Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

+8
JD
Summerlovin
schuddebuikje
_Lana_
Snirp
Elliot
Bazinga
Suusie
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 2:03

Hallo Meiden!!

Wie o wie vindt het gezellig om bij mij te komen High-tea-en???:cheering: 
Ik woon 1 minuut van het station af, precies tussen Alkmaar en Haarlem in.

Ik heb de kopjes,schotels,stoelen,tafels en de thee, en als iedereen dan wat lekkers meeneemt is het nog eens low-budget ook:) 

Ik werk wel om het weekend, dus het zal even plannen worden, maaaaar......wie o wie???


Laatst aangepast door JD op za 3 aug 2013 - 22:54; in totaal 2 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Suusie zo 14 jul 2013 - 2:20

Lijkt me leuk. smile
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 2:26

Leuk!

Ik denk dat een zaterdagmiddag of zondagmiddag het handigste is he?

Hier mijn vrije weekenden;

Zaterdag 27 Juli
Zondag 28 Juli
Zaterdag 10 Augustus
Zondag 11 Augustus
Zondag 8 September

Zet anders je naam er even achter als je kunt:) 
Als het mooi weer is heb ik gras in de tuin waar we lekker op kunnen zitten, en anders zelfs nog een heel (hondenpoepvrij) grasveld achter mijn huis
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Summerlovin zo 14 jul 2013 - 2:39

JD schreef:Leuk!

Ik denk dat een zaterdagmiddag of zondagmiddag het handigste is he?

Hier mijn vrije weekenden;

Zaterdag 27 Juli
Zondag 28 Juli
Zaterdag 10 Augustus
Zondag 11 Augustus,
Zondag 8 September, summerlovin

Zet anders je naam er even achter als je kunt:) 
Als het mooi weer is heb ik gras in de tuin waar we lekker op kunnen zitten, en anders zelfs nog een heel (hondenpoepvrij) grasveld achter mijn huis
Lijkt me leuk! Ik woon niet zo heel ver weg. In juli en augustus heb ik een zaterdagbaan en ik werk de laatste zondag van de maand. En 10 en 11 augustus ben ik op vakantie. Dus dan blijft 8 september over.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 2:52

Joe, I'm in smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 3:02

leuk!!
kun je ook 11 aug of 8 sept??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 3:09

Denk 't wel, ben alleen wel bezig met solliciteren dus daar hangt 't iets vanaf..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Elliot zo 14 jul 2013 - 5:16

Leuk! Ik kan alleen niet zoveel data, 27 juli vier ik mijn verjaardag en 28 juli is een vriendin van mij jarig, en in het weekend van 10/11 augustus viert mijn zus ergens haar verjaardag (ze is de 11e jarig). Dus dan blijft voor mij alleen 8 september over.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 5:19

Ik vind 8 sept ook goed en hou 'm bij deze ook vrij smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  schuddebuikje zo 14 jul 2013 - 8:06

ik wil ook wel komen, gezellig. 8 september vind ik ook een prima datum.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Summerlovin zo 14 jul 2013 - 8:15

schuddebuikje schreef:ik wil ook wel komen, gezellig. 8 september vind ik ook een prima datum.
Jij komt ook uit hhw toch? (Als ik dit weg moet halen hoor ik het wel) ga je met de trein heen?
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  schuddebuikje zo 14 jul 2013 - 8:16

ja ik kom uit hhw. en ik ga met de trein want ik ben wel in voor een lekkere borrel Very Happy
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 8:17

Treinen is sowieso heel makkelijk, meiden. H'kerk is heel makkelijk te bereiken met de trein en JD's huis + tuin, is echt paar honderd meter van 't station vandaan.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Summerlovin zo 14 jul 2013 - 8:18

schuddebuikje schreef:ja ik kom uit hhw. en ik ga met de trein want ik ben wel in voor een lekkere borrel Very Happy
Haha Wink. Zo dacht ik ook ja! Zijn al veel aanmeldingen voor 8 september, dus ik hoop dat het die datum wordt. Lijkt me gezellig!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 8:20

Gezellig meiden!!! Hopen dat het lekker weer is, want buiten borrelen is nog veel gezelliger dan binnen smile
En mijn huis is inderdaad zo dichtbij, ik kan jullie aan horen komen met de trein haha.

Ik moet wel begin van de avond de hond ophalen van het oppasades (die is daar de hele week omdat het hier kermis is tm vrijdag, ik daar nonstop ben, en mijn ouders op vakantie zijn), dus rond etenstijd moet ik jullie er wel uit schoppen denk ik haha....

Hoelaat afspreken....rond 12.00 / 13.00 ofzo?

Wie komen er?

Suusie
Summerloving
Elliot
Bazinga
Schuddebuikje

voel je vrij om je naam erachter te zetten:) 
Ik denk dat ik Foreverlove en Suusje ook wel kan toevoegen, want ik probeer al tijden een date met hun te plannen, dus die haal ik gewoon even over.... leuk!:cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 8:23

JD waar is je oppasadres? Kan je 'm niet eerder ophalen? ik heb geen bezwaar tegen een hond rondlopen en wil 'm ook wel uitlaten dan, hoor. Dan kunnen we mss ietsje later afspreken en er evt. BBQ aan vast plakken bijv.. Weet niet, hoor, ik borrel sowieso niet Very Happy Maar vind een middagborrel en dan naar huis voor 't eten of echt net erna ook wat vreemd.

Mocht 't echt niet anders kunnen, zijn jullie daarna ook wel welkom bij mij (nouja, mn pa, gezien de tuin) dan knal ik daar een BBQ aan. Daar loopt alleen wel een kalf van een hond rond die vrij druk is. Maar 't is wel op loopafstand van JD (en ook nog redelijk dichtbij station dus)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 8:34

Ik kan ook wel kijken of ik hem ervoor op kan halen, alleen is ie niet gek op al die drukte, en hij gaat alleen maar in de weg lopen, bedelen, nog meer bedelen en gewoon irritant staan te zijn haha. Daarom leek het me wel lekker als hij er niet was smile 
Tot heel laat borrelen wordt het voor mij ook niet, want ik moet de volgende ochtend wel weer akelig vroeg op.....

We houden het gewoon op 8 september, dat staat vast, en de tijd nog even nader vast te leggen dan oke? Dan ga ik nog even kijken wat k handig vind met de hond.

Zijn er trouwens meiden die bang zijn voor honden of gewoon liever hebben dat de hond er niet is?

O en ik heb geen BBQ hahaha! maar die kan ik vast wel ergens scoren evt, al vraag ik me een beeeeetje af....of we na een high tea nog zin hebben om te BBQ-en confused  Nou we kijken wel, we kunnen altijd nog naar ruysdael muwhahaha (dat is mijn gemene lachje, kwam ie over?angel )
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 8:38

Ja ik snap 't! Maar 13:00 hightea'en met een borrel is ook wat apart, of ligt dat aan mij? :p Verder vind ik alles best, hoor en wie er daarna nog in is voor 't één of ander, moet zich maar melden. Ik zou zelfs nog extra fietsen kunnen regelen.

En gezellig, hoor, Ruysdael!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 9:15

Borrelen kan altijd.... of het nou 11 uur 's ochtends is of 5 uur 's middags haha!
Maar we houden de tijd gewoon nog even open, het duurt nog even voor het zover is!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Summerlovin zo 14 jul 2013 - 9:21

Ik ben niet heeel erg dol op honden, haha. Maar dat is meer omdat ik de hond dan niet ken. De hond van mijn buurvrouw bijvoorbeeld kan ik nu prima om me heen hebben omdat ik weet (ondanks dat hij heel hard blaft) dat hij geen vlieg kwaat doet..Razz
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 9:24

Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn hond de grootste goedzak van heemskerk is, hij doet geen vlieg kwaad. Maar dat gebedel van hem is wel onwijs irritant....

Nou ik kijk even wat ik kan regelen:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Summerlovin zo 14 jul 2013 - 9:27

JD schreef:Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn hond de grootste goedzak van heemskerk is, hij doet geen vlieg kwaad. Maar dat gebedel van hem is wel onwijs irritant....

Nou ik kijk even wat ik kan regelen:)
Haha, nou ja als jij me dat kunt garanderen heb ik er geen problemen mee smile .
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  JD zo 14 jul 2013 - 9:35

Summerlovin schreef:
JD schreef:Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn hond de grootste goedzak van heemskerk is, hij doet geen vlieg kwaad. Maar dat gebedel van hem is wel onwijs irritant....

Nou ik kijk even wat ik kan regelen:)
Haha, nou ja als jij me dat kunt garanderen heb ik er geen problemen mee smile.

 Hij eet hooguit je muffin/brownie/scone van je bord en kwijlt je schoenen onder:roll:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  schuddebuikje zo 14 jul 2013 - 18:30

zijn jullie al eens eerder op een forum meeting geweest. ik wist wel dat er een alkmaar/haarlem topic was geweest en dat er een aantal heen zijn geweest naar haarlem om uit eten te gaan. ik kon toen niet mee omdat ik nog met het cambridge dieet bezig was.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Snirp zo 14 jul 2013 - 19:02

Leuk!!!
Ik kan nu mijn agenda niet checken (ben in Nijmegen, loop de Vierdaagse smile), maar zal thuis meteen kijken! Volgens mij staat er nog niks op het programma!

Schuddebuikje, ik ben nog nooit eerder op een forum-meeting geweest smile

Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!! Empty Re: High Tea meeting!!! (NH) - Nieuwe datum!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum