Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?
+2
SuzieQ
josje009
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?
Hoi hoi,
De titel zegt het eigenlijk al; ik ben opzoek naar een budgetmascara (onder de 8 euro) dat net zo'n borsteltje heeft als Max Factor Masterpiece. Heb al wat op internet gekeken, maar tot nu toe niets gevonden. Heeft iemand van jullie een idee?
De titel zegt het eigenlijk al; ik ben opzoek naar een budgetmascara (onder de 8 euro) dat net zo'n borsteltje heeft als Max Factor Masterpiece. Heb al wat op internet gekeken, maar tot nu toe niets gevonden. Heeft iemand van jullie een idee?
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?
Wat voor borsteltje heeft die?
Ik ben zelf helemaal blij met die van Essence, extreme volume dacht ik. Hij is knalroze en heeft zo''n soort rubberen borsteltje.
Ik ben zelf helemaal blij met die van Essence, extreme volume dacht ik. Hij is knalroze en heeft zo''n soort rubberen borsteltje.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Dat borsteltje met die rubber 'haartjes'? Die lijkt wel een beetje op die van de Hema 3D-effect. Alleen is dat borsteltje verder gewoon zwart en niet geel, maar dat lijkt me verder weinig uitmaken
Gast- Gast
Als je nog wel een Masterpiece mascara hebt liggen, zou je hem ook schoon kunnen spoelen en kunnen gebruiken bij een andere willekeurige mascara. Ik ken het borsteltje verder niet.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, bedankt voor deze superhandige tips! Ik heb helaas de laatste masterpiece te gauw weggegooid, en die van de Hema heb ik ff op internet bekeken en dat is precies zo'n borsteltje.
josje009- Fluisteraar
Catrice heeft de glamour doll mascara, heeft ook zo'n borsteltje.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie adviezen! het is uiteindelijk Hema 3d mascara geworden. Was altijd wat sceptisch over dit merk wat mascara betrof, maar het komt echt zeer dichtbij de Max Factor!
Bedankt voor jullie adviezen! het is uiteindelijk Hema 3d mascara geworden. Was altijd wat sceptisch over dit merk wat mascara betrof, maar het komt echt zeer dichtbij de Max Factor!
josje009- Fluisteraar
Haha, daarom gebruik ik 'm al jaren
Gast- Gast
Lennox schreef:Haha, daarom gebruik ik 'm al jaren
Dat begrijp ik! :-) Wou dat ik hem eerder had opgemerkt..
josje009- Fluisteraar
Oh die ga ik ook maar eens proberen dan! (heb nu net een nieuwe Masterpiece Max gekocht)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook die van de Hema, moet ff een nieuwe kopen aangezien ik een ontstoken oog heb gehad,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik had ook altijd Masterpiece, maar heb al een tijdje niet zoveel te besteden, dus toen overgegaan op Catrice. Kreeg het er s avonds met geen mogelijkheid af en mijn wimpers zijn daardoor afgebroken. Ook werd de mascara al heel gauw korrelig en grauw ipv mooi zwart. Ik vind de mascara van de Hema echt n toppertje :-) Heb ook die verlengende mascara gekocht. Die na de 3d maar eens uitproberen. Jullie al ervaring met die?
josje009- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Welke factor gebruik jij?
» X Factor 2011
» liedje x-factor
» X-factor finale
» Simone van Popstars bij X Factor?
» X Factor 2011
» liedje x-factor