Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waterschade telefoon

+3
Bazinga
Sanne
Poubelle
7 plaatsers

Ga naar beneden

Waterschade telefoon Empty Waterschade telefoon

Bericht  Poubelle ma 15 jul 2013 - 8:43

Een paar maanden geleden heb ik een Samsung Galaxy S3 gekocht. Wel een tweedehands toestel maar wel als nieuw. Dit weekend heb ik een ongelukje gehad, er is water overheen gegaan en het toestel is even in het water blijven liggen. Daarna heb ik het meteen gedroogd (onder een ventilator gelegd) en in een bak met rijst gelegd.
De dag erna deed 'ie het weer, tot de batterij leeg ging. Hij laadt nu niet meer op.
Ik lees op internet dat je nooit de telefoon weer aan moet zetten als je niet zeker weet of ie droog is (heb ik wel gedaan). 
Kan ik m'n telefoon het beste op laten sturen naar een bedrijf dat het mogelijk kan repareren, of langs zo'n Turks telefonie winkeltje gaan? Of gewoon maar een nieuw toestel kopen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterschade telefoon Empty Re: Waterschade telefoon

Bericht  Sanne ma 15 jul 2013 - 8:46

Misschien nog wat langer wachten? Ik heb mijn iPod eens meegewassen op een lang programma van 60 graden. Heb hem een week laten drogen en toen aangezet en toen deed hij het weer, behalve de camera. Daar loopt hij nog altijd op vast.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga ma 15 jul 2013 - 10:09

Ik zou eigenlijk nog even wachten. Terugleggen in een luchtdichte doos met rijst en echt even wachten en dan nog 's proberen. Daarna zou ik eerst een Turk proberen en als hij 'm niet kan fixen, vragen of-ie toevallig indicatie kan geven wat 't zou kosten bij de fabriek. En daarna beslissen, op basis van die kosten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  kippiee ma 15 jul 2013 - 21:44

mijn broertje heeft het ook gehad met oud en nieuw buiten gestaan in de regen
Hij is naar de winkel gegaan maar die zeiden al opsturen en daar is ie weer gemaakt.
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Derpy ma 15 jul 2013 - 23:04

Waterschade telefoon 1069802_435308329916331_117247763_n
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Rizzie do 18 jul 2013 - 6:07

Is het thuis gebeurd en heb je een inboedelverzekering? Mijn telefoon is laatst in de wc gevallen en deed het daardoor ook niet goed meer. Ik heb de inboedelverzekering gebeld en heb de telefoon helemaal vergoed gekregen.
Rizzie
Rizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle do 18 jul 2013 - 7:24

Het is thuis gebeurd en ik heb een inboedelverzekering maar die vergoedt het niet helaas.
Ik heb 'm maar weer in de rijst gelegd, ik denk dat ik nogal ongeduldig ben geweest. De oplader heeft sowieso sluiting gemaakt, die doet het niet meer. Ik laat de telefoon nog een paar dagen in de rijst liggen, dan laat ik in een telefoonzaak checken of dat het aan de batterij kan liggen. En als het toestel dan officieel doodverklaard wordt koop ik wel een nieuwe..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Winegum do 18 jul 2013 - 21:15

Toen ik mijn telefoon in de wc had laten vallen deed hij helemaal niks, direct niet. Ik heb hem ook in de rijst gelegd etc. Maar na een dag deed hij het nog niet. Ik ben toen gelijk naar een winkel gegaan hier in de buurt die goed bekend staat wat betreft het repareren van smartphones. Zij hebben hem weer aan het werk gekregen. Maand of 2 later ging Wifi alsnog kapot en werd de batterij steeds sneller leeg. Maar die man daar zei dat ik niet veel langer had moeten wachten. Hij gaf aan dat er nog water/condens in zat en dat het dan kan gaan roesten, met alle gevolgen van dien. Geen idee of het echt is of een verkooppraatje zodat ik in het vervolg gelijk naar hem toe kom. 
'
Ik hoop dat je telefoon het gauw weer doet!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven