Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

+2
SuzieQ
josje009
6 plaatsers

Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  josje009 do 18 jul 2013 - 19:55

Hoi hoi,

De titel zegt het eigenlijk al; ik ben opzoek naar een budgetmascara (onder de 8 euro) dat net zo'n borsteltje heeft als Max Factor Masterpiece. Heb al wat op internet gekeken, maar tot nu toe niets gevonden. Heeft iemand van jullie een idee?

josje009
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  SuzieQ do 18 jul 2013 - 21:06

Wat voor borsteltje heeft die?
Ik ben zelf helemaal blij met die van Essence, extreme volume dacht ik. Hij is knalroze en heeft zo''n soort rubberen borsteltje.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 21:10

Dat borsteltje met die rubber 'haartjes'? Die lijkt wel een beetje op die van de Hema 3D-effect. Alleen is dat borsteltje verder gewoon zwart en niet geel, maar dat lijkt me verder weinig uitmaken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Tiana do 18 jul 2013 - 21:12

Als je nog wel een Masterpiece mascara hebt liggen, zou je hem ook schoon kunnen spoelen en kunnen gebruiken bij een andere willekeurige mascara. Ik ken het borsteltje verder niet.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  josje009 do 18 jul 2013 - 21:19

Wauw, bedankt voor deze superhandige tips! Ik heb helaas de laatste masterpiece te gauw weggegooid, en die van de Hema heb ik ff op internet bekeken en dat is precies zo'n borsteltje.

josje009
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Didi do 18 jul 2013 - 23:49

Catrice heeft de glamour doll mascara, heeft ook zo'n borsteltje.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  josje009 zo 21 jul 2013 - 21:55

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie adviezen! het is uiteindelijk Hema 3d mascara geworden. Was altijd wat sceptisch over dit merk wat mascara betrof, maar het komt echt zeer dichtbij de Max Factor! Very Happy

josje009
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 21:55

Haha, daarom gebruik ik 'm al jaren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  josje009 zo 21 jul 2013 - 23:39

Lennox schreef:Haha, daarom gebruik ik 'm al jaren Wink

Dat begrijp ik! :-) Wou dat ik hem eerder had opgemerkt..

josje009
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Bliss ma 22 jul 2013 - 7:36

Oh die ga ik ook maar eens proberen dan! (heb nu net een nieuwe Masterpiece Max gekocht)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Minx ma 22 jul 2013 - 18:11

Ik heb ook die van de Hema, moet ff een nieuwe kopen aangezien ik een ontstoken oog heb gehad,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  josje009 di 23 jul 2013 - 0:08

Ja ik had ook altijd Masterpiece, maar heb al een tijdje niet zoveel te besteden, dus toen overgegaan op Catrice. Kreeg het er s avonds met geen mogelijkheid af en mijn wimpers zijn daardoor afgebroken. Ook werd de mascara al heel gauw korrelig en grauw ipv mooi zwart. Ik vind de mascara van de Hema echt n toppertje :-) Heb ook die verlengende mascara gekocht. Die na de 3d maar eens uitproberen. Jullie al ervaring met die?

josje009
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor? Empty Re: Budgetmascara met net zo'n borsteltje als Max Factor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum