Foto's / video
+4
Susan
Parel
Lejow
Flower_L
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's / video
Maken jullie veel foto's van jullie kinderen? En video?
En waarvan? Speciale gelegenheden, of ook dagelijkse dingen?
Merk dat we vaak met mobiel foto's maken wanneer we op pad zijn. Bij echte uitjes nemen we een 'echt' fototoestel mee. Video's maken we vaak thuis. Niet alleen bepaalde gelegenheden, maar ik film ook geregeld even j in de box, of l aan het dansen...dat soort dingen.
Ik vind juist de spontane foto's leuk om later terug te zien...in de supermarkt met een karretje, of aan het spelen met kindjes in een speeltuin. Zegt mij veel meer dan een foto van zoon bij een giraf in de dierentuin bijvoorbeeld.
En waarvan? Speciale gelegenheden, of ook dagelijkse dingen?
Merk dat we vaak met mobiel foto's maken wanneer we op pad zijn. Bij echte uitjes nemen we een 'echt' fototoestel mee. Video's maken we vaak thuis. Niet alleen bepaalde gelegenheden, maar ik film ook geregeld even j in de box, of l aan het dansen...dat soort dingen.
Ik vind juist de spontane foto's leuk om later terug te zien...in de supermarkt met een karretje, of aan het spelen met kindjes in een speeltuin. Zegt mij veel meer dan een foto van zoon bij een giraf in de dierentuin bijvoorbeeld.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Foto's / video
Ja , ik probeer veel te filmen en veel foto's te maken.
Ik heb van mezelf veel filmmateriaal van toen ik klein was, hier ben ik echt héél blij mee. Ook omdat hier mensen opstaan die inmiddels niet meer leven. Op deze manier kun je ze toch zien bewegen en horen praten.
Zo hoop ik voor B ook veel vast te leggen.
Ik heb van mezelf veel filmmateriaal van toen ik klein was, hier ben ik echt héél blij mee. Ook omdat hier mensen opstaan die inmiddels niet meer leven. Op deze manier kun je ze toch zien bewegen en horen praten.
Zo hoop ik voor B ook veel vast te leggen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk gebeurd alles bij ons met onze mobiele telefoon, zowel filmen als foto's maken.
Deze foto's haal ik wel 1x per kwartaal van mijn telefoon af en die gaan op een USB die ze later meekrijgt. Ik gooi ook wel eea op Facebook als soort onofficiële back up.
Deze foto's haal ik wel 1x per kwartaal van mijn telefoon af en die gaan op een USB die ze later meekrijgt. Ik gooi ook wel eea op Facebook als soort onofficiële back up.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik maak veel meer foto's dan filmpjes, omdat ik erg gek ben op fotograferen. Het zijn wel spontane foto's, ik laat ze niet poseren, maar ik let wel heel erg op de compositie en het licht, het moeten wel echt mooie foto's zijn en niet alleen foto's om het moment vast te leggen. Ik ben daar ook heel kritisch in en maak rustig 200 foto's op een dag, om er uiteindelijk maar een paar echt te bewaren.
Mijn ouders maken meer filmpjes, mijn vader heeft ook zo'n filmapparaat. Ik heb wel een heel gaaf filmpje van Ezra die aan het galopperen is.
Mijn ouders maken meer filmpjes, mijn vader heeft ook zo'n filmapparaat. Ik heb wel een heel gaaf filmpje van Ezra die aan het galopperen is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij filmen echt heel veel. Van uitstapjes vooral maar ook alledaagse dingen hoor. Gewoon thuis op de bank, aan tafel of bij het spelen. Ook als ze gek aan het doen is of aan het dansen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het heel jammer dat mijn ouders me nooit hebben gefilmd.(wel heel veel foto's gemaakt)Als ik kinderen heb ga ik dit dus zeker wel doen!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik maak vaak korte filmpjes van een minuut of zo van de dagelijkse bezigheden van mijn kinderen. Die kleine dingen vind ik inderdaad leuker dan mijn kinderen naast een giraf. Of ik neem gesprekken tussen mijn oudste en mij en mijn vriend op of ik film hoe de jongste bezig is met allerlei bakjes in elkaar passen. Gisteren was er een vriendinnetje van mijn dochter spelen en die peutergesprekken zijn soms echt hilarisch, dus dat heb ik ook geprobeerd onopvallend op te nemen.
Verder maak ik ook wel foto's van speciale gebeurtenissen / uitjes, maar het leukste blijven die dagelijkse dingen.
Verder maak ik ook wel foto's van speciale gebeurtenissen / uitjes, maar het leukste blijven die dagelijkse dingen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik maak veel foto's en sinds drie maanden hebben we een filmcamera waar ik ook veel filmpjes van maak. Gewoon van dagelijkse dingen zoals kruipen door te tuin of als ze weer eens wat grappigs heeft uitgevonden. Zoals vandaag, zong ik klap eens in je handjes en toen ging L ineens ook klappen, terwijl ik het niet voordeed. Dan pak ik de camera en zing het nog een keer terwijl ik L film.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» Fotos kapsel gezocht!
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos