Computervraagje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Computervraagje
Hoi!
Even een vraagje:
Ik kon eerst altijd bijv hier op het forum een topic openen in een nieuw scherm.
Dan hield ik de Ctrl toets ingedrukt en klikte ik op het topic en die opende dan mooi in een nieuw venster.
Maar sinds vandaag doet ie het niet meer en dat vind ik toch best irritant merk ik.
Iemand enig idee hoe dit kan en/of ik het kan herstellen?
Thanks!
Even een vraagje:
Ik kon eerst altijd bijv hier op het forum een topic openen in een nieuw scherm.
Dan hield ik de Ctrl toets ingedrukt en klikte ik op het topic en die opende dan mooi in een nieuw venster.
Maar sinds vandaag doet ie het niet meer en dat vind ik toch best irritant merk ik.
Iemand enig idee hoe dit kan en/of ik het kan herstellen?
Thanks!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Computervraagje
Krijg je die optie niet te zien als je rechtermuisklikt op op de link?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Jawel maar ik kon het ook altijd doen met die CTRL knop en dat vind ik wel makkelijker
SoCali- Fluisteraar
Ok, maar het werkt dus wel. Betekent dat het niet aan de link ligt, maar aan de instellingen van je toetsenbord.
Ik ben niet zo thuis in alle instellingen van Windows (heb zelf een mac), maar je zou even bij je toetsenbordinstellingen moeten kijken. Hij staat of per ongeluk op de verkeerde taal, of de snelkoppelingem staan niet goed ingesteld.
Ik ben niet zo thuis in alle instellingen van Windows (heb zelf een mac), maar je zou even bij je toetsenbordinstellingen moeten kijken. Hij staat of per ongeluk op de verkeerde taal, of de snelkoppelingem staan niet goed ingesteld.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Dat is dus het irritante, ik heb niks gewijzigd, zover ik zie staat alles zoals het altijd al stond...
SoCali- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: