat er plannen zijn voor nog een programma
Vorig jaar werd er nog gezegd dat er een nieuwe versie zou komen, met nieuwe mensen op Ibiza (met een stel corpsballen).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik volg het stiekem ook. En ook al zijn het wel wat uitgesproken types, ik denk dat ze irl allemaal best leuk/aardig zijn. Ze laten natuurlijk ook bewust de meest foute dingen en uitspraken zien, anders kijkt er geen hond naar.
Die tijgertje vond ik wel erg, met haar k.anker dit en k.anker dat. En dan die schorre stem van dr met die grote bakkes, anders steek je nog even een peuk op en neem je er gelijk een flügeltje bij he. Maar ik denk dat die meid veel te verduren heeft gehad in dr leven en een soort muur om zich heeft gebouwd, anders reageer je niet overal zo defensief op. Best sneu eigenlijk.
Die tijgertje vond ik wel erg, met haar k.anker dit en k.anker dat. En dan die schorre stem van dr met die grote bakkes, anders steek je nog even een peuk op en neem je er gelijk een flügeltje bij he. Maar ik denk dat die meid veel te verduren heeft gehad in dr leven en een soort muur om zich heeft gebouwd, anders reageer je niet overal zo defensief op. Best sneu eigenlijk.
Gast- Gast
Idd Tea, dat idee heb ik ook. Volgens mij is het een typisch gevalletje van grote bek, klein hartje.
Ik denk dat het eigenlijk een heel lief klein meisje is. Maar dat ze te veel heeft mee gemaakt in haar jonge leventje en daarom zo'n grote bek heeft om zichzelf te beschermen.
Misschien als je haar echt kent, dat ze echt lief kan zijn.
Ik denk dat het eigenlijk een heel lief klein meisje is. Maar dat ze te veel heeft mee gemaakt in haar jonge leventje en daarom zo'n grote bek heeft om zichzelf te beschermen.
Spring- Kletskop
Biancy schreef:Idd Tea, dat idee heb ik ook. Volgens mij is het een typisch gevalletje van grote bek, klein hartje.
Precies. Je zag gewoon hoe ze op een gegeven moment brak. Best sneu hoor.
Gast- Gast
_Chance schreef:Jeanette schreef:Spetterdespat schreef:Ik zat gister even naar van der Vorst ziet Sterren te kijken. Jokertje, Vincent en Roos waren daar in. Ze zeiden dat er plannen zijn voor nog een programma
Vorig jaar werd er nog gezegd dat er een nieuwe versie zou komen, met nieuwe mensen op Ibiza (met een stel corpsballen).
Dat heb ik gister ook ergens gelezen, dat er een 3e serie komt.
Gast- Gast
Ik irriteerde me mateloos aan tijgertje. Altijd dat gescheld met kanker..
Ben blij dat ze eruit is.
Ben blij dat ze eruit is.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: