Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Horgordijn voor achterdeur, waar kopen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Horgordijn voor achterdeur, waar kopen? Empty Horgordijn voor achterdeur, waar kopen?

Bericht  ShallY ma 8 jul 2013 - 22:39

We zijn al bij een aantal winkels geweest maar we kunnen gewoon nergens een hor gordijn voor de achterdeur vinden in de maat die we nodig hebben. Ze gaan allemaal maar tot 2.20. We hebben een nieuwbouwhuis en daar zijn de deuren hoger. We moeten er dus één hebben die langer is dan 2.20. Iemand een idee waar we nog kunnen kijken?

En waar hebben jullie m gehaald?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Horgordijn voor achterdeur, waar kopen? Empty Re: Horgordijn voor achterdeur, waar kopen?

Bericht  Lenthe di 9 jul 2013 - 21:04

Ik heb zelf mijn horgordijn volgens mij bij Gamma of Praxis gehaald, maar ik heb nog een huis waarbij de korte maat wel past. Ik heb dus niet gekeken of ze ook een lange versie hebben daar.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Horgordijn voor achterdeur, waar kopen? Empty Re: Horgordijn voor achterdeur, waar kopen?

Bericht  Destino do 11 jul 2013 - 2:33

Je zou voor een plissé hordeur kunnen kijken.
Wij hebben er zelf ook één en ik vind ze echt ideaal! Ze gaan qua hoogte tot 2,60 meter smile

http://www.rainbow-collection.nl/horren/plisse_hordeur/18/details/
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: