Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pectus

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pectus Empty Pectus

Bericht  Blue flower zo 21 jul 2013 - 10:11

Heb al eerder een topic geopend omdat ik mijn jongste ervan verdacht pectus te hebben (een gat tussen het borstenbeen) en van de week te horen gekregen dat het daarwerkelijk ook zo is, en nu let ik natuurlijk wel op mijn oudste maar van de week zat hij op bed en toen zag ik dat hij het ook had (wel een zeer milde vorm)

Iemand waarvan het kindje het ook heeft? Ze gaan bij J. Tot het eerste jaar kijken hoe het zich ontwikkelt omdat het al best heel erg duidelijk is, en dan kijken wat we gaan doen en of hij er last van heeft.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pectus Empty Re: Pectus

Bericht  RiLiJu zo 21 jul 2013 - 23:40

Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb het net even opgezocht.
Het lijkt me best heftig en ook erg spannend voor jullie. Hopelijk valt het uiteindelijk mee!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Blue flower ma 22 jul 2013 - 0:57

Ja veel mensen kennen het niet maar het komt voorbij 1 op de 300 kindjes dus best veel.
Het is erfelijk maar aan mijn kant en man zijn kant komt het niet voor, echt gek dus.

Maar de oudste heeft het dus in een zeer milde variant want in eerste instantie was het me niet eens opgevallen bij hem, en bij J. vond ik zijn borstkastje altijd al anders eruit zien. En wist door een ex van mijn schoonzusje dat dit bestond, hij had in heel erge vorm.

En man en ik dachten dit dus al direct en werd dus vorige week bevestigd, wij hebben het idee dat J. Er geen last van heeft dus dat is wel fijn, maar ja nu kijken hoe het gaat ontwikkelen. Ik zou zelf niet direct kiezen voor een operatie omdat deze best zwaar zijn en zolang wij denken dat hij geen last heeft laten we dat aan hem over als hij ouder is..
Maar mocht hij er last van gaan krijgen dan laten we hem zo snel mogelijk opereren.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud