Hoe is het met....
+25
liesje
M-G
Luce
Sanne
Pompoen
sharky
Laurientje
Tania
Twellie
Amber-
Floor
Jade
Novalee
Laced
Jasmine
mii_joyce
Pien
Happydobby
Teddyaapje
Zonneschijn
Snoes
Linda
Vancity_girl
Parel
_Lana_
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe is het met....
Floor: voor jou.
MAAR: Jij hebt totaal geen reden om je te schamen. Dat iets niet het gewenste resultaat oplevert, daar kun jij niets aan doen. Jij wilt tenminste vechten en hulp accepteren, dat is juist iets om trots op te zijn. Zo is lang niet iedereen, van die instelling kunnen een hoop mensen nog wat leren.
MAAR: Jij hebt totaal geen reden om je te schamen. Dat iets niet het gewenste resultaat oplevert, daar kun jij niets aan doen. Jij wilt tenminste vechten en hulp accepteren, dat is juist iets om trots op te zijn. Zo is lang niet iedereen, van die instelling kunnen een hoop mensen nog wat leren.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Floor: ook ik wens je veel sterkte. Het is niet nodig om je te schamen, als je zo weinig slaapt als jij en het zo druk hebt, denk ik dat er maar weinig mensen wel overeind blijven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
je hoeft je echt niet te schamen Floor! Ik vind het juist bewonderenswaardig dat je hulp zoekt en doorgaat! en hulp zoeken na de ervaring dat het niet lukt, is nog veel knapper!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben ook benieuwd naar mauwmauw!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Komt Snoopy met een cijfetje erachter (87?) hier eigenlijk nog? Ik weet dat ze nog een tijdje een andere naam heeft gehad maar die weet ik niet meer. Ze heeft een zoon en dochter die ongeveer net zo oud zijn als mijn kinderen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Die heeft een andere naam idd, ze komt hier nog altijd hoor, maar niet meer zoveel als voorheen, ik pm je even.,Tania schreef:Komt Snoopy met een cijfetje erachter (87?) hier eigenlijk nog? Ik weet dat ze nog een tijdje een andere naam heeft gehad maar die weet ik niet meer. Ze heeft een zoon en dochter die ongeveer net zo oud zijn als mijn kinderen.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
dank jullie wel dames.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Laced leuk dat je naar me vraagt! Zoals novalee al zei heb ik een moeilijke tijd achter de rug. Langzaamaan gaat het beter. Ik zou heel graag nog eens zwanger willen raken maar daar is het nu nog niet de juiste tijd voor. En ik ga niet meer de mmm in dus het is maar de vraag of het ons gegund is. Ik ben heel blij met mijn zoon, heb intens genoten van de zwangerschap dus als het bij deze blijft kan ik ook heel gelukkig zijn. Al zou ik het heel graag nog eens allemaal willen meemaken!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Moepie, en dan vooral haar zoon en zijn voetjes?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
.
Laatst aangepast door Pompoen op do 19 sep 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een nare vrouw, Pompoen. Krijg je dat er ook nog eens bij. Gelukkig dat je het kan relativeren met je vriendinnen om je heen. Het slaat natuurlijk nergens op dat ze zich zo gedraagt.
Heb je de borstvoeding nu helemaal afgebouwd, zodat je iets kan krijgen voor het slapen? Dat zou wel fijn zijn denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd naar R. van Printje. Is hij in zijn nieuwe kamer beter gaan slapen? Ik lees wel eens dat hij nog steeds wel wakker wordt 's nachts, maar is het wel verbeterd? En heb je ooit nog zo'n persoon erbij gehaald om in de kamer waar hij eerst sliep te gaan kijken?
Heb je de borstvoeding nu helemaal afgebouwd, zodat je iets kan krijgen voor het slapen? Dat zou wel fijn zijn denk ik.
Ik ben ook wel benieuwd naar R. van Printje. Is hij in zijn nieuwe kamer beter gaan slapen? Ik lees wel eens dat hij nog steeds wel wakker wordt 's nachts, maar is het wel verbeterd? En heb je ooit nog zo'n persoon erbij gehaald om in de kamer waar hij eerst sliep te gaan kijken?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Ja ik ben idd gestopt met borstvoeding zodat ik weer melatonine kon gaan slkken en evt. wat anders. De melatonine helpt al een heel stuk! Ik wil ook niet te veel zooi in mijn lijf, ik heb ten slotte in mijn eentje de verantwoording voor mijn hummeltje dus ik moet wel adequaat blijven reageren natuurlijk!
En dat mens is niet goed wijs, ben daardoor nu wel erg op mijn hoede, zou haar niet graag tegen komen.
En dat mens is niet goed wijs, ben daardoor nu wel erg op mijn hoede, zou haar niet graag tegen komen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, ik las je blog vanmiddag. En ik vind het knap en mooi dat je een stuk van je rouwproces met anderen deelt. Het doorbreekt een soort van taboe ofzo. Veel mensen weten niet wat ze moeten zeggen in zulke gevallen. Het is 'fijn' om te lezen hoe je het ervaart, het maakt het een soort van menselijker ofzo.
En soms, als ik je updates op FB lees wil ik je alleen maar een dikke knuffel geven. Niet omdat je 'zielig' bent oid, maar gewoon, ik weet niet. Het is niet niks waar je allemaal doorheen moet. Het is een harde maar wellicht ook ergens een leerzame weg denk ik als ik je blogs zo lees. Dikke knuffel dus
Ik weet wel dat het overlijden van A en het ziekenhuis waar ik met B heb gezeten met ál die kindjes die op de rand van de dood zaten ( en de gesprekken met ouders, die door gingen en moesten en blij waren met élke stap voorwaarts, hoe klein ook) en onze eigen situatie met B mij echt iets hebben geleerd hoe gek dat ook mag klinken. Het gaat allemaal niet om al die 'grote' dingen: een groot huis, een dikke spaarrekening, etc. Who cares anyway.. Ik waardeer de kleine momenten hier meer, ik geniet meer. Het gaat om het nú, niet blijven uitstellen maar genieten van het nu. Ik had zo graag gezien dat A nog bij jullie was.. Echt.
En soms, als ik je updates op FB lees wil ik je alleen maar een dikke knuffel geven. Niet omdat je 'zielig' bent oid, maar gewoon, ik weet niet. Het is niet niks waar je allemaal doorheen moet. Het is een harde maar wellicht ook ergens een leerzame weg denk ik als ik je blogs zo lees. Dikke knuffel dus
Ik weet wel dat het overlijden van A en het ziekenhuis waar ik met B heb gezeten met ál die kindjes die op de rand van de dood zaten ( en de gesprekken met ouders, die door gingen en moesten en blij waren met élke stap voorwaarts, hoe klein ook) en onze eigen situatie met B mij echt iets hebben geleerd hoe gek dat ook mag klinken. Het gaat allemaal niet om al die 'grote' dingen: een groot huis, een dikke spaarrekening, etc. Who cares anyway.. Ik waardeer de kleine momenten hier meer, ik geniet meer. Het gaat om het nú, niet blijven uitstellen maar genieten van het nu. Ik had zo graag gezien dat A nog bij jullie was.. Echt.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik heb het misschien
(eerder) in de verkeerde pijler (algemeen) geplaatst maar ik ben erg benieuwd naar Snoes en haar kleine man (inmiddels misschien wel grote?)
Verder inderdaad naar Pompoen maar ik lees in je update dat je je er met je kleine mannetje onwijs goed doorheen slaat! Respect... Echt...
Verder ben ik voornamelijk benieuwd naar de meiden uit het najaarmama's topic 2013: Shopaholic, ik las laatst een verrassend topic over een eventuele derde, mag ik daar uit opmaken dat het goed met jullie allen gaat? (je hoeft echt niet in details te treden hoor, ik ben gewoon benieuwd hoe je het nu ervaart). Lente: hoe is het met je kleine meid en met jezelf natuurlijk, nog steeds volop aan het genieten? Voor LDJ heb ik eigenlijk dezelfde vraag, zo verliefd altijd op je kleine meid: ik neem aan dat dat niet veranderd is? Knof: hoe is het met jou na de verhuizing, na de verhuizing heb ik volgens mij geen updates meer van je gelezen en als ik het goed het Muus?? hoe is het met jou en de kleine? Viva: hoe het is met de kleine meisjes en je man natuurlijk en bevalt het nog steeds goed in jullie nieuwe huis, is het al naar je wens?
Wat een vragen, sorry! maar ik ben gewoon benieuwd en hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!
(eerder) in de verkeerde pijler (algemeen) geplaatst maar ik ben erg benieuwd naar Snoes en haar kleine man (inmiddels misschien wel grote?)
Verder inderdaad naar Pompoen maar ik lees in je update dat je je er met je kleine mannetje onwijs goed doorheen slaat! Respect... Echt...
Verder ben ik voornamelijk benieuwd naar de meiden uit het najaarmama's topic 2013: Shopaholic, ik las laatst een verrassend topic over een eventuele derde, mag ik daar uit opmaken dat het goed met jullie allen gaat? (je hoeft echt niet in details te treden hoor, ik ben gewoon benieuwd hoe je het nu ervaart). Lente: hoe is het met je kleine meid en met jezelf natuurlijk, nog steeds volop aan het genieten? Voor LDJ heb ik eigenlijk dezelfde vraag, zo verliefd altijd op je kleine meid: ik neem aan dat dat niet veranderd is? Knof: hoe is het met jou na de verhuizing, na de verhuizing heb ik volgens mij geen updates meer van je gelezen en als ik het goed het Muus?? hoe is het met jou en de kleine? Viva: hoe het is met de kleine meisjes en je man natuurlijk en bevalt het nog steeds goed in jullie nieuwe huis, is het al naar je wens?
Wat een vragen, sorry! maar ik ben gewoon benieuwd en hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Sanne84 geloof ik gaat
Pompoen wat een raar mens zeg. Respect hoe het nu verder met jou en de kleine gaat
Pompoen wat een raar mens zeg. Respect hoe het nu verder met jou en de kleine gaat
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Jeetje Luce verwoordt het zeker goed. Vind het altijd lastig om iets te zeggen op zulke berichten. Pompoen ik kan alleen maar hopen dat die vervelende ex jouw snel met rust laat.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat leuk/lief dat er naar me gevraagd wordt!
Hier gaat het met ups en downs. Maandag had ik gesprek met psycholoog, en dacht dat het wel goed ging; het werken gaat redelijk, ik ben mn leven weer wat aan het oppakken, dochter doet het super. Alleen als ik dan ga nadenken dan word ik wel somber, wat ie me heeft aangedaan en eigenlijk nog steeds doet.
Ik merk ook dat als dochter een mindere dag heeft ik dit niet langs me neer kan leggen. Ik kan daar niet goed tegen en daar baal ik wel een beetje van. Iedere baby heeft wel eens een mindere dag. Maar dit is al dag 2 dat ze uit haar ritme is, mede door haar vooruitgang en het weer, en dat kost mij (tegen verwachting in) wel heel veel energie....
Hier gaat het met ups en downs. Maandag had ik gesprek met psycholoog, en dacht dat het wel goed ging; het werken gaat redelijk, ik ben mn leven weer wat aan het oppakken, dochter doet het super. Alleen als ik dan ga nadenken dan word ik wel somber, wat ie me heeft aangedaan en eigenlijk nog steeds doet.
Ik merk ook dat als dochter een mindere dag heeft ik dit niet langs me neer kan leggen. Ik kan daar niet goed tegen en daar baal ik wel een beetje van. Iedere baby heeft wel eens een mindere dag. Maar dit is al dag 2 dat ze uit haar ritme is, mede door haar vooruitgang en het weer, en dat kost mij (tegen verwachting in) wel heel veel energie....
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
ach wat vervelend sanne84 hopelijk gaat het morgen weer beter met de kleine meid. En hopelijk heb je alles straks weer op de rit
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Heey wat lief dat er naar R gevraagd wordt. Hij wordt idd nog wel regelmatig wakker maar compleet anders dan op zijn oude kamertje. Daar werd hij overstuur wakker, had het over mensen o zijn kamer en was ontroostbaar. Nu is dat sinds een jaar dat hij daar nu ongeveer slaapt dus wel verbeterd. Heb hem ook nooit meer over iemand gehoord.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Luce prachtig gezegd.
Pompoen, ik ben echt een enorme doos. Ik had jouw boek naar een vriendin gestuurd, ik had haar adres ergens voor nodig en op jouw envelop gezet. Maar hij is nu onderweg naar mij en dan komt hij alsnog. Sorry sorry.
Pompoen, ik ben echt een enorme doos. Ik had jouw boek naar een vriendin gestuurd, ik had haar adres ergens voor nodig en op jouw envelop gezet. Maar hij is nu onderweg naar mij en dan komt hij alsnog. Sorry sorry.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Heey wat lief dat er naar R gevraagd wordt. Hij wordt idd nog wel regelmatig wakker maar compleet anders dan op zijn oude kamertje. Daar werd hij overstuur wakker, had het over mensen o zijn kamer en was ontroostbaar. Nu is dat sinds een jaar dat hij daar nu ongeveer slaapt dus wel verbeterd. Heb hem ook nooit meer over iemand gehoord.
Fijn, Printje. Is dat kamertje nu in gebruik door N. en heeft zij nergens last van?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Sanne schreef:Printje schreef:Heey wat lief dat er naar R gevraagd wordt. Hij wordt idd nog wel regelmatig wakker maar compleet anders dan op zijn oude kamertje. Daar werd hij overstuur wakker, had het over mensen o zijn kamer en was ontroostbaar. Nu is dat sinds een jaar dat hij daar nu ongeveer slaapt dus wel verbeterd. Heb hem ook nooit meer over iemand gehoord.
Fijn, Printje. Is dat kamertje nu in gebruik door N. en heeft zij nergens last van?
Ja nu slaapt N er. Tot nu toe lijkt zij daar geen last van te hebben maar het begon bij R ook pas later. Zij wordt ook regelmatig wakker maar dat is dan omdat ze in allerlei rare posities in bed ligt.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Luce prachtig gezegd.
Wahahaha, lekker bezig!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik kreeg een appje van har met bedankt voor het boek maar waarom? Ik dacht boek boek, welk boek?
Jouw boek dus, ik gooi het nog even op ontzwangeren, mag dat nog ongeveer 2.5 maandjes zeggen he
Jouw boek dus, ik gooi het nog even op ontzwangeren, mag dat nog ongeveer 2.5 maandjes zeggen he
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: