Weekendplannen
+7
Nyx
Oasis
Joan
Aziraphale
slaatje
Arwyn
Japie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekendplannen
Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Ik heb een druk maar ook erg leuk weekend. Vanavond komt Blond hier slapen en gaan we stappen, morgenmiddag heb ik een high tea en 's avonds naar Robbie Williams ! en zondag ga ik kleine D van Shisha bewonderen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Weekendplannen
Wij stappen morgenochtend in de auto naar Amsterdam en zijn 's avonds ook bij Robbie!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh Japie, heb je gewoon kaartjes kunnen bemachtigen? Ik ben zooooooooo jaloers, Robbie is al vanaf mijn 13 (ben nu 35) mijn grote held. De laatste jaren wanneer hij een concert gaf, was ik elke keer te laat met kaartjes. En deze keer zat het er financieel even niet in ivm kosten voor onze baby. Heeeeeeel veel plezier, geniet ervan!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb geluk gehad, want een dag voor de kaarten in de verkoop gingen belde Blond dat je ze op de site van hem zelf al kon bestellen. Dus ze heeft toen 2 kaarten extra gekocht. Ik was echt zo blij! In 2005 ben ik ook geweest. Heb toen zelfs 's nachts voor het postkantoor gelegen haha. De kaarten zijn erg duur inderdaad, maar dat heb ik er wel voor over
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Vanavond - even wat drinken bij een feest/braderie in de buurt
morgen&zondag - werken
Weinig weekend voor mij
morgen&zondag - werken
Weinig weekend voor mij
Gast- Gast
Japie schreef:Ik heb geluk gehad, want een dag voor de kaarten in de verkoop gingen belde Blond dat je ze op de site van hem zelf al kon bestellen. Dus ze heeft toen 2 kaarten extra gekocht. Ik was echt zo blij! In 2005 ben ik ook geweest. Heb toen zelfs 's nachts voor het postkantoor gelegen haha. De kaarten zijn erg duur inderdaad, maar dat heb ik er wel voor over
Zo gaaf, ik had dat toen ook gedaan hoor, voor het postkantoor liggen, als ik het geld had gehad. Nogmaals, geniet ervan..en mocht je foto's maken...please show hem dan hier :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Morgen even snel het huis schoonmaken en dan naar de Havendagen in Coevorden met m'n man. Daar sowieso even lunchen en rondstruinen.
's Middags alvas m'n koffer inpakken want ik vertrek zondagmiddag naar m'n moeder. Daar blijf ik eten, m'n broers en schoonzus zijn er dan ook, logeren en maandag gaan m'n moeder en ik t/m vrijdag naar Parijs
's Middags alvas m'n koffer inpakken want ik vertrek zondagmiddag naar m'n moeder. Daar blijf ik eten, m'n broers en schoonzus zijn er dan ook, logeren en maandag gaan m'n moeder en ik t/m vrijdag naar Parijs
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben morgen familiedag voor 30 personen die ik dit jaar, samen met mijn vriend en zwager heb georganiseerd! Ik vind zo spannend! We hebben eerst een rondleiding in een tuin, dan gaan we picknicken en vervolgens krijgen ze een valkenier workshop! Daarna gaan we nog wokken met z'n allen. Het is nog een verrassing voor de rest, ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden. Ik ben bang dat ik niet kan slapen vannacht!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Samengevat ga ik dit weekend langs mijn ouders, boodschappen doen, naar een markt, lekker eten en naar de film!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Vanavond krijg ik nog visite van een ex. Dat ook daadwerkelijk een ex is. Hij is op doorreis naar een discotheek.
Morgen ga ik mijn auto eens grondig schoonmaken. En 's avonds nog onbekend.
Zondag helemaal niets.
Morgen ga ik mijn auto eens grondig schoonmaken. En 's avonds nog onbekend.
Zondag helemaal niets.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Morgen inderdaad ook mijn auto schoonmaken, al dekt desinfecteren of uitmesten beter de lading. Ik heb er nog nooit zo'n bende in gehad.
Verder komt er een vriendin langs en mijn broer ook. Misschien dat ik nog wat leuks kan gaan doen met mijn oudste dochter.
Zondag ga ik bij mijn oma op bezoek.
Verder komt er een vriendin langs en mijn broer ook. Misschien dat ik nog wat leuks kan gaan doen met mijn oudste dochter.
Zondag ga ik bij mijn oma op bezoek.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik rijd om 10 uur weg naar een vriendin in Rotterdam.
Ga haar vakantiefoto's bekijken en lunchen in de stad.
Hoe de dag verder loopt weet ik nog niet!
Morgen gaan vriend en ik met zijn zus en gezin naar Artis.
En daarna rijden we nog even naar mijn ouders.
Wij gaan maandag naar Texel voor 4 dagen en dan vertrekken mijn ouders naar Frankrijk.
Ga haar vakantiefoto's bekijken en lunchen in de stad.
Hoe de dag verder loopt weet ik nog niet!
Morgen gaan vriend en ik met zijn zus en gezin naar Artis.
En daarna rijden we nog even naar mijn ouders.
Wij gaan maandag naar Texel voor 4 dagen en dan vertrekken mijn ouders naar Frankrijk.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Japie en Blond, leuke avond gehad? En nog veel plezier vandaag!
Ik ga vandaag op kraamvisite bij Shisha. Voor de rest nog even boodschappen doen en wat in het huishouden. Vanavond ga ik met vriendinnen wat drinken.
Morgen gaan we varen. We hebben sinds kort een boot en die gaan we uitproberen.
Ik ga vandaag op kraamvisite bij Shisha. Voor de rest nog even boodschappen doen en wat in het huishouden. Vanavond ga ik met vriendinnen wat drinken.
Morgen gaan we varen. We hebben sinds kort een boot en die gaan we uitproberen.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Wij gaan zo naar Dragracing! Gaan met een ploegje van 8 man. Gezellig.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: