Glijbaan
+17
Shopaholic
Lejow
kwak
studiebol
Susan
Pink!
Aimee
Sterrin_
smooch
Linda
Dora
Laurientje
LindaK
Teddyaapje
Liadan
Floor
_Lana_
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Glijbaan
Ik denk eraan om een glijbaantje te kopen, tweedehands. Ik wil er eigenlijk eentje die niet te hoog is en waar ze direct op kunnen.
Hebben jullie een glijbaan ( gehad )? En welke? Vanaf wanneer kon jouw kindje er goed zelfstandig vanaf glijden? En hoe hoog was/is jullie glijbaan?
Ik heb er nu eentje op het oog met 3 treetjes, dat vind ik voorlopig wel hoog genoeg.
Zal dat wel leuk zijn voor nu en eventueel volgend jaar?
Ze zijn nu 17 maanden.
Hebben jullie een glijbaan ( gehad )? En welke? Vanaf wanneer kon jouw kindje er goed zelfstandig vanaf glijden? En hoe hoog was/is jullie glijbaan?
Ik heb er nu eentje op het oog met 3 treetjes, dat vind ik voorlopig wel hoog genoeg.
Zal dat wel leuk zijn voor nu en eventueel volgend jaar?
Ze zijn nu 17 maanden.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Glijbaan
Pitbullgup heeft voor N. ook een glijbaan, zij kan er al goed op geloof dat die ook 3 of 4 treden heeft.
Onze zoon gaat wel eens bij de buren op de glijbaan, ook 4 treden hoor. Dat kan hij prima. toch wil ik geen glijbaan want als ik niet kijk doet hij altijd dingen die niet kunnen dus dan dondert hij naar beneden.
Onze zoon gaat wel eens bij de buren op de glijbaan, ook 4 treden hoor. Dat kan hij prima. toch wil ik geen glijbaan want als ik niet kijk doet hij altijd dingen die niet kunnen dus dan dondert hij naar beneden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben deze gekocht toen onze dochter 1,5 jaar was, ze kon er vrijwel meteen zelf op en af:
Ik zou voor een hogere glijbaan gaan dan met 3 treden, ik denk dat ze daar veel langer plezier van hebben.
Ik zou voor een hogere glijbaan gaan dan met 3 treden, ik denk dat ze daar veel langer plezier van hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er vorig jaar een van little tikes gekocht met 5 treden, kon hij toen al zelf op en af.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Die is ook leuk.Liadan schreef:Wij hebben deze gekocht toen onze dochter 1,5 jaar was, ze kon er vrijwel meteen zelf op en af:
Dus jouw dochter ging daar zo jong al vanaf.
Die ik op het oog heb, is nog wel wat kleiner.
_Lana_- Ratel
Wij hebben ook nog ongeveer zo'n soort speelhuis en daar kan mijn zoon al zelf op en af sinds hij 14 maanden is.
Liadan- Ratel
Ze moest even leren hoe ze er het best op kon klimmen en dan bovenaan kon gaan zitten, maar dat had ze heel snel door. Nu gebruiken ze die glijbaan eigenlijk alleen nog maar om mee het zwembadje in te glijden als het mooi weer is .
Liadan- Ratel
*
Even niet quoten, want het is een foto van iemand anders.
Zal deze dan te klein zijn?
Even niet quoten, want het is een foto van iemand anders.
Zal deze dan te klein zijn?
Laatst aangepast door _Lana_ op vr 5 jul 2013 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
Wij hebben een glijbaan van Little tikes, met 5 treden.
J.ulia is nu bijna 17 maanden en gaat al een aantal maanden zelf omhoog en er weer vanaf (op de meest idiote manieren :-))
De glijbaan op de foto die je plaatst vind ik persoonlijk te klein, denk dat ze daar maar kort plezier van hebben. Zeg ik met de ervaring die ik heb met J.ulia.
J.ulia is nu bijna 17 maanden en gaat al een aantal maanden zelf omhoog en er weer vanaf (op de meest idiote manieren :-))
De glijbaan op de foto die je plaatst vind ik persoonlijk te klein, denk dat ze daar maar kort plezier van hebben. Zeg ik met de ervaring die ik heb met J.ulia.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik denk dat ze die glijbaan nu wel leuk zullen vinden maar volgend jaar niet meer.
Liadan- Ratel
Ik zou ook voor een met 5 treden gaan, dat ging hier echt prima.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
_Lana_ schreef:Die is ook leuk.Liadan schreef:Wij hebben deze gekocht toen onze dochter 1,5 jaar was, ze kon er vrijwel meteen zelf op en af:
Dus jouw dochter ging daar zo jong al vanaf.
Die ik op het oog heb, is nog wel wat kleiner.
Deze hebben wij ook, onze dochter gaat er ook al helemaal zelfstandig vanaf, al een maand denk ik ondertussen dus toen was ze 14 maanden
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik zou ook voor een hogere gaan.
De eerste tijd moet je er toch een bij blijven staan totdat ze het door hebben (snap je wat ik bedoel?) en dan maakt het niet uit of je voor zo een kleintje of grote gaat. Maar van en grotere hebben ze dan wel veel langer plezier.
De eerste tijd moet je er toch een bij blijven staan totdat ze het door hebben (snap je wat ik bedoel?) en dan maakt het niet uit of je voor zo een kleintje of grote gaat. Maar van en grotere hebben ze dan wel veel langer plezier.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik denk dat ik dan inderdaad voor een iets hogere ga.
Dan hebben ze er langer plezier van en nu kunnen ze er dus ook al vanaf.
Dan hebben ze er langer plezier van en nu kunnen ze er dus ook al vanaf.
_Lana_- Ratel
Wij hebben deze:
http://m.hema.nl/winkel/baby-en-kind/speelgoed/buitenspeelgoed/glijbaan-kunststof-(15851001)
Daar kan ze al meer dan een jaar met gemak op.
Jammer dat tie is uitverkocht, want er gaat nu nog eens 15% af.
http://m.hema.nl/winkel/baby-en-kind/speelgoed/buitenspeelgoed/glijbaan-kunststof-(15851001)
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Liadan schreef:Wij hebben ook nog ongeveer zo'n soort speelhuis en daar kan mijn zoon al zelf op en af sinds hij 14 maanden is.
Super gaaf! Waar is die van?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij hebben er een van Little Tikes met 5 treden, de iudste kreeg deze met haar tweede verjaardag. Inmiddels al jaren plezier van. De jongsten gingen hier ook al heel vroeg op. In het begin hielp i met d trap maar dat gaat nu al een poos goed.
Zou zelf niet zo'n kleintje kopen voor zo even. Of je moet er spotgoedkoop 1 kunnen vinden voor deze zomer.
Zou zelf niet zo'n kleintje kopen voor zo even. Of je moet er spotgoedkoop 1 kunnen vinden voor deze zomer.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
smooch schreef:Liadan schreef:Wij hebben ook nog ongeveer zo'n soort speelhuis en daar kan mijn zoon al zelf op en af sinds hij 14 maanden is.
Is een Jungle Gym.
Dit is die van ons (beetje onduidelijk, maar voor het idee). We hebben in plaats van een zandbak een picknicktafel eronder, het trapje aan de voorkant en de andere kanten hebben we dichtgemaakt en er kunnen 2 schommels naast (nu hangt de vogelnestschommel er).
Liadan- Ratel
Wauw, dat is echt cool Liadan! Een heel eigen speeltuin in de tuin
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
smooch schreef:Liadan schreef:Wij hebben ook nog ongeveer zo'n soort speelhuis en daar kan mijn zoon al zelf op en af sinds hij 14 maanden is.
Wij hebben ook zo iets, een slagje groter nog en mijn dochter nu 15 maanden gaat daar zelf op en af.
Ik denk dat een glijbaantje met 3 treden snel gaat vervelen.
( het is een jungle gym speeltoestel)
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik kan de link ook niet meer openen helaas. Wat is de normale prijs?Linda schreef:Wij hebben deze:
_Lana_- Ratel
Wij hebben er ook zo eentje als Liadan op de camping, ook met die vogelnestschommel, alleen dan met de trap aan de zijkant. Ik vind het echt een geweldig ding en ook veel mooier dan die plastic glijbaantjes.
Hier thuis hebben we alleen binnen een glijbaan, die is van Ikea.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij hebben er ook zo eentje als Liadan op de camping, ook met die vogelnestschommel, alleen dan met de trap aan de zijkant. Ik vind het echt een geweldig ding en ook veel mooier dan die plastic glijbaantjes.
Ik vind die ook veel mooier dan die plastic glijbaantjes, maar ik heb er niet zoveel geld voor over.
_Lana_- Ratel
Die van ons is ook tweedehands.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja misschien komt het wel als ze iets ouder zijn, maar voor nu vind ik zo'n plastic baantje wel genoeg.Susan schreef:Die van ons is ook tweedehands.
Het is wel een geweldig ding.
@Linda: Die van de Hema zou precies goed zijn, denk ik. Jammer dat het uitverkocht is.
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: