Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Littekencreme

4 plaatsers

Ga naar beneden

Littekencreme Empty Littekencreme

Bericht  Fearie vr 5 jul 2013 - 8:45

D heeft afgelopen week een flinke portie waterpokken gehad, hierdoor heeft ie allemaal korstjes over zijn hele lijf en ook in zijn gezicht. In de hoop dat het geen littekens worden wil ik littekencreme op de ergste plekjes smeren.
Maar welke creme? Heeft de Kruidvat, Etos en DA misschien een huismerk? Of een ander betaalbaar merk?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Littekencreme Empty Re: Littekencreme

Bericht  Silver vr 5 jul 2013 - 8:47

Ik smeer Calendulla créme op mijn littekens, maar ook nu op mijn buik om striae te voorkomen. (geen idee of het gaat helpen tegen de striae maar is het proberen waard).
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx vr 5 jul 2013 - 8:48

Voor plekjes die nog weg moeten trekken, dus korstjes en roodheid, zou ik zelf kiezen voor A. Vogel Bioforce. Littekencremé is er ook en ik heb goede ervaringen met die van Biodermal. Ik ben ooit op mijn neus 'gevallen' en had een gigantisch litteken en die was na een paar weken smeren compleet verdwenen. Biodermal is wel weer duur. Vond ik tenminste. 12 euro voor een kleine tube. En dat was destijds, dus denk dat het qua prijsstijging nu op een 18 euro moet zitten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  SDL vr 5 jul 2013 - 8:48

De littekencreme van de Kruidvat blijkt goed spul te zijn. Bio Oil is ook erg goed spul, ook fijn spul voor eczeemplekjes.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud