Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(goede) morgen

+23
loura
Mida4you
Pandora
Exogenesis
Bosjesvrouw
Sarah1985
*Bloempje*
Middleme
Pompoen
Toet
Elliot
BlackPoint
Arwyn
Sterre
Charles
Steep
Uiltje
slaatje
_Liv
Roxi3
Lejow
Auxo
Ibbeltje
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Mida4you wo 17 jul 2013 - 20:30

Goedemorgen!
Ik moet er echt aan wennen dat ik nu al verlof heb. Heb het huishouden al gedaan, wasje in de wasmachine en verder heb ik geen idee wat ik allemaal ga doen.... Dochter zit op de opvang 

Fijne dag iedereen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  loura wo 17 jul 2013 - 20:43

Goedemorgen!

Hmm er hebben dus meer buikpijn? Ik heb sinds twee dagen acute maagpijn, nadat ik ontbeten heb. Ik durf dus nu eigenlijk niet te ontbijten. Gister heeft de pijn de hele dag volgehouden en ben ik ook maar meteen naar de dokter geweest. Die denkt aan een bacterie, dus vandaag moet ik ontlasting brengen naar het ziekenhuis, bah!! Lekker in mijn vakantie. Beterschap voor de mensen die ook buikpijn hebben!

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Feline wo 17 jul 2013 - 21:10

Ja! Ik heb ook al sinds zondag last van m'n buik. Zondagnacht echt een hele heftige pijnaanval, benen verkrampten helemaal en ik begon te hyperventileren. En sindsdien constant misselijk en enorm opgezette buik. Heel irritant! Hopen dat het snel wegtrekt!

Ik mag vandaag werken en vanavond dozen inpakken bij m'n vriend die morgen gaat verhuizen.

Beterschap voor de zieken en veel plezier allemaal!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Davinia wo 17 jul 2013 - 21:13

Goedemorgen! 

Wat vervelend dat er een stel meiden ziek zijn, beterschap! 

Ik heb wel lekker geslapen. Behalve dat mijn vriend vannacht thuis kwam van zijn werk en toen zijn fles parfum in de badkamer kapot liet vallen. Dus kon ik dat op gaan ruimen. En die lucht was echt niet te harden zeg! :O 
Over uurtje staan m'n vriendinnen op de stoep en gaan we naar strandje. Aangezien ik me ook helemaal niet lekker voel, hoop ik dat ik het lekker een dagje vol kan houden. En anders ben ik snel weer thuis, want het is 100 meter verderop :P
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  M@niek wo 17 jul 2013 - 21:22

Goedemorgen...deze rot morgen Sad vanaf 4 uur al uit bed aangezien ons aquarium vannacht is geklapt....ruim 300 liter over de vloer!

Alles is opgeruimd, visjes zijn ondergebracht en nu is het alleen verzekeringswerk. Mijn man is echt super verdrietig Sad
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  slaatje wo 17 jul 2013 - 21:22

Davinia schreef:Goedemorgen! 

Wat vervelend dat er een stel meiden ziek zijn, beterschap! 

Ik heb wel lekker geslapen. Behalve dat mijn vriend vannacht thuis kwam van zijn werk en toen zijn fles parfum in de badkamer kapot liet vallen. Dus kon ik dat op gaan ruimen. En die lucht was echt niet te harden zeg! :O 
Over uurtje staan m'n vriendinnen op de stoep en gaan we naar strandje. Aangezien ik me ook helemaal niet lekker voel, hoop ik dat ik het lekker een dagje vol kan houden. En anders ben ik snel weer thuis, want het is 100 meter verderop :P

 Hoezo ruimt hij dat niet zelf op? (mag me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar vraag het me toch af )
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Davinia wo 17 jul 2013 - 21:43

slaatje schreef:
Davinia schreef:Goedemorgen! 

Wat vervelend dat er een stel meiden ziek zijn, beterschap! 

Ik heb wel lekker geslapen. Behalve dat mijn vriend vannacht thuis kwam van zijn werk en toen zijn fles parfum in de badkamer kapot liet vallen. Dus kon ik dat op gaan ruimen. En die lucht was echt niet te harden zeg! :O 
Over uurtje staan m'n vriendinnen op de stoep en gaan we naar strandje. Aangezien ik me ook helemaal niet lekker voel, hoop ik dat ik het lekker een dagje vol kan houden. En anders ben ik snel weer thuis, want het is 100 meter verderop :P

 Hoezo ruimt hij dat niet zelf op? (mag me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar vraag het me toch af )

Dat wilde hij zelf ook wel doen hoor, hij wilde niet dat ik het deed, maar uit ervaring weet ik dat mijn vriend niet weet hoe hij zulke dingen aan moet pakken. Als het aan hem lag gooide ie onze nieuwe handdoeken erop en gooide ie die handdoeken gelijk weg. Dus daar had ik weinig zin in. Dus heb ik het maar opgeruimd, dan weet ik zeker dat het gebeurd zoals ik dat wil Embarassed  Ik kan dat soort dingen heel moeilijk uit handen geven.
En anders moet ik hem precies vertellen hoe hij dat moet doen en dan kan ik het net zo goed zelf gelijk eventjes doen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Summerlovin wo 17 jul 2013 - 21:47

Ik heb mijn laatste dingen ingepakt en vertrek straks naar Rome smile ! Mijn dag kan dus niet stuk.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Auxo wo 17 jul 2013 - 22:14

Hier heeft nog even slapen me goed gedaan, zo goed dat ik vanmiddag toch lekker ga zwemmen! Moet ook nog poetsen eigenlijk, maar dat loopt niet weg.

Beterschap voor de zieken! 
Fijne dag voor allemaal!
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Exogenesis wo 17 jul 2013 - 23:00

M@niek schreef:Goedemorgen...deze rot morgen :(vanaf 4 uur al uit bed aangezien ons aquarium vannacht is geklapt....ruim 300 liter over de vloer!

Alles is opgeruimd, visjes zijn ondergebracht en nu is het alleen verzekeringswerk. Mijn man is echt super verdrietig Sad

Wow! Wat naar zeg Sad  Veel waterschade, neem ik aan?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(goede) morgen - Pagina 2 Empty Re: (goede) morgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum