my first...
+18
blondje1313
M@niek
Ella
Twellie
Sea of Trees
Sanne
Silke
Susan
Liadan
Puggle
Caroow
Linda
Robin_
PapillonRose
Artemis
Bimbam
Annemie
Vixen
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
my first...
.... breast pump!
wat vinden jullie ervan?
wat vinden jullie ervan?
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Re: my first...
Bestaat dit echt??? Vind het echt verschrikkelijk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn eerste gedachte is: what the f***?!
Wat een stom iets.
Wat een stom iets.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Guttegut. Is er ook al een ' my first tampon' speelset?
Of een ' my first incontinentieluier?'
Beetje fout dit... Waarom zou je dat willen? Gewoon een pop is afdoende, die ging bij mijn dochter ook ' aan de borst' toen ze een broertje kreeg.
Of een ' my first incontinentieluier?'
Beetje fout dit... Waarom zou je dat willen? Gewoon een pop is afdoende, die ging bij mijn dochter ook ' aan de borst' toen ze een broertje kreeg.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Haha, dat dat ook al bestaat joh! Tsja, wat vind ik ervan.. Aan de ene kant denk ik, naast al die zuigflesjes voor de pop mag zoiets ook best geaccentueerd worden. Aan de andere kant vind ik het een beetje te ver gaan om een speeltje te maken wat een kindje op de borst moet zetten. Ik denk een stapje te ver qua speelgoed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
dat was ook mijn eerste gedachte.. maar aan e andere kant: alles bestaat voor kinderen, luiers, draagzakjes, maxi-cosi, wandelwagens, flesjes.. waarom geen kolf?
Vixen- Prater
Ik vind het niet echt leuk. Beetje overdreven. Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is voor een peuter die graag alles wil nadoen wat de moeder doet. Komt er wel echt melk in? Anders lijkt het me sowieso niet leuk.
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Robin_ schreef:Ik vind het niet echt leuk. Beetje overdreven. Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is voor een peuter die graag alles wil nadoen wat de moeder doet. Komt er wel echt melk in? Anders lijkt het me sowieso niet leuk.
ik weet vrij zeker dat mijn peuter dit het einde zou vinden. Toen ik nog wel eens thuis kolfde wilde zij zelf ook altijd even kolven met mijn spullen.
Vixen- Prater
Vixen schreef:Robin_ schreef:Ik vind het niet echt leuk. Beetje overdreven. Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is voor een peuter die graag alles wil nadoen wat de moeder doet. Komt er wel echt melk in? Anders lijkt het me sowieso niet leuk.
ik weet vrij zeker dat mijn peuter dit het einde zou vinden. Toen ik nog wel eens thuis kolfde wilde zij zelf ook altijd even kolven met mijn spullen.
Ze is bijna jarig toch ?
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
haha, volgens mij is ie nog niet in NL verkrijgbaar
Vixen- Prater
Handig, mijn dochter vindt mijn kolf ook waanzinnig interessant.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn nichtje heeft haar pop al eens borstvoeding gegeven met een tepelhoedje, als ze me ziet kolven wil ze vast ook wel een kolf. Ik denk dat het best leuk is voor peuters wiens moeder kolft.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nee ik vind dat echt raar.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zou dat zelf niet kopen, mijn dochter heeft ook wel eens 'gekolfd', dan pakte ze gewoon mijn kolfspullen. Maar meestal gaf ze haar pop gewoon borstvoeding of een flesje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er een tijdje over nagedacht, maar eigenlijk heb ik er geen mening over.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Liadan schreef:Ik zou dat zelf niet kopen, mijn dochter heeft ook wel eens 'gekolfd', dan pakte ze gewoon mijn kolfspullen. Maar meestal gaf ze haar pop gewoon borstvoeding of een flesje.
Dit dus, maar dan mijn zoon.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Susan schreef:Ik heb er een tijdje over nagedacht, maar eigenlijk heb ik er geen mening over.
Ik net zo. Ik zit ook te bedenken waarom wel en waarom niet en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ervan vind.
Met een kolf is niets mis en ik snap ook eigenlijk wel dat kinderen die hun moeder zien kolven haar nadoen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Sanne schreef:Susan schreef:Ik heb er een tijdje over nagedacht, maar eigenlijk heb ik er geen mening over.
Ik net zo. Ik zit ook te bedenken waarom wel en waarom niet en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ervan vind.
Met een kolf is niets mis en ik snap ook eigenlijk wel dat kinderen die hun moeder zien kolven haar nadoen.
Het lijkt mij dan je een kind zo even bezig kan houden als je zelf aan het kolven bent en dus je handen niet vrij hebt. Dan ben je toch iets samen aan het doen met je kind.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ze geven het inderdaad vaak als tip op het bvforum. Alleen dan een oude handkolf oid.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Heel apart.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Whaha, zoiets zou ik nooit voor mijn dochters halen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik zou het zelf niet kopen, maar ik kan me wel voorstellen dat moeders die bv geven dit wel doen? En waarom ook niet?
Gast- Gast
Hahaha oh, het is een kolf. Ik dacht het nóg fouter, ik dacht dat het een pompje was om bij meisjes ineens wat op te pompen ofzo Maar een kolf vind ik ook een beetje overdreven als speelgoed.
Gast- Gast
Ik vind dit helemaal niets. Dit gaat toch te ver voor als speelgoed voor kinderen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik vind het echt niks. Zou dat ook niet kopen voor mijn dochter.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: