Wat ben jij aan het doen?
+125
Sorella
BlackPoint
Jasmine
*Bloempje*
Luce
Marin
Kreeftje
loura
Mermaid
Atelier Madame
studiebol
Dikkie Dik
Pommes
Capt'n Zero
claudiaveronique
Ragazza
Taeda
M-G
slaatje
Nana
Auxo
Sam
Shopaholic
Ilovethe90s
nina
Roxi3
Suus
Printje
Feline
RioolSpook
Lilypie
silly-one
NoMercy
Pandora
Maple
Slakje
Sterre
Aziraphale
Palmyra
SoGood
xxjojootjexx
Gympie
Joli86
Blueschick
Katrien
Petteflet
Pompoen
sokpop
Viva
Pannetoet
Tabbert
girli
Moira
minoessepoes
Paper Crown
Elliot
Reeza
SarahKey
Uiltje
banjer49
Exogenesis
Urban Naked
Lady Starstruck
Pitufo
Parel
Arwyn
Ooh La La!
Lejow
Esperanza
Eponine
Poubelle
Bosjesvrouw
Burn
Caramba
SnowWhite
Rose
Mida4you
GeKKiE
Prosecco
Rush
rapa nui
Bazinga
Poisongirl
Lady4
Angela_1986
Aagje!
M@niek
Kaboutertje
Lynn_
Sea of Trees
Merai
Bliss
Yvke
Kowalski
Sarah1985
Jeanette
Japie
Nyx
Ibbeltje
_Lacey_
Silver
Caroow
Shisha
Pineco
Champagne
Fortissimo
Tsjip
Middleme
Destino
_Liv
Oasis
Razz
Jilke
Eris
ExpressoB
Sanne
Victoria-
Saga
Rebecca
Lonely Goatherd
CCC
Joan
Blixum
Dora
Mees
129 plaatsers
Pagina 7 van 17
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Re: Wat ben jij aan het doen?
Ik zit aan de espresso en zit me te bedenken wat ik vandaag eens ga doen. Maandag is meestal strijkdag, maar daar is het nu wel erg warm voor.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Ik ben al vanaf 08:30 sinds julian wakker is hem aan 't redden. Mijn kind is in beweging. Mijn hemel..
Ja, zodra ze voortbewegen nemen ze alles over en moet je overal ogen hebben
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Paper Crown schreef:Ik ben al vanaf 08:30 sinds julian wakker is hem aan 't redden. Mijn kind is in beweging. Mijn hemel..
Hij heeft al de plant omgebonkt..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Paper Crown schreef:Ik ben al vanaf 08:30 sinds julian wakker is hem aan 't redden. Mijn kind is in beweging. Mijn hemel..
Hij heeft al de plant omgebonkt..
Hier plukken ze "bloemen" voor me, en komen dat dan heel lief brengen bij me
Gast- Gast
En ze werken samen tegenwoordig, de een komt een heel verhaal tegen me ophangen om me af te leiden en de ander haalt de rottigheid uit. Flessen open draaien en alles over de grond gooien en doorheen gaan stampen is ook een nieuwe hobby. Of live candy crush (of koekjes, als het maar zooi maakt)
En de ene zegt dan gelijk: "O, solly hool". Wordt dan maar eens boos
En de ene zegt dan gelijk: "O, solly hool". Wordt dan maar eens boos
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 21 jul 2013 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:En ze werken samen tegenwoordig, de een komt een heel verhaal tegen me ophangen om me af te leiden en de ander haalt de rottigheid uit. Flessen open draaien en alles over de grond gooien en doorheen gaan stampen is ook een nieuwe hobby. Of live candy crush (of koekjes, als het maar zooi maakt)
Moet hier bijna van huilen. Haha.
Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:En ze werken samen tegenwoordig, de een komt een heel verhaal tegen me ophangen om me af te leiden en de ander haalt de rottigheid uit. Flessen open draaien en alles over de grond gooien en doorheen gaan stampen is ook een nieuwe hobby. Of live candy crush (of koekjes, als het maar zooi maakt)
Je wordt vanzelf makkelijker qua huishouden, je hebt ook weinig keus, het is gewoon niet schoon en netjes te houden met 2 dreumessen over de vloer.
Zelfs mijn perfectionisme heeft het opgegeven.
Maar 2 kleine armpjes om je heen, een dikke kwijlkus en een koppie tegen je schouder wat "mama" mompelt maakt alles goed
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:En ze werken samen tegenwoordig, de een komt een heel verhaal tegen me ophangen om me af te leiden en de ander haalt de rottigheid uit. Flessen open draaien en alles over de grond gooien en doorheen gaan stampen is ook een nieuwe hobby. Of live candy crush (of koekjes, als het maar zooi maakt)
Je wordt vanzelf makkelijker qua huishouden, je hebt ook weinig keus, het is gewoon niet schoon en netjes te houden met 2 dreumessen over de vloer.
Zelfs mijn perfectionisme heeft het opgegeven.
Ik heb volgens mij ook een ondeugd.. Kijk, een plant heeft hij omgeschopt en kijkt naar de andere..
Ach, weet je, als ze groot zijn kan je alles weer netjes en ordelijk houden, ze zijn maar 1x klein. En waarschijnlijk komen er bij ons niet meer kinderen (helaas), dus maar van genieten. Het gaat al zo snel, ze zijn al weer 2.
Heb liever dat ze later zeggen: "Het was altijd zo leuk thuis" ipv "het was altijd zo schoon thuis" (al zijn er dagen dat ik me overal aan erger, maar vandaag heb ik een goed humeur )
Gast- Gast
Hahah PC wat een boefje, netjes op het kleed blijven liggen zit er niet meer in!
Ik zit op het werk, moet een hele lange dag werken omdat mijn collega vrij is en er is werkelijk geen fluit te doen, er zijn amper medewerkers aanwezig, vorige week heb ik al een hele berg achterstallige administratie weg gewerkt dus ik moet nu wel aan de klusjes beginnen waar ik eigenlijk echt geen zin is. Nog even volhouden tot half zes.....
Ik zit op het werk, moet een hele lange dag werken omdat mijn collega vrij is en er is werkelijk geen fluit te doen, er zijn amper medewerkers aanwezig, vorige week heb ik al een hele berg achterstallige administratie weg gewerkt dus ik moet nu wel aan de klusjes beginnen waar ik eigenlijk echt geen zin is. Nog even volhouden tot half zes.....
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:
Ach, weet je, als ze groot zijn kan je alles weer netjes en ordelijk houden, ze zijn maar 1x klein. En waarschijnlijk komen er bij ons niet meer kinderen (helaas), dus maar van genieten. Het gaat al zo snel, ze zijn al weer 2.
Heb liever dat ze later zeggen: "Het was altijd zo leuk thuis" ipv "het was altijd zo schoon thuis" (al zijn er dagen dat ik me overal aan erger, maar vandaag heb ik een goed humeur )
Ik snap wat je zegt! Het is hier altijd wel schoon, behalve dan de kwijlspoor die hij op de vloer maakt, anders weet hij de weg niet meer terug, maar damn wat geeft een baby troep zeg! En jij hebt er ook nog eens 2 die 2 zijn! Die van mij sluit ik op in de box of ik zet hem in zijn speeltafel, kan ie geen kant op maar als ie twee is, stampt ie denk ik ook zijn koekjes fijn en propt zijn brood door de shutters.
Ik moet zo nog ff een paar uurtjes naar school om wat voor te bereiden voor het nieuwe jaar, maar daarna ga ik vijf weken chillen. ZO!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ga zo boodschappen doen en huis schoonmaken, nu het nog een beetje te doen is qua weer. Dan even helemaal niks doen! En vanavond weer werken.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:
Ik snap wat je zegt! Het is hier altijd wel schoon, behalve dan de kwijlspoor die hij op de vloer maakt, anders weet hij de weg niet meer terug, maar damn wat geeft een baby troep zeg! En jij hebt er ook nog eens 2 die 2 zijn! Die van mij sluit ik op in de box of ik zet hem in zijn speeltafel, kan ie geen kant op maar als ie twee is, stampt ie denk ik ook zijn koekjes fijn en propt zijn brood door de shutters.
Daar twijfel ik niet aan
Gast- Gast
Ik ben aan het wachten tot de was klaar is en ondertussen vouw ik alvast wat droog is. Daarna ga ik naar school om aan mijn studie te werken. Tentamen komt dichterbij en deadline conceptversie van scriptie ook. Ik moet echt harder gaan werken, zonnig of niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pff en ik ben aan het werk.
Had liever aan het strand gelegen...
Of mij kapot gelachen om jullie kindjes Hahaha - *denkt* die andere plant gaat ERAAN!! *gna gna* -
Of mij kapot gelachen om jullie kindjes Hahaha - *denkt* die andere plant gaat ERAAN!! *gna gna* -
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Sterkte Rush!
Ik zit nu even op de bank, 2 ontbijtkoekjes te eten, heb zo'n 40min met alleen mijn benen in de zon gezeten. Ik moet ook het huishouden doen vandaag maar hier binnen is het wel goed te doen.
Ik zit nu even op de bank, 2 ontbijtkoekjes te eten, heb zo'n 40min met alleen mijn benen in de zon gezeten. Ik moet ook het huishouden doen vandaag maar hier binnen is het wel goed te doen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tabbert schreef:Pff en ik ben aan het werk.
Haha check dit:
"Mam, wie is die witte dude?"
"dude?"
Hahahahaha!!!
Een rare kwast is die nijntje ook
Maar wel een gave MEGA nijn! Wil ik later ook!
Laatst aangepast door Tabbert op zo 21 jul 2013 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Tabbert- Prater
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tabbert schreef:Hahahahaha!!!
Is een Nijn lamp!! 80cm )
PC, haha! Dat konijn is geweldig!
Ik zit lekker op de bank. Ben een appel aan het eten en een kop thee aan het drinken. Ga vanmiddag lekker buiten zitten en wat opruimen.
Ik zit lekker op de bank. Ben een appel aan het eten en een kop thee aan het drinken. Ga vanmiddag lekker buiten zitten en wat opruimen.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Echt een gaaf ding, PC.
En wat een leuk manneke heb je ook
Nog meer kattenkwaad updates?
Ik kan met niets meer thuis komen bij mijn ouders; "Is dat voor mij?" roept mijn zussie dan hard en een "nee, dat is voor mij" accepteert ze niet
En wat een leuk manneke heb je ook
Nog meer kattenkwaad updates?
Ik kan met niets meer thuis komen bij mijn ouders; "Is dat voor mij?" roept mijn zussie dan hard en een "nee, dat is voor mij" accepteert ze niet
Tabbert- Prater
Ik heb zonet paardgereden en ben er bijna af gesmolten. Nu even wat boodschappen doen en vanmiddag naar m'n ouders. Ze moeten onze 20-weken echo dvd nog zien.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
Pagina 7 van 17
Permissies van dit forum: